quote:op maandag 17 juli 2006 22:55 schreef kanovinnie het volgende:
poulen is af en toe leuk
en anders lees je daarover heen
poulenquote:op maandag 17 juli 2006 22:45 schreef kanovinnie het volgende:
het verhaal:
ik had getraind, en ging na het trainen fijn even poulen, en wat drinken in het plaatsenlijke poule cafe.
eenmaal aangekomen meteen wat drinken besteld, en tegen iedereen zeggen, "hey! dit komt op een algemene bon ok?" waarop 7 hoofden ja knikte! wij dus lekker poulen, en na een uurtje gingen we weer weg. de bon bedroeg 24 euro's, das 3 euro 45 pp. 5/7 legt 5 euro op tafel, 1tje zou ons dan wat centjes geven in ruil voor dat wij zijn drinken betalen, en 1tje heeft geen geld mee![]()
schraale hond! als we rondjes haddengegeven zeg je ook niets, je betaald de poule tafel niet en wel meegenieten! en het ergste, dan zeg je dan betaal jij vrijdag![]()
![]()
![]()
en dan staalhard zeggen, dan heb ik ook geen geld
![]()
![]()
, ja, flikker op. dan krijg je van mij geen drank meer
![]()
(meerdere smilies door woede)
mijn klacht, waarom wel profiteren als je niet kan betalen, je bent toch zeker geen turk![]()
ja, plus 3 keer pp de tafel betalen. en alle andere keren als ie niet dokt.quote:op maandag 17 juli 2006 23:01 schreef crackhead het volgende:
zozo, vreselijk zeg, van die 3 euro.
tis gewoon een principe-kwestie toch?quote:op maandag 17 juli 2006 23:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ja, plus 3 keer pp de tafel betalen. en alle andere keren als ie niet dokt.
ik zat nog te denken of het poolen was , ik bedoel dat dus![]()
idd, en we zaten er maar een uurtje omdat de meesten de volgende dag weer moeten werken, anders was de bon natuurlijk wel iets hoger uitgevallen, en dan kan iedereen 5 euro voor hem gaan bijlappen.quote:op maandag 17 juli 2006 23:15 schreef seaoflove het volgende:
[..]
tis gewoon een principe-kwestie toch?
pot/bon zoveel maakt het ook niet uit. het nadeel van een pot is dat je weer over houd, wat je uit principie toch weer verdeelt.quote:
een turk zeurt niet over een paar eurotjes hoor, das puur kaaskoppen-gedrag.quote:op maandag 17 juli 2006 22:45 schreef kanovinnie het volgende:
het verhaal:
ik had getraind, en ging na het trainen fijn even poulen, en wat drinken in het plaatsenlijke poule cafe.
eenmaal aangekomen meteen wat drinken besteld, en tegen iedereen zeggen, "hey! dit komt op een algemene bon ok?" waarop 7 hoofden ja knikte! wij dus lekker poulen, en na een uurtje gingen we weer weg. de bon bedroeg 24 euro's, das 3 euro 45 pp. 5/7 legt 5 euro op tafel, 1tje zou ons dan wat centjes geven in ruil voor dat wij zijn drinken betalen, en 1tje heeft geen geld mee![]()
schraale hond! als we rondjes haddengegeven zeg je ook niets, je betaald de poule tafel niet en wel meegenieten! en het ergste, dan zeg je dan betaal jij vrijdag![]()
![]()
![]()
en dan staalhard zeggen, dan heb ik ook geen geld
![]()
![]()
, ja, flikker op. dan krijg je van mij geen drank meer
![]()
(meerdere smilies door woede)
mijn klacht, waarom wel profiteren als je niet kan betalen, je bent toch zeker geen turk![]()
een turk zuipt normaal gesproken ook niet als een nler. vandaar dat ze wel wat geld over hebben.quote:op dinsdag 18 juli 2006 00:00 schreef ms_furious het volgende:
[..]
een turk zeurt niet over een paar eurotjes hoor, das puur kaaskoppen-gedrag.![]()
![]()
daar komt bij dat het (ik zal het voor de blaaters nogmaals zeggen) het principe gaat, en omdat dit altijd zo is met hem.quote:op dinsdag 18 juli 2006 00:00 schreef ms_furious het volgende:
[..]
een turk zeurt niet over een paar eurotjes hoor, das puur kaaskoppen-gedrag.![]()
![]()
niet gelijk aangevallen voelenquote:op dinsdag 18 juli 2006 00:00 schreef _the_general_ het volgende:
dankje, ms_furious.
ik geef altijd een flinke fooi,
nu weet ik niet hoe de anderen erover denken, maar iniedergeval 1 van hun heeft zoiets van, als hij geen geld heeft kan je hem moeiljik naar huis sturen. (hij is ook de jongste van de groep). daar heeft hij dan opzich nog wel een punt.quote:op dinsdag 18 juli 2006 00:09 schreef ms_furious het volgende:
[..]
niet gelijk aangevallen voelenik ben ook een kaaskop, geef fooien en betaal rondjes. ik wilde ermee zeggen dat nederlanders zo ontzettend moeilijk kunnen doen om een paar centen (zie ts). wat maakt 3,45 nou uit, de volgende keer betaald hij weer en als het een profiteur is dan is het jullie eigen schuld dat jullie er iedere keer weer intrappen.
![]()
principie btw he!!!quote:op dinsdag 18 juli 2006 00:09 schreef ms_furious het volgende:
[..]
niet gelijk aangevallen voelenik ben ook een kaaskop, geef fooien en betaal rondjes. ik wilde ermee zeggen dat nederlanders zo ontzettend moeilijk kunnen doen om een paar centen (zie ts). wat maakt 3,45 nou uit, de volgende keer betaald hij weer en als het een profiteur is dan is het jullie eigen schuld dat jullie er iedere keer weer intrappen.
![]()
dat werkt idd het bestequote:op dinsdag 18 juli 2006 00:16 schreef ms_furious het volgende:
je kan het een keer tegen hem zeggen misschien? maak duidelijk dat hij niet meer mee hoeft te komen als hij alleen maar komt profiteren. gaat ie maar zakgeldverhoging vragen ofzo.
voor mij met 4 personen 120,- euroquote:op maandag 17 juli 2006 23:10 schreef n_ het volgende:
och, als je gezamelijke bon van 7 personen 24 euro is.. is toch niks. de laatste keer met gezamelijke bon voor mij was met 3 personen, rond de 60 euro.. vond ik nog meevallen
met wat voor slappe zakken ging jij dan om, dat ze dat pikte?quote:op dinsdag 18 juli 2006 00:24 schreef mustard_man het volgende:
ik betaalde nooit voor de wiet maar rookte wel altijd mee, ik draaide zelfs nooit!!!1 ben ik nu ook zo'n stoere profiteur?![]()
ik betaal met mijn uiterst gezellige gezelschap, is dat niet goed genoeg?quote:op dinsdag 18 juli 2006 00:35 schreef frasier het volgende:
[..]
met wat voor slappe zakken ging jij dan om, dat ze dat pikte?
als ik geen geld heb, vraag ik aan een van mn maatjes of ik gewoon 40 euro kan lenen. dat is nooit een probleem, en ik betaal altijd zsm terug. op die manier kan ik zelfs rondjes geven!quote:op dinsdag 18 juli 2006 01:33 schreef error32 het volgende:
ik had ook wel eens geen geld maar dat vertelde ik dan wel van te voren, en gelukkig heb ik wel puike vrienden die dan een keer voor me wilde neerleggen (maar natuurlijk ook andersom dan)![]()
ja, dus?quote:
kijk, hij is wel aardig. maar zou jij als je geen geld hebt tegen alles ja zeggen?quote:op dinsdag 18 juli 2006 00:42 schreef mrsaso het volgende:
moeilijk doen om een paar euro`s.![]()
als die jongen gewoon goed is en echt geen geld heeft wat maakt het dan uit dat iemand anders voor hem betaalt??
daar heb je toch vrienden voor??
zoiets had ik ook. ik reed een keer met me zus en wat vriendinnen van haar (:') me maten waren al in de kroeg), richting de kroegen, en toen we aankwamen stelde 1 van die vriendinnen voor om wat te drinken te halen. dat wou ik natuurlijk welquote:op dinsdag 18 juli 2006 01:33 schreef error32 het volgende:
ja ken datsoort paupers, ook als je dan bijvoorbeeld een pot maakt (dus gewoon iedereen wat op tafel gooien erges tussen de 5 en 10 euro) dan komt er een figuur die er 20cent bij legt en dan vervolgens wel verwacht heel de avond mee te kunnen drinken
ik had ook wel eens geen geld maar dat vertelde ik dan wel van te voren, en gelukkig heb ik wel puike vrienden die dan een keer voor me wilde neerleggen (maar natuurlijk ook andersom dan)![]()
neen, 3 colaquote:
is ook veel beter om er wat van te zeggen. wie weet heeft hij een goede reden. ( ik denk het niet, maar het geeft hem tenminste de kans om met uitleg of excuses te komen)quote:op dinsdag 18 juli 2006 11:12 schreef kanovinnie het volgende:
het is dus structureel...
och, ik ga er in een goed gesprek wel eens wat van zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |