quote:Op maandag 17 juli 2006 21:47 schreef shmoopy het volgende:
Jaaaa!
De miljoenen mijten die in je kussen zitten, en zich voeden met huidschilfers en nachtelijk gekwijl.
Kjoet!
[afbeelding]
Daar ben ik nog allergisch voor ookquote:Op maandag 17 juli 2006 21:47 schreef shmoopy het volgende:
Jaaaa!
De miljoenen mijten die in je kussen zitten, en zich voeden met huidschilfers en nachtelijk gekwijl.
Kjoet!
[afbeelding]
Nee, gewoon in een woonwagen op het kamp. Is daar iets mis mee ofzo?quote:Op maandag 17 juli 2006 21:48 schreef Sjakie01 het volgende:
Leef je in een tent ofzo?
Nee je bent allergisch voor de stront van die beestjes.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:58 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Daar ben ik nog allergisch voor ook![]()
Whahahaquote:Op maandag 17 juli 2006 22:00 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Nee je bent allergisch voor de stront van die beestjes.![]()
Als je heeeel stil bent kun je ze horen, hoor.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:05 schreef Skyloto het volgende:
ach ja, ik merk er niks van, ik zie ze niet, dus ik heb er geen last van.
Goedzo een beetje hygiene kan geen kwaad.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:07 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
*voortaan elke dag bed verschonen gaat*![]()
Het enige wat ik dan hoor is het snurken van anderen, de wind van buiten en het gekraak van de televisie.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:07 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Als je heeeel stil bent kun je ze horen, hoor.
Let er maar eens op.
Het is dat ik geen loep heb, anders ging ik serieus kijken.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:08 schreef Orcaman1984 het volgende:
Mijten kun je trouwens wel zien als je goed kijkt (serieus)
Ik ook maar dan ben ik bang dat ik vanacht niet echt zal slapen.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:10 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Het is dat ik geen loep heb, anders ging ik serieus kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |