Dat kan nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Sorry k_i_m, mogelijk was jij niet actief aan het posten toen ik die heb gemaakt![]()
Ik ben ff mijn archief in gedoken en je huidige avatar staat daar niet bijquote:
Uh.... nee nu je het zegt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:30 schreef cuall het volgende:
[..]
Als je goed kijkt, heb ik daar niet op geselecteerd![]()
Ik haal kimmie en k_i_m altijd door elkaar.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:28 schreef Gert het volgende:
Omdat je een chagrijnige pleurishoer bent?
Ik suggereer maar wat hoor, heb geen idee.![]()
Volgens mij is kimmie zo'n enorm simpele zwaai-mongool. En k_i_m is een slecht gehumeurd, cynisch, misantropisch stuk vreten. Die is meer van onze club dus.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik haal kimmie en k_i_m altijd door elkaar.
Maar k_i_m heeft volgens mij geen pleuris.
dus inmiddels hebben jullie ook al een cluppie opgerichtquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij is kimmie zo'n enorm simpele zwaai-mongool. En k_i_m is een slecht gehumeurd, cynisch, misantropisch stuk vreten. Die is meer van onze club dus.![]()
Pfffrt, jij mag haar veters niet eens strikken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:48 schreef cuall het volgende:
of je was er niet of ik vond je gewoon niet boeiend genoeg![]()
Ja.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dus inmiddels hebben jullie ook al een cluppie opgericht
We hebben een cluppie opgericht voor mensen met een lelijk gezicht. Jij bent erbij, jij bent erbijquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dus inmiddels hebben jullie ook al een cluppie opgericht
quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:09 schreef Gert het volgende:
Volgens mij is kimmie zo'n enorm simpele zwaai-mongool. En k_i_m is een slecht gehumeurd, cynisch, misantropisch stuk vreten. Die is meer van onze club dus.![]()
Maar dan zonder de pleuris, bedoelde ik.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:28 schreef Gert het volgende:
Omdat je een chagrijnige pleurishoer bent?
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:11 schreef APK het volgende:
Kap eens met dat gehak op de persoon people.
Oh, ik word helemaal warm van binnenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
We hebben een cluppie opgericht voor mensen met een lelijk gezicht. Jij bent erbij, jij bent erbij
Sorry, dat moest even![]()
Forum gaat dit weekend open dacht ikquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:21 schreef k_i_m het volgende:
Hoelang nog voordat we weer mogen? Ik kan bijna niet wachten.
Jammer he? Al het zwaaivolk niet meer hier te vinden of sporadischquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:12 schreef Gert het volgende:
Trouwens, als al dat zwaaivolk op v-o-l gaat posten, betekent dit dan dat Lofbeâh hier ook niet meer komt?![]()
Die vond ik wel schattig.![]()
Er staat waarschijnlijk een blik nieuwe vlbo-ers klaar hoor.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:27 schreef SuperMOM het volgende:
Jammer he? Al het zwaaivolk niet meer hier te vinden of sporadisch*snik*
Vers van de persquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:29 schreef APK het volgende:
[..]
Er staat waarschijnlijk een blik nieuwe vlbo-ers klaar hoor.
Dit jaar niet weer onze fok-verjaardagen vergeten, hè!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |