quote:Op maandag 17 juli 2006 21:47 schreef shmoopy het volgende:
Jaaaa!
De miljoenen mijten die in je kussen zitten, en zich voeden met huidschilfers en nachtelijk gekwijl.
Kjoet!
[afbeelding]
Daar ben ik nog allergisch voor ookquote:Op maandag 17 juli 2006 21:47 schreef shmoopy het volgende:
Jaaaa!
De miljoenen mijten die in je kussen zitten, en zich voeden met huidschilfers en nachtelijk gekwijl.
Kjoet!
[afbeelding]
Nee, gewoon in een woonwagen op het kamp. Is daar iets mis mee ofzo?quote:Op maandag 17 juli 2006 21:48 schreef Sjakie01 het volgende:
Leef je in een tent ofzo?
Nee je bent allergisch voor de stront van die beestjes.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:58 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Daar ben ik nog allergisch voor ook![]()
Whahahaquote:Op maandag 17 juli 2006 22:00 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Nee je bent allergisch voor de stront van die beestjes.![]()
Als je heeeel stil bent kun je ze horen, hoor.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:05 schreef Skyloto het volgende:
ach ja, ik merk er niks van, ik zie ze niet, dus ik heb er geen last van.
Goedzo een beetje hygiene kan geen kwaad.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:07 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
*voortaan elke dag bed verschonen gaat*![]()
Het enige wat ik dan hoor is het snurken van anderen, de wind van buiten en het gekraak van de televisie.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:07 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Als je heeeel stil bent kun je ze horen, hoor.
Let er maar eens op.
Het is dat ik geen loep heb, anders ging ik serieus kijken.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:08 schreef Orcaman1984 het volgende:
Mijten kun je trouwens wel zien als je goed kijkt (serieus)
Ik ook maar dan ben ik bang dat ik vanacht niet echt zal slapen.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:10 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Het is dat ik geen loep heb, anders ging ik serieus kijken.
En bedankt, nu durf ik dat spul niet eens meer vast te pakken.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:12 schreef shmoopy het volgende:
Overigens moet je je bed dus juist niet opmaken, een opgemaakt bed is een broeinest voor die beestjes.
Gewoon opengooien 's morgens en lekker luchten, liefst de hele dag.
Ja die kende ik al! Vele zeggen dat het niet waar is, maar ik geloof het wel!quote:Op maandag 17 juli 2006 22:17 schreef shmoopy het volgende:
Zal ik je dan even heel gek maken door te melden dat een doorsnee mens gemiddeld 3 tot 4 spinnen in z'n slaap opeet gedurende z'n leven?
Kunnen er ook meer zijn, die cijfers verschillen nogal, maar het blijft een feit.
Ja het is helaas toch echt waar.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:22 schreef Skyloto het volgende:
Ik eet liever een paar spinnen in mijn slaap op in mijn leven met het idee leven dat er van die kleine beestjes in het beddegoed leven.
jij bent er ook zoeen die gelooft dat de maan uit kaas bestaat?quote:Op maandag 17 juli 2006 22:17 schreef shmoopy het volgende:
Zal ik je dan even heel gek maken door te melden dat een doorsnee mens gemiddeld 3 tot 4 spinnen in z'n slaap opeet gedurende z'n leven?
Kunnen er ook meer zijn, die cijfers verschillen nogal, maar het blijft een feit.
quote:Op maandag 17 juli 2006 22:04 schreef shmoopy het volgende:
Die huisstofmijten neuken uiteraard ook.
En ze poepen, en plassen, en kotsen.
In je kussen.
Er zijn mensen die in een jaar niet eens zoveel fruit eten. Zal wel in je hele leven zijn.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:19 schreef Orcaman1984 het volgende:
per jaar 1 kilo aan insekten
Ik vind jou niet aardig met al je griezelverhaaltjes.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:17 schreef shmoopy het volgende:
Ze hebben het zelfs op Discovery gemeld, die zullen echt niet zomaar iets uit hun duim zuigen lijkt mij!quote:Op maandag 17 juli 2006 22:25 schreef Herald het volgende:
[..]
jij bent er ook zoeen die gelooft dat de maan uit kaas bestaat?
quote:Op maandag 17 juli 2006 22:30 schreef Orcaman1984 het volgende:
Ze hebben het zelfs op Discovery gemeld, die zullen echt niet zomaar iets uit hun duim zuigen lijkt mij!![]()
Ja kan best, maar als je zo weinig fruit eet ben je niet gezond bezig hoorquote:Op maandag 17 juli 2006 22:29 schreef dwerg het volgende:
[..]
Er zijn mensen die in een jaar niet eens zoveel fruit eten. Zal wel in je hele leven zijn.
Nou toevallig was dat ook op Discovery, maar dat was in Mythbusters (ken je vast wel) waarbij ze de mythe als onwaar verklaardequote:Op maandag 17 juli 2006 22:31 schreef Herald het volgende:
[..]en ze hebben zeker ook op Discovery gemeld dat de hooiwagen de giftigste spin ter wereld is
Whohoo, de maan bestaat uit kaas! Het is een droom dat uitkomt.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:30 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Ze hebben het zelfs op Discovery gemeld, die zullen echt niet zomaar iets uit hun duim zuigen lijkt mij!![]()
In de zomer eet ik alleen al een paar kilo aan meloenen.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:31 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Ja kan best, maar als je zo weinig fruit eet ben je niet gezond bezig hoor![]()
nou die mythe dat je elke nacht insecten vreet is ook onwaarquote:Op maandag 17 juli 2006 22:33 schreef Orcaman1984 het volgende:
Nou toevallig was dat ook op Discovery, maar dat was in Mythbusters (ken je vast wel) waarbij ze de mythe als onwaar verklaarde![]()
jemig dat Tim allang ergens ligt te rotten wil je niet geloven, maar die spinnnenvreetbullshit welquote:Op maandag 17 juli 2006 22:35 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat als ik slaap er een spin me bek in kruipt om vervolgens me maag te bezoeken![]()
Accepteer het nou maar jongen! Het geeft niet je merkt er niets vanquote:Op maandag 17 juli 2006 22:34 schreef Herald het volgende:
[..]
nou die mythe dat je elke nacht insecten vreet is ook onwaar
Tenzij je op dat moment wakker wordt.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:44 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Accepteer het nou maar jongen! Het geeft niet je merkt er niets van![]()
![]()
http://www.straightdope.com/mailbag/mspidereat.htmlquote:Op maandag 17 juli 2006 22:44 schreef Orcaman1984 het volgende:
Accepteer het nou maar jongen! Het geeft niet je merkt er niets van![]()
![]()
Als ik dit lees krijg ik al jeukquote:Op maandag 17 juli 2006 22:47 schreef KlootMajoor het volgende:
Ranzig!
Ik wil naar bed, maar ik voel het overal kriebelen als ik erin stap
Wat een enorm domme en onzinnige verglijking is dat, je kon zeker echt niets beters verzinnen?quote:Op maandag 17 juli 2006 22:39 schreef Herald het volgende:
[..]
jemig dat Tim allang ergens ligt te rotten wil je niet geloven, maar die spinnnenvreetbullshit wel
Je hebt gelijk, ik heb hier de laatste tijd last van. Het wordt echt tijd dat ik het zooi ga verschonen... morgen vroeg.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:51 schreef KlootMajoor het volgende:
Ech waar
Ga maar eens half naakt, in alleen ondergoed in je bed liggen en concentreer je op je lichaam
je voet gewoon her en der kleine tintelingetjes
Dat zullen ze wel zijn
en die miljoenen in je darm.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:46 schreef Herald het volgende:
maar je hebt nog niet gezien over die beesten die op je huid leven?
wat ben jij voor een hyperchonder met je waanbeelden; enig idee hoe klein die beesten zijn om er een paar 100.000 van in je matras te kunnen hebben zitten.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:51 schreef KlootMajoor het volgende:
Ech waar
Ga maar eens half naakt, in alleen ondergoed in je bed liggen en concentreer je op je lichaam
je voet gewoon her en der kleine tintelingetjes
Dat zullen ze wel zijn
En al die beestjes die in de lucht zitten.quote:
deze?quote:Op maandag 17 juli 2006 22:58 schreef dr.dunno het volgende:
en die miljoenen in je darm.
Mensen tegewoordig zijn echt te bang geworden voor een beetje vuil. Vroegâh, toen de wiel nog vierkanten waren en je poep met lange oe schreef, hadden ze er helemaal geen last van. Okey, ze gingen wel wat eerder dood. Maar tegewoordig worden steeds meer mensen voor van alles allergisch omdat ze gewoon te weining immuniteit tegen allerlei vuiltjes hebben op gebouwd. Een beetje MINDER hygiëne kan een mens echt wel hebben.quote:
ja en die die zorgen voor die gemiddeld 17 scheten per dag die de gemiddelde mens laat.quote:
sterker nog, het is een medisch feit dat kinderen die door hun moeder in een steriele omgeving opgroeien en niet naar de crêche gaan een 8x zo hoge kans hebben op het ontwikkelen van allerlei allergieën, auto-immuun huidziekten en psychiatrische stoornissen.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:04 schreef Jossos het volgende:
[..]
Mensen tegewoordig zijn echt te bang geworden voor een beetje vuil. Vroegâh, toen de wiel nog vierkanten waren en je poep met lange oe schreef, hadden ze er helemaal geen last van. Okey, ze gingen wel wat eerder dood. Maar tegewoordig worden steeds meer mensen voor van alles allergisch omdat ze gewoon te weining immuniteit tegen allerlei vuiltjes hebben op gebouwd. Een beetje MINDER hygiëne kan een mens echt wel hebben.
ik wens je een zachte dood toe ; immers, huisstofmijten zijn dodelijk en poortwachters van de hel, enzo.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:10 schreef Skyloto het volgende:
En ik ga zometeen slapen op beddegoed dat al in geen eeuwen is verwisseld. Wens mij heel veel succes.
Sinds wanneer zijn ze dodelijk dan?quote:Op maandag 17 juli 2006 23:11 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik wens je een zachte dood toe ; immers, huisstofmijten zijn dodelijk en poortwachters van de hel, enzo.
dat is erythema nodosum, niet een reactie op huisstofmijt.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:13 schreef zhe-devilll het volgende:
[afbeelding]
Iemand na een nachtje smerig hotel
*brr*
nou, mensen slapen toch 1/3 van hun leven?quote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 23:09 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik stond laatst bij het postkantoor en daar lag een kind van 2-3 op de grond, te bewegen als een salamander, met z'n tong over de grond; z'n moeder stond ernaast en ik zag d'r pasje van het UMC-Utrecht aan dr rok hangen, ook een arts... en ze keek wel een beetje op van het gedrag van d'r zoontje maar iig geen belachelijk panische reactie, zoals je van veel hedendaagse moeders kan verwachten.
omg, jij hebt 't grote mysterie van de denegratie van 't menselijk lichtaam ontrafeld, in al die jaren slaap worden we langzaam maar zeker door 100.000'en bedbugs opgegeten.., ouderdom is maar een rookgordijn, EEN CONSPIRACY.., MENSEN STOP MET SLAPEN IN JE BED.., LEG EEN MARMEREN PLAAT OP DE GROND WELKE JE ELKE DAG NADAT JE OPSTAAT TOT 500 GRADEN VERHIT EN VERVOLGENS MET 90% ALCOHOL ONTSMET !!!quote:Op maandag 17 juli 2006 23:18 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
nou, mensen slapen toch 1/3 van hun leven?
en mensen gaan toch dood?
wat zit er in je matras in hoeveelheden van 100.000'en?
nou weet je waarom.
ik niet; 't is niet mijn kind.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:28 schreef Jossos het volgende:
[..]
Dan had ik hem toch ook wel even van de grond geraapt moet ik zeggen.
stond er anders wel bij hoorquote:Op maandag 17 juli 2006 23:17 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
dat is erythema nodosum, niet een reactie op huisstofmijt.
quote:Op maandag 17 juli 2006 23:30 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik niet; 't is niet mijn kind.
en trouwens, 't zal iig gezonde jongen worden later.
en wie geloof je eerder, een of andere vage website of een medicus met afdoende training en klinische ervaring m.b.t. dit onderwerp.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:33 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
stond er anders wel bij hoor
http://www.recordonline.com/photo/bedbug/
juist niet, eerder die kinderen die zoveel mogelijk steriel worden gehouden door moeders die hun moederlijke wijsheid uit margriet en libelle halen.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:35 schreef Jossos het volgende:
[..]
Als ik z'n moeder was. Wat kunnen mij andere mensen hun kinderen verrekken?
En anders gaat ie wel dood. Natuurlijke selectie op z'n best![]()
de vage website hoezo?quote:Op maandag 17 juli 2006 23:37 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
en wie geloof je eerder, een of andere vage website of een medicus met afdoende training en klinische ervaring m.b.t. dit onderwerp.
Nu pas?quote:Op maandag 17 juli 2006 21:42 schreef KlootMajoor het volgende:
Zojuist een documentaire gezien over wat er zoal in je bed rondkruipt, op een hele uitgebreide manier omschreven
ik ga wel staande slapen vanaf nu,ver van mijn matras/deken/kussens af
Meer wil ik er niet over zeggen
*ril!*
heb jij wasmachines waar een matras in past?quote:Op maandag 17 juli 2006 23:37 schreef TimC het volgende:
Die zooi zit er bij mij niet in, ik was met robijn!!!![]()
Wat dacht je dan van kinderen die met Sint Maarten aan je deur staan en van mama alleen verpakt snoep mogen nemenquote:Op maandag 17 juli 2006 23:09 schreef dr.dunno het volgende:
sterker nog, het is een medisch feit dat kinderen die door hun moeder in een steriele omgeving opgroeien en niet naar de crêche gaan een 8x zo hoge kans hebben op het ontwikkelen van allerlei allergieën, auto-immuun huidziekten en psychiatrische stoornissen.
ik stond laatst bij het postkantoor en daar lag een kind van 2-3 op de grond, te bewegen als een salamander, met z'n tong over de grond; z'n moeder stond ernaast en ik zag d'r pasje van het UMC-Utrecht aan dr rok hangen, ook een arts... en ze keek wel een beetje op van het gedrag van d'r zoontje maar iig geen belachelijk panische reactie, zoals je van veel hedendaagse moeders kan verwachten.
anyway ff je dekbed in de wasdroger 10 minuten dood ook nogal wat smerige mijtenquote:Op maandag 17 juli 2006 23:41 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
heb jij wasmachines waar een matras in past?
HOIquote:Op maandag 17 juli 2006 23:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat dacht je dan van kinderen die met Sint Maarten aan je deur staan en van mama alleen verpakt snoep mogen nemen![]()
Je bent echt een gruwelijke domper op m'n sadistische kinderdood rush van vandaagquote:Op maandag 17 juli 2006 23:39 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
juist niet, eerder die kinderen die zoveel mogelijk steriel worden gehouden door moeders die hun moederlijke wijsheid uit margriet en libelle halen.
bang dat er wat mannenzaad, snot of stront bij zit zeker.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat dacht je dan van kinderen die met Sint Maarten aan je deur staan en van mama alleen verpakt snoep mogen nemen![]()
jawel, maar nooit 100% ; da's ook de reden dat patiënten met huisstofmijt allergie elke dag hun (hypo-allergene) beddengoed moeten vervangen, om maar zo min mogelijk van die beesten in bed te hebben.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:42 schreef Rekkie het volgende:
Helpt het als je je bed vaker dan 1 keer per maand verschoont
Zo ken ik nog een onderzoek van een Engelse universiteit!quote:Op maandag 17 juli 2006 22:17 schreef shmoopy het volgende:
Proef je niks vanquote:Op maandag 17 juli 2006 23:44 schreef dr.dunno het volgende:
bang dat er wat mannenzaad, snot of stront bij zit zeker.
hele reële angsten in Nederland denk ik.
Onzin, broodje aap verhaal. Spinnen en insekten in het algemeen houden helemaal niet van vocht. Dus ze zullen nooit in je mond kruipen.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:17 schreef shmoopy het volgende:
Spuit 11, welkomquote:Op maandag 17 juli 2006 23:46 schreef Dennis_enzo het volgende:
Onzin, broodje aap verhaal. Spinnen en insekten in het algemeen houden helemaal niet van vocht. Dus ze zullen nooit in je mond kruipen.
het gebeurt ook regelmatig, dat een kleine spin zich kan nestelen in het oor van een persoon.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:46 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Zo ken ik nog een onderzoek van een Engelse universiteit!
en gelukkig heeft wiki het nooit bij het verkeerde eind he.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:48 schreef Dennis_enzo het volgende:
Op internet ciculeren berichten dat een mens gemiddeld 6 spinnen per jaar in zijn slaap opeet. Deze bewering kan echter niet wetenschappelijk onderbouwd worden, en is hoogst onwaarschijnlijk. De mensenhuid is voor de gevoelige poten te warm om op te lopen. In het algemeen wordt dan ook aangenomen dat deze berichten onder de zgn. broodje aap verhalen (stadslegenden) horen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spinnen_(dieren)
ik neem aan, dat je ons leven nu gaat verrijken met jouw verhalen over wanneer je wel en niet mannenzaad opmerkte als ingrediënt van alles wat je in je mond hebt gekregen, collega dokter?quote:Op maandag 17 juli 2006 23:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Proef je niks van(was het nou een broodje aap verhaal of niet dat er een keer sperma in de knoflooksaus bij een shoarmazaak was gevonden?)
nog net niet syfilis, maar daar wordt aan gewerkt.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:50 schreef Isabeau het volgende:
Hey kom nou, Wiki is dé bron voor álles hoor!
Nou, als dat ingrediënt maar genoeg (desnoods het enige ingrediënt) voorkomt dan proef je dat echt wel. Snel slikken en je er niet aan wagen om het ook daadwerkelijk te wíllen proeven is dan mijn advies.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:51 schreef dr.dunno het volgende:
ik neem aan, dat je ons leven nu gaat verrijken met jouw verhalen over wanneer je wel en niet mannenzaad opmerkte als ingrediënt van alles wat je in je mond hebt gekregen, collega dokter?
Weet je ook wat er in JOU rondkruipt? Tussen de 1 en 2 kg bacterien!quote:Op maandag 17 juli 2006 21:42 schreef KlootMajoor het volgende:
Zojuist een documentaire gezien over wat er zoal in je bed rondkruipt, op een hele uitgebreide manier omschreven
ik ga wel staande slapen vanaf nu,ver van mijn matras/deken/kussens af
Meer wil ik er niet over zeggen
*ril!*
ik had geen interesse in de ontvangende kant.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, als dat ingrediënt maar genoeg (desnoods het enige ingrediënt) voorkomt dan proef je dat echt wel. Snel slikken en je er niet aan wagen om het ook daadwerkelijk te wíllen proeven is dan mijn advies.
+ volgens je profiel ook nog een hele grote kloothommel.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:57 schreef Isabeau het volgende:![]()
Ik ga zo mijn bedje in. Gezellig samen met 100.000en vriendjes![]()
KCN injectie helpt daartegen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:02 schreef Isabeau het volgende:
Die grote bedbug is me eigenlijk veel te warm/heet met dit weer, maar ook dat went.
WHAHA krijg je er van als je er uit ziet als een rollade.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:13 schreef zhe-devilll het volgende:
[afbeelding]
Iemand na een nachtje smerig hotel
*brr*
onder het motto "vriendjes kunnen echter dood" werden bij ons in het voormalige studentenhuis vele treffende manieren geïnventariseerd; wilde ook wel lukken met 3 geneeskunde studenten, een medisch bioloog, een farmaceut, een rechtenstudent en een natuurkunde/wiskunde kneus welke laatste we graag proefkonijn hadden laten willen zijn.quote:
soortgelijk, alleen wij hadden ietswat narcistischere kijk op ons bestaan en zagen liever een ander die zaakjes innemen ter onzer eigen gewin (de dame (of in geval van twee van mijn huisgenotes, de heer) in kwestie).quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:12 schreef Isabeau het volgende:
Is dat een zelfde soort conversatie als onze conversaties over de verscheidenheid aan manieren om jezelf op een redelijk vriendelijke doch doeltreffende manier van het leven te beroven?
en als ex-bioloog kon je ook nog eens heel eenvoudig bij diverse chemicaliën komen, altijd handig![]()
Dan ben jij zeker het beest in bedquote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan ben jij zeker het beest in bed
(oh, die is flauw!)
ik moest wel lachen eigenlijkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
(oh, die is flauw!)
vliegenmepper op z'n angelquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
(oh, die is flauw!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |