En daarna ben je snel weer aangekomen totdat je boven het gewicht zat wat je voor die afvalperiode woog?quote:Op maandag 17 juli 2006 23:21 schreef heiden6 het volgende:
Ik ben wel eens zoveel afgevallen zonder er echt voor te bewegen. Sterker nog, ik sliep de halve dag en at een zak chips per dag leeg. De reden dat ik toch veel ben afgevallen is dat ik verder vrijwel niets at, buiten avondeten. (In die periode meer mijn ontbijt, maar goed.)
Conclusie: heel erg weinig eten. Gezond zal het overigens niet zijn.
Of ouderwetse stackers.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:24 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Heroine gaan gebruiken!
als je daar een paar keer overheen gaat verlies je ook de nodige calorieën jaquote:Op maandag 17 juli 2006 23:26 schreef Nouk het volgende:
Sonja Bakker!
Da's handig voor mensen die niet zelf kunnen nadenken.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:26 schreef Nouk het volgende:
Sonja Bakker!
Nee, ik ben lang op gewicht gebleven met heel gezond eten, maar langzaam maar zeker is de helft er weer bijgekomen (twintig van de veertig kilo). Inmiddels is er weer iets af, dit keer kies ik voor de langzaam maar zeker afvalmethode.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:23 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En daarna ben je snel weer aangekomen totdat je boven het gewicht zat wat je voor die afvalperiode woog?
Dan voorkom je ook het jojo effect; je komt veel minder snel omhoog.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:31 schreef _The_General_ het volgende:
Ik denk toch dat een been amputeren de meest snelle manier is om 5 kilo af te vallen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |