Misschien als ze alle andere dingen hebben geprobeerd?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:59 schreef piepster het volgende:
@ kahaarin: Stukken beter.![]()
Al blijf ik het een lastig recept vinden voor een beginner. Je moet er Toch wel wat vaardigheden voor beheersen. Maar er zijn vast mensen in dirt topic die er nu prima mee uit de voeten kunnen.
Ik heb em gister zelf ook gegeten, en ook hier was ie weer lekkerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:22 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti meldt en leeft nog
wel een beetja laat, ik weet het![]()
De koude pasta salade is prima gelukt![]()
geen problemen ondervonden, "moeilijkste" deel was de pasta gaar maken maar met regelmatig proeven was ook dat geen probleem![]()
![]()
Het ligt er aan wat je wilt, braden in een pan op het vuur is nu eenmaal anders dan braden in een braadslee of ovenschaal.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:22 schreef SuperBosch het volgende:
Hoe slecht is het eigenlijk om vlees en dergelijke in een oven te verwarmen?
Ligt eraan, heb je het over een ovenschotel of over stukken vlees?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:22 schreef SuperBosch het volgende:
Hoe slecht is het eigenlijk om vlees en dergelijke in een oven te verwarmen?
Ik kan me voorstellen dat er een verschil is tussen de temperatuur van het fornuis en die van een een oven. Ik weet niet waarom het fout zou moeten zijn, maar het is gewoon 'anders' , waardoor ik er een beetje huiverig voor ben.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:27 schreef Isabeau het volgende:
Waarom zou dat slecht zijn, SuperBosch?
Als je op een bakplaat bakt heb je stralingswarmte van de oven en de warmte van de bakplaat, op de plaat bak je min of meer net als in een pan maar de hete lucht in de oven zorgt ervoor dat het vlees zwart wordt, als je het omdraait dan worden beide helften even lang op dezelfde manier gebakken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:48 schreef SuperBosch het volgende:
Volgens mij wordt het ook niet gedraaid. Maar is dat überhaubt nodig als alles in de oven dezelfde temperatuur heeft?
Weest welkom.quote:
Zowel de boven als de onderkant zijn meestal gewoon even zwart/gaar.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als je op een bakplaat bakt heb je stralingswarmte van de oven en de warmte van de bakplaat, op de plaat bak je min of meer net als in een pan maar de hete lucht in de oven zorgt ervoor dat het vlees zwart wordt, als je het omdraait dan worden beide helften even lang op dezelfde manier gebakken.
Dankquote:
Niet te hoog vuur, regelmatig omdraaien.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:11 schreef Ludger het volgende:
[..]
Dank![]()
Hmz, vraagje.. wij eten geen varkensvlees, hoe krijg je alleen een fokking runderlap gaar in de bakpan zonder dat de helft te hard is om te eten ?![]()
Okeej, eigelijk is't zo eenvoudigquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:14 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Niet te hoog vuur, regelmatig omdraaien.
En op tijd uit de pan halen natuurlijk.
Inderdaadquote:
Ik red me hier wel mee.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:59 schreef piepster het volgende:
@ Nosh: Moeten we het recept nog aanpassen, of red je je zo?
Maar dan hebben we het zeker niet over bakken op een beboterde bakplaat?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:11 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
Zowel de boven als de onderkant zijn meestal gewoon even zwart/gaar.
Volgens mij is het ook een redelijk geavanceerde heteluchtoven.
Dan heb je iig ook genoeg vlees om er morgen van te ontbijten!-) 150 gram is zat voor 1 persoon.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:23 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik red me hier wel mee.
Net rijstbuiltjes gekocht, 2 stukjes kipfilet (ongeveer 280 gram), en een pot Chicken tonight Kerrie.
Jeuh!
Dit is idd erg lekker, en makkelijkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:38 schreef kahaarin het volgende:
Lekker:
Kipfilet met kipkruiden insmeren en op een beboterde bakplaat een half uurtje op 200 graden bakken (In voorverwarmde oven, dwz 10 minuten op hoogste stand aanzetten, na 10 minuten op 200 graden zetten en bakplaat met vlees er in doen.), halverwege de tijd omdraaien.
Als ik daarna nog naar de snackbar wil wel jaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:28 schreef piepster het volgende:
150 gram is zat voor 1 persoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |