quote:Op maandag 17 juli 2006 21:47 schreef shmoopy het volgende:
Jaaaa!
De miljoenen mijten die in je kussen zitten, en zich voeden met huidschilfers en nachtelijk gekwijl.
Kjoet!
[afbeelding]
Daar ben ik nog allergisch voor ookquote:Op maandag 17 juli 2006 21:47 schreef shmoopy het volgende:
Jaaaa!
De miljoenen mijten die in je kussen zitten, en zich voeden met huidschilfers en nachtelijk gekwijl.
Kjoet!
[afbeelding]
Nee, gewoon in een woonwagen op het kamp. Is daar iets mis mee ofzo?quote:Op maandag 17 juli 2006 21:48 schreef Sjakie01 het volgende:
Leef je in een tent ofzo?
Nee je bent allergisch voor de stront van die beestjes.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:58 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Daar ben ik nog allergisch voor ook![]()
Whahahaquote:Op maandag 17 juli 2006 22:00 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Nee je bent allergisch voor de stront van die beestjes.![]()
Als je heeeel stil bent kun je ze horen, hoor.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:05 schreef Skyloto het volgende:
ach ja, ik merk er niks van, ik zie ze niet, dus ik heb er geen last van.
Goedzo een beetje hygiene kan geen kwaad.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:07 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
*voortaan elke dag bed verschonen gaat*![]()
Het enige wat ik dan hoor is het snurken van anderen, de wind van buiten en het gekraak van de televisie.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:07 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Als je heeeel stil bent kun je ze horen, hoor.
Let er maar eens op.
Het is dat ik geen loep heb, anders ging ik serieus kijken.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:08 schreef Orcaman1984 het volgende:
Mijten kun je trouwens wel zien als je goed kijkt (serieus)
Ik ook maar dan ben ik bang dat ik vanacht niet echt zal slapen.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:10 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Het is dat ik geen loep heb, anders ging ik serieus kijken.
En bedankt, nu durf ik dat spul niet eens meer vast te pakken.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:12 schreef shmoopy het volgende:
Overigens moet je je bed dus juist niet opmaken, een opgemaakt bed is een broeinest voor die beestjes.
Gewoon opengooien 's morgens en lekker luchten, liefst de hele dag.
Ja die kende ik al! Vele zeggen dat het niet waar is, maar ik geloof het wel!quote:Op maandag 17 juli 2006 22:17 schreef shmoopy het volgende:
Zal ik je dan even heel gek maken door te melden dat een doorsnee mens gemiddeld 3 tot 4 spinnen in z'n slaap opeet gedurende z'n leven?
Kunnen er ook meer zijn, die cijfers verschillen nogal, maar het blijft een feit.
Ja het is helaas toch echt waar.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:22 schreef Skyloto het volgende:
Ik eet liever een paar spinnen in mijn slaap op in mijn leven met het idee leven dat er van die kleine beestjes in het beddegoed leven.
jij bent er ook zoeen die gelooft dat de maan uit kaas bestaat?quote:Op maandag 17 juli 2006 22:17 schreef shmoopy het volgende:
Zal ik je dan even heel gek maken door te melden dat een doorsnee mens gemiddeld 3 tot 4 spinnen in z'n slaap opeet gedurende z'n leven?
Kunnen er ook meer zijn, die cijfers verschillen nogal, maar het blijft een feit.
quote:Op maandag 17 juli 2006 22:04 schreef shmoopy het volgende:
Die huisstofmijten neuken uiteraard ook.
En ze poepen, en plassen, en kotsen.
In je kussen.
Er zijn mensen die in een jaar niet eens zoveel fruit eten. Zal wel in je hele leven zijn.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:19 schreef Orcaman1984 het volgende:
per jaar 1 kilo aan insekten
Ik vind jou niet aardig met al je griezelverhaaltjes.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:17 schreef shmoopy het volgende:
Ze hebben het zelfs op Discovery gemeld, die zullen echt niet zomaar iets uit hun duim zuigen lijkt mij!quote:Op maandag 17 juli 2006 22:25 schreef Herald het volgende:
[..]
jij bent er ook zoeen die gelooft dat de maan uit kaas bestaat?
quote:Op maandag 17 juli 2006 22:30 schreef Orcaman1984 het volgende:
Ze hebben het zelfs op Discovery gemeld, die zullen echt niet zomaar iets uit hun duim zuigen lijkt mij!![]()
Ja kan best, maar als je zo weinig fruit eet ben je niet gezond bezig hoorquote:Op maandag 17 juli 2006 22:29 schreef dwerg het volgende:
[..]
Er zijn mensen die in een jaar niet eens zoveel fruit eten. Zal wel in je hele leven zijn.
Nou toevallig was dat ook op Discovery, maar dat was in Mythbusters (ken je vast wel) waarbij ze de mythe als onwaar verklaardequote:Op maandag 17 juli 2006 22:31 schreef Herald het volgende:
[..]en ze hebben zeker ook op Discovery gemeld dat de hooiwagen de giftigste spin ter wereld is
Whohoo, de maan bestaat uit kaas! Het is een droom dat uitkomt.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:30 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Ze hebben het zelfs op Discovery gemeld, die zullen echt niet zomaar iets uit hun duim zuigen lijkt mij!![]()
In de zomer eet ik alleen al een paar kilo aan meloenen.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:31 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Ja kan best, maar als je zo weinig fruit eet ben je niet gezond bezig hoor![]()
nou die mythe dat je elke nacht insecten vreet is ook onwaarquote:Op maandag 17 juli 2006 22:33 schreef Orcaman1984 het volgende:
Nou toevallig was dat ook op Discovery, maar dat was in Mythbusters (ken je vast wel) waarbij ze de mythe als onwaar verklaarde![]()
jemig dat Tim allang ergens ligt te rotten wil je niet geloven, maar die spinnnenvreetbullshit welquote:Op maandag 17 juli 2006 22:35 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat als ik slaap er een spin me bek in kruipt om vervolgens me maag te bezoeken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |