Het is ruig hakken met die forehand van Massu.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:59 schreef Komakie het volgende:
Jammer van Massu
had graag gezien dat hij de Dutch Open had gewonnen. Vind het wel een kewle gast
Vreemd genoeg had jij een betere bron, maar had ik het goed. Hij is gestegen naar 22 punten en pakt 329 plaatsen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:24 schreef Komakie het volgende:
Kortom, hij krijgt 3 punten als ik het goed heb...
Misschien nog bonuspunten omdat hij van een geplaatste heeft gewonnen
Mja dat vind ik ook ja. Saai mannetje. Speelt ook een beetje saai tennis.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:01 schreef XL het volgende:
[..]
Het is ruig hakken met die forehand van Massu.
Die Djokovic speelde wel aardig, maar het is weer een persoonlijkheid van niks. Schoolvoorbeeldje ATP.
hmmm apart.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:28 schreef XL het volgende:
[..]
Vreemd genoeg had jij een betere bron, maar had ik het goed. Hij is gestegen naar 22 punten en pakt 329 plaatsen.
Haase zet ff de 2de geplaatste aan de kant met 6-0 6-1:oquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:24 schreef Joris33 het volgende:
Haase en Sijsling naar de halve finale in Saranks.
Knap.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Sijsling heeft de challenger gewonnen trouwens
Echt goeie shitquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Sijsling heeft de challenger gewonnen trouwens
Het werd ook wel een beetje tijd natuurlijk.... maar knap is het zekerquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:45 schreef Komakie het volgende:
Leuk dat er 3 of 4 jongens zijn die allemaal hard op de deur aan het kloppen zijn.
Die is natuurlijk aan het rollebollen met Sharapova.quote:
Doen die het?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:50 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die is natuurlijk aan het rollebollen met Sharapova.
Roddick deed het toch met zo'n geil zangeresje? Mandy Moore of zoiets?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:50 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die is natuurlijk aan het rollebollen met Sharapova.
Dat is voorbij.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Roddick deed het toch met zo'n geil zangeresje? Mandy Moore of zoiets?
Dat verklaart die waardeloze prestaties van Roddick ook, dit jaar...quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:53 schreef XL het volgende:
Ik lees het net ja!
Dat is al meer dan een jaar overquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Roddick deed het toch met zo'n geil zangeresje? Mandy Moore of zoiets?
Was wel een aardige finale vond ik, een aantal mooie punten, vooral dankzij al die spreidstanden van Clijstersquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:59 schreef zjroentje het volgende:
Sharapova heeft dan eindelijk van Clijsters kunnen winnen. Tweemaal 7-5 in de finale in San Diego.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |