Zieke humor is hetquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:46 schreef scanman01 het volgende:
En voor het geval iemand het nog niet wist: dat van Ingrid en Rob was dus echt een geintje hè... niet serieus dus.
Leuk om al die oude usericons weer eens terug te zienquote:
ppffttt nee hequote:Op donderdag 20 juli 2006 22:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ook al lange tijd niets meer van Country Marianne gehoord
Ze zou toch wel echt bestaan hebben
sorry maar wil hier echt even wat kwijt......
Maakt me niet uit, ik vond John en zijn linedance-team sowieso een paar klassen beter.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:25 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien was ze teleurgesteld in de professionele onverschilligheid waarmee haar noodkreet hier ontvangen werd?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ach, ik heb plaats gemaakt voor een nieuwe waardevolle userquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:41 schreef Pinball het volgende:
[..]
Misschien was ze teleurgesteld in de professionele onverschilligheid waarmee haar noodkreet hier ontvangen werd?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:41 schreef Pinball het volgende:
[..]
Misschien was ze teleurgesteld in de professionele onverschilligheid waarmee haar noodkreet hier ontvangen werd?
Maar nu zijn én Tink én jij weg. Da's ook weer overdreven.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ach, ik heb plaats gemaakt voor een nieuwe waardevolle user
Nee joh, die komt wel weer terug, en ik ken mijn plaatsquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar nu zijn én Tink én jij weg. Da's ook weer overdreven.![]()
Watje.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee joh, die komt wel weer terug, en ik ken mijn plaats
Beter van niet iddquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:04 schreef Gert het volgende:
Maar goed, we zullen de discussie hier niet voortzetten.
Verkeerde 'Shining' plaatje.quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Verkeerde 'Shining' plaatje.Die van mij is zwart/wit.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Watje.![]()
Jij laat je wel érg makkelijk wegjagen, laat je grote vriendin hier dat maar niet horen.
Maar goed, we zullen de discussie hier niet voortzetten.
Waarom sta ik er niet tussen?quote:
Dat was je eigen schuldquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Verkeerde 'Shining' plaatje.Die van mij is zwart/wit.
Omdat je een chagrijnige pleurishoer bent?quote:
Als je goed kijkt, heb ik daar niet op geselecteerdquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Omdat je een chagrijnige pleurishoer bent?
Ik suggereer maar wat hoor, heb geen idee.![]()
Oja, jij had die idd gemaakt!quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Sorry k_i_m, mogelijk was jij niet actief aan het posten toen ik die heb gemaakt![]()
Oja, dat was ik even vergeten, silly mequote:Op donderdag 20 juli 2006 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kan nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Sorry k_i_m, mogelijk was jij niet actief aan het posten toen ik die heb gemaakt![]()
Ik ben ff mijn archief in gedoken en je huidige avatar staat daar niet bijquote:
Uh.... nee nu je het zegt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:30 schreef cuall het volgende:
[..]
Als je goed kijkt, heb ik daar niet op geselecteerd![]()
Ik haal kimmie en k_i_m altijd door elkaar.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:28 schreef Gert het volgende:
Volgens mij is kimmie zo'n enorm simpele zwaai-mongool. En k_i_m is een slecht gehumeurd, cynisch, misantropisch stuk vreten. Die is meer van onze club dus.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik haal kimmie en k_i_m altijd door elkaar.
Maar k_i_m heeft volgens mij geen pleuris.
dus inmiddels hebben jullie ook al een cluppie opgerichtquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij is kimmie zo'n enorm simpele zwaai-mongool. En k_i_m is een slecht gehumeurd, cynisch, misantropisch stuk vreten. Die is meer van onze club dus.![]()
Pfffrt, jij mag haar veters niet eens strikken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:48 schreef cuall het volgende:
of je was er niet of ik vond je gewoon niet boeiend genoeg![]()
Ja.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dus inmiddels hebben jullie ook al een cluppie opgericht
We hebben een cluppie opgericht voor mensen met een lelijk gezicht. Jij bent erbij, jij bent erbijquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dus inmiddels hebben jullie ook al een cluppie opgericht
quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:09 schreef Gert het volgende:
Volgens mij is kimmie zo'n enorm simpele zwaai-mongool. En k_i_m is een slecht gehumeurd, cynisch, misantropisch stuk vreten. Die is meer van onze club dus.![]()
Maar dan zonder de pleuris, bedoelde ik.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:28 schreef Gert het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:11 schreef APK het volgende:
Kap eens met dat gehak op de persoon people.
Oh, ik word helemaal warm van binnenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
We hebben een cluppie opgericht voor mensen met een lelijk gezicht. Jij bent erbij, jij bent erbij
Sorry, dat moest even![]()
Forum gaat dit weekend open dacht ikquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:21 schreef k_i_m het volgende:
Hoelang nog voordat we weer mogen? Ik kan bijna niet wachten.
Jammer he? Al het zwaaivolk niet meer hier te vinden of sporadischquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:12 schreef Gert het volgende:
Trouwens, als al dat zwaaivolk op v-o-l gaat posten, betekent dit dan dat Lofbeâh hier ook niet meer komt?![]()
Die vond ik wel schattig.![]()
Er staat waarschijnlijk een blik nieuwe vlbo-ers klaar hoor.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:27 schreef SuperMOM het volgende:
Jammer he? Al het zwaaivolk niet meer hier te vinden of sporadisch*snik*
Vers van de persquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:29 schreef APK het volgende:
[..]
Er staat waarschijnlijk een blik nieuwe vlbo-ers klaar hoor.
Dit jaar niet weer onze fok-verjaardagen vergeten, hè!quote:
Straks gaan de 125.000-plussers nog stoer doen ook.quote:
Niet allemaal hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:36 schreef APK het volgende:
[..]
Straks gaan de 125.000-plussers nog stoer doen ook.![]()
Pfffrt, teamlead #2 is in opleiding hoor.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:38 schreef BONG4002 het volgende:
Niet allemaal hoorEnne...ik moet me natuurlijk inhouden als "rookie crew" zijnde
Ja jij zit bij de "crew" hè!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niet allemaal hoorEnne...ik moet me natuurlijk inhouden als "rookie crew" zijnde
Saaaaaaaiquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee, jij een dag eerder dan ik jarig. Ik weet het.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:34 schreef APK het volgende:
Dit jaar niet weer onze fok-verjaardagen vergeten, hè!![]()
Maar dan op de blog, hier is al een "teamleider"quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:40 schreef APK het volgende:
[..]
Pfffrt, teamlead #2 is in opleiding hoor.![]()
rookie crewquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Graag gedaan hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja jij zit bij de "crew" hè!
Goed dat je net dat linkje nog even plaatste, anders was het me helemaal ontgaan.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:36 schreef APK het volgende:
[..]
Straks gaan de 125.000-plussers nog stoer doen ook.![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Graag gedaan hoorEn ik ben meer "aspirant-crew" maar ga met alle plezier straks ertegenaan en veel schrijven typen
Wat is dat precies?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:53 schreef Pinball het volgende:
Als jullie die cneuzen blijven quoten heeft mijn Fok!Block helemaal geen nut natuurlijk.
Roache_quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:56 schreef Roache_ het volgende:
Wat leuk dat er hier al/nog mensen wakker zijn.
Wij zijn echte nachtpostersquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:56 schreef Roache_ het volgende:
Wat leuk dat er hier al/nog mensen wakker zijn.
O god.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wij zijn echte nachtpostersFOK! komt meestal dan echt tot leven, maar welkom in dit topic
Ik zag het nu ook pasquote:
ga je me dan missen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:53 schreef Pinball het volgende:
Als jullie die cneuzen blijven quoten heeft mijn Fok!Block helemaal geen nut natuurlijk.
Roache beeb lievie!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:05 schreef Roache_ het volgende:
Mijn plaatje is weg? Eens even kijken of ik zo laat op de avond nog iets leuks kan cheffen (vast niet) maar wat een leuke tent hier. Leuk om weer eens rond te hangen ;-) Heus. Beloof geen stamgast te worden, dat geeft vaak zoveel rommel, maar streef het wel na. Hoi Bong, heb je een biertje koud staan? Zo ja, doe me er dan maar een.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |