quote:op maandag 17 juli 2006 22:55 schreef kanovinnie het volgende:
poulen is af en toe leuk
en anders lees je daarover heen
poulenquote:op maandag 17 juli 2006 22:45 schreef kanovinnie het volgende:
het verhaal:
ik had getraind, en ging na het trainen fijn even poulen, en wat drinken in het plaatsenlijke poule cafe.
eenmaal aangekomen meteen wat drinken besteld, en tegen iedereen zeggen, "hey! dit komt op een algemene bon ok?" waarop 7 hoofden ja knikte! wij dus lekker poulen, en na een uurtje gingen we weer weg. de bon bedroeg 24 euro's, das 3 euro 45 pp. 5/7 legt 5 euro op tafel, 1tje zou ons dan wat centjes geven in ruil voor dat wij zijn drinken betalen, en 1tje heeft geen geld mee![]()
schraale hond! als we rondjes haddengegeven zeg je ook niets, je betaald de poule tafel niet en wel meegenieten! en het ergste, dan zeg je dan betaal jij vrijdag![]()
![]()
![]()
en dan staalhard zeggen, dan heb ik ook geen geld
![]()
![]()
, ja, flikker op. dan krijg je van mij geen drank meer
![]()
(meerdere smilies door woede)
mijn klacht, waarom wel profiteren als je niet kan betalen, je bent toch zeker geen turk![]()
ja, plus 3 keer pp de tafel betalen. en alle andere keren als ie niet dokt.quote:op maandag 17 juli 2006 23:01 schreef crackhead het volgende:
zozo, vreselijk zeg, van die 3 euro.
tis gewoon een principe-kwestie toch?quote:op maandag 17 juli 2006 23:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ja, plus 3 keer pp de tafel betalen. en alle andere keren als ie niet dokt.
ik zat nog te denken of het poolen was , ik bedoel dat dus![]()
idd, en we zaten er maar een uurtje omdat de meesten de volgende dag weer moeten werken, anders was de bon natuurlijk wel iets hoger uitgevallen, en dan kan iedereen 5 euro voor hem gaan bijlappen.quote:op maandag 17 juli 2006 23:15 schreef seaoflove het volgende:
[..]
tis gewoon een principe-kwestie toch?
pot/bon zoveel maakt het ook niet uit. het nadeel van een pot is dat je weer over houd, wat je uit principie toch weer verdeelt.quote:
een turk zeurt niet over een paar eurotjes hoor, das puur kaaskoppen-gedrag.quote:op maandag 17 juli 2006 22:45 schreef kanovinnie het volgende:
het verhaal:
ik had getraind, en ging na het trainen fijn even poulen, en wat drinken in het plaatsenlijke poule cafe.
eenmaal aangekomen meteen wat drinken besteld, en tegen iedereen zeggen, "hey! dit komt op een algemene bon ok?" waarop 7 hoofden ja knikte! wij dus lekker poulen, en na een uurtje gingen we weer weg. de bon bedroeg 24 euro's, das 3 euro 45 pp. 5/7 legt 5 euro op tafel, 1tje zou ons dan wat centjes geven in ruil voor dat wij zijn drinken betalen, en 1tje heeft geen geld mee![]()
schraale hond! als we rondjes haddengegeven zeg je ook niets, je betaald de poule tafel niet en wel meegenieten! en het ergste, dan zeg je dan betaal jij vrijdag![]()
![]()
![]()
en dan staalhard zeggen, dan heb ik ook geen geld
![]()
![]()
, ja, flikker op. dan krijg je van mij geen drank meer
![]()
(meerdere smilies door woede)
mijn klacht, waarom wel profiteren als je niet kan betalen, je bent toch zeker geen turk![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |