Vanaaf rond een uurtje of 7 op Kijkduin? Ik neem de zonnebrand wel mee!quote:
en de lachstuipen van collega's de rest van het jaar horenquote:
Dan kan ik ook net zo goed in mijn eigen tuin op het gras gaan liggen... ik wil mensen kijken en de zee horen ruisen..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik hen een tuin vol zand en een buitenkraantje indien nodig
ik ook. En dan geen enkel woord nederlands horenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:28 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dan kan ik ook net zo goed in mijn eigen tuin op het gras gaan liggen... ik wil mensen kijken en de zee horen ruisen..![]()
Ik zit tot 18.00 uur op kantoor, dus dat red ik niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanaaf rond een uurtje of 7 op Kijkduin? Ik neem de zonnebrand wel mee!![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
en de lachstuipen van collega's de rest van het jaar horen
Ik ga zowiezo wel naar het strand hoor. Heerlijk in het avondzonnetje liggen na het werk!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:31 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik zit tot 18.00 uur op kantoor, dus dat red ik niet...en ik kan niet eerder weg, want ik heb morgenmiddag vrij om naar de kapper te gaan...hé das nou jammer...
![]()
Goed idee.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:45 schreef Pheno het volgende:
Ik ga weer een uurtje niets doen, zelfs niet fokken
Wie!?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pft, die is niet echt vriendelijk... Nee dus...
De heer A. Nus had ik aan de lijn...quote:
Ik wil ook bij het strand wonen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga zowiezo wel naar het strand hoor. Heerlijk in het avondzonnetje liggen na het werk!![]()
Ik ben gewoon jaloersquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga zowiezo wel naar het strand hoor. Heerlijk in het avondzonnetje liggen na het werk!![]()
Jij woont weer bij Twist in de buurt. Daarom ben ik weer jaloers op jou...quote:
Ik zie een niet geheel vrijwillige verhuizing van Twist in de nabije toekomstquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij woont weer bij Twist in de buurt. Daarom ben ik weer jaloers op jou...
Ik ben er ongeveer iedere week wel te vinden. 's Winters lekker uitwaaien en in de zomer liggen / terrasje zitten. En dan ook nog hardlopen door de duinen natuurlijk... (alhoewel ik dat al een tijdje niet meer heb gedaan)quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:17 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik ben gewoon jaloers.. maar ik geef toe.. zo dicht bij het strand wonen is echt perfect.. zowel in de winter als in de zomer..(denk ik..vind ik)
Ik zou er ook zo van genieten..dus enjoy!!
Die wil ook vlakbij het strand wonen...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie een niet geheel vrijwillige verhuizing van Twist in de nabije toekomst.
Of verder weg bij mij.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die wil ook vlakbij het strand wonen...![]()
Twee vliegen in één klap! Tenzij je ook in Den Haag gaat wonen natuurlijk!quote:
Ja.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die wil ook vlakbij het strand wonen...![]()
Mijn ouders hebben hier zo een ijskast met ingebouwde ijsblokjesmachine.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:43 schreef webspider het volgende:
Teh heat
Heeft er iemand ijsblokjes over?![]()
Ik woon vlakbij het strand!quote:
quote:
Ik ben jaloers op je, dat je zulke toffe ouders hebtquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben hier zo een ijskast met ingebouwde ijsblokjesmachine.
Mag ik met ze trouwen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als je met Twist trouwt, krijg je ze er gratis bij als schoonouders!quote:
Waar past CL in dit plaatje?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je met Twist trouwt, krijg je ze er gratis bij als schoonouders!
Mazzelaarquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:46 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Maitresse, bijwijf, neukertje, geadopteerd kind, bisexuele vriendin van Twist, vriendin aan huis, de interieurverzorgster, je aangenomen pleegzusje... Genoeg suggesties?quote:
Het meeste klinkt wel okay.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maitresse, bijwijf, neukertje, geadopteerd kind, bisexuele vriendin van Twist, vriendin aan huis, de interieurverzorgster, je aangenomen pleegzusje... Genoeg suggesties?
Gemenerd, jij gunt mij ook niets.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:32 schreef Twisted_fok het volgende:
Optie 5 graag. Voordeel voor mij, niet voor Q. *egoist*
De perfecte basis voor een goed huwelijk!quote:
Een nieuw hoofdstuk voor de toch al ordinaire fantasietjes die ik over jou heb...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:32 schreef Twisted_fok het volgende:
Optie 5 graag. Voordeel voor mij, niet voor Q. *egoist*
Maar ordinair op een goede manier toch, mag ik hopen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een nieuw hoofdstuk voor de toch al ordinaire fantasietjes die ik over jou heb...![]()
Uiteraard sjiek ordinair. Met de nadruk op air, zeg maar...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Maar ordinair op een goede manier toch, mag ik hopen.
Je geld krijg je trouwens na de 24e ok, als m'n stufi er is.
En een rijbewijs heb ik niet, dus ik wil best vrijwiller zijn voor het rijden, maar dat lijkt me niet verstandig.
Puikend.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard sjiek ordinair. Met de nadruk op air, zeg maar...
Ik schrijf je op als vrijwilliger. Voordeel van het geen rijbewijs hebben is dat ze hem ook niet in kunnen nemen als je wordt aangehouden en je alcoholpercentage blijkt te hoog te zijn...![]()
zelfs langerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:45 schreef Pheno het volgende:
Ik ga weer een uurtje niets doen, zelfs niet fokken
met dit weer wil je veel dingen langzaam doenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:52 schreef Q. het volgende:
Zo maar eens laaaangzaam maar zeker richting huis.
Daarom. Wish me luck.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
met dit weer wil je veel dingen langzaam doen
Luck. Ik zal naar je zwaaien.quote:
me luckquote:
Uiteraard niet te verwarren met * Litpho luckquote:
uiteraard nietquote:
ik ben net even uit de zon. Dat mag dan ook, geloof ikquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:00 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het weer zó gehad voor vandaag.
Nog een half uur, dan een half uur naar huis fietsen en dan urenlang in de hangmat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |