abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 juli 2006 @ 22:01:55 #31
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_40114732
quote:
Op zondag 23 juli 2006 21:59 schreef Komakie het volgende:
Jammer van Massu
had graag gezien dat hij de Dutch Open had gewonnen. Vind het wel een kewle gast
Het is ruig hakken met die forehand van Massu.
Die Djokovic speelde wel aardig, maar het is weer een persoonlijkheid van niks. Schoolvoorbeeldje ATP.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 24 juli 2006 @ 10:28:28 #32
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_40126150
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 00:24 schreef Komakie het volgende:
Kortom, hij krijgt 3 punten als ik het goed heb...
Misschien nog bonuspunten omdat hij van een geplaatste heeft gewonnen
Vreemd genoeg had jij een betere bron, maar had ik het goed. Hij is gestegen naar 22 punten en pakt 329 plaatsen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_40136094
Massu lijkt rechtstreeks uit een spaghetti-western te zijn weggelopen. The Good the Bad and the Ugly, dat werk. Zou me niet verbazen als z'n racket ineens ook een geweer bleek te zijn.
  maandag 24 juli 2006 @ 16:18:46 #34
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40136704
quote:
Op zondag 23 juli 2006 22:01 schreef XL het volgende:

[..]

Het is ruig hakken met die forehand van Massu.
Die Djokovic speelde wel aardig, maar het is weer een persoonlijkheid van niks. Schoolvoorbeeldje ATP.
Mja dat vind ik ook ja. Saai mannetje. Speelt ook een beetje saai tennis.
Met Massu kan ik me altijd wel vermaken. Wat een gast is dat
Het is jammer dat zijn backhand gewoon zwak is en dat hij gisteren te veel fouten maakte met zijn forehand. Zijn service is ook redelijk sterk. Als zijn backhand beter zou zijn (dwingender) dan had ie nog wel een paar plaatsen hoger kunnen staan op de ATP lijst
quote:
Op maandag 24 juli 2006 10:28 schreef XL het volgende:

[..]

Vreemd genoeg had jij een betere bron, maar had ik het goed. Hij is gestegen naar 22 punten en pakt 329 plaatsen.
hmmm apart.
Nouja wel vet dat hij gewoon dik 300 plaatsen stijgt
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 24 juli 2006 @ 16:36:43 #35
14720 Mist
#1 FOK! F1-voorspeller
pi_40137202
Dat is Champions Race versus Entry Ranking punten
3*5=15.
pi_40242476
Service behouden is bij de mannen ook niet meer het sterkste punt he

Lapentti - Koubek 6-3, 6-3. 11 breakpunten voor Lapentti, waarvan 6 benut. Koubek deed het met 3 uit 9
pi_40479514
Was 3 weken in Amerika...Daar zenden ze dus de WTT ('World" Team Tennis) uit, een soort van competitie...Wat een walgelijkheid zeg...(dat Amerika is sowieso zo ontiegelijk commercieel als de pest maar dit sloeg alles)...
Op een gekleurde baan waarin elk vak (10 dus in totaal) een volstrekt andere kleur heeft!!! (je wilt niet weten hoe irritant om naar te kijken), en waarbij het publiek er (ook gedurende de rally) constant bij zit te schreeuwen en weet ik wat allemaal.
Bovendien ook nog inclusief chearleaders (heeft zo zijn voordelen) was dit echt ongelooflijk...Het vreemde is dat hier normaalgesproken nobodies aan meedoen...(het is het meest vergelijkbaar met de hoogste regionen van onze nationale competitie) maar dat nu mensen als Williams, Sampras (!), Fish en Groeneveld meededen!! Ongelooflijk waar ze zich tot verlagen...

Over het algemeen was het wel grappig (ik vond het wel leuk om tennis te zien, want iets anders zonden ze niet uit ondanks dat al die amerikaanse toernooien nu bezig zijn) maar wat nog bijzonderder was was het volgende:
Ze gebruiken geen 15/30 en 40 standen...in een game is het gewoon 1-0, 1-1, 1-2 etc..ook echt met deuce en zo (wel sudden death) maar gewoon in plaats van de 15/30/40 gewoon normale standen.
Ook mogen beide spelers de bal retourneren (hoewel ze dat zelden deden) en is het spel doorlopend van mix tot aan de singles..(het begin met een mixed)...elke keer wie het eerst 5 games heeft gewonnen en dan door naar de volgende wedstrijd luttele seconden later...
Het niveau was absoluut armoedig (moet ook wel met dat publiek ) maar over het algemeen wel lachwekkend...

Moest dit verslag van mijn vakantie even kwijt...Ik heb nog nooit zoiets gezien
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 14:11:22 #38
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40480064
mmm dat is wel vaag

Anyway, Safin gisteren van Blake gewonnen

Safin moet weer terug naar de top
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_40486376
Haase en Sijsling naar de halve finale in Saranks .
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 01:41:24 #40
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40501517
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 17:24 schreef Joris33 het volgende:
Haase en Sijsling naar de halve finale in Saranks .
Haase zet ff de 2de geplaatste aan de kant met 6-0 6-1:o

Nu moeten ze tegen elkaar. Ik denk dat Haase wint, maar wel een super prestatie van beiden natuurlijk
pi_40540918
Sijsling won gisteren van Haase: 6-7 6-4 6-2.
In de finale tegen ene Dustov.
Overigens, als ik het stukje van Haase in het AD mag geloven, was het een grotere prestatie om het toernooi te vinden dan de halve finale te halen (inclusief ex-gedetineerde taxichauffeur en onverharde weggetjes). Lijkt me dan ook wel weer uniek om mee te maken, diep in Rusland.
pi_40541561
Ze gaan in ieder geval beide naar een plek rond de 300... Haasse er zelfs binnen. Ze rammelen langzaam maar zeker echt aan de poort
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_40541680
Leuk. Het lijkt alsof het Nederlandse tennis eindelijk weer een beetje begint te leven.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_40554474
Davydenko stond weer heel hard zn best te doen om een wedstrijd niet te winnen vanmiddag.
Of hij had zn broer opdracht te geven om flink te traden op Betfair.
Wel een wonderbaarlijke voorbereiding van een top 10 speler op de een van de belangrijkste maanden van het jaar.

En Clement net de 1e set gewonnen tegen Murray. Nu ook een break voor in de 2e.
Clement, toch wel de kampioen van uit het niets opeens een superweek neerzetten.
pi_40554495
Sijsling heeft de challenger gewonnen trouwens
pi_40554678
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Knap.

En niet echt een verrassing, maar Roddick doet niet mee in Toronto.
  zondag 6 augustus 2006 @ 22:45:18 #47
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40555394
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Echt goeie shit
De nederlandse jongens zijn echt in topvorm

Leuk dat er 3 of 4 jongens zijn die allemaal hard op de deur aan het kloppen zijn.
pi_40555440
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 22:45 schreef Komakie het volgende:

Leuk dat er 3 of 4 jongens zijn die allemaal hard op de deur aan het kloppen zijn.
Het werd ook wel een beetje tijd natuurlijk.... maar knap is het zeker
pi_40555598
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 22:25 schreef Butra het volgende:

maar Roddick doet niet mee in Toronto.
Die is natuurlijk aan het rollebollen met Sharapova.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zondag 6 augustus 2006 @ 22:52:12 #50
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_40555670
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 22:50 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Doen die het?
pi_40555682
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 22:50 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Roddick deed het toch met zo'n geil zangeresje? Mandy Moore of zoiets?
pi_40555689
Die schijnen al een jaar met elkaar te ketsen ja.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zondag 6 augustus 2006 @ 22:53:20 #53
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_40555717
Ik lees het net ja!
pi_40555722
Als ze net zo kreunt in bed als op de baan dan mag Andy wel een paar oordoppen aanschaffen
pi_40555732
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 22:52 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat is voorbij.
  zondag 6 augustus 2006 @ 22:53:47 #56
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_40555734
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 22:53 schreef XL het volgende:
Ik lees het net ja!
Dat verklaart die waardeloze prestaties van Roddick ook, dit jaar...
  maandag 7 augustus 2006 @ 10:43:55 #57
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40565553
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 22:52 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat is al meer dan een jaar over
pi_40565923
Sharapova heeft dan eindelijk van Clijsters kunnen winnen. Tweemaal 7-5 in de finale in San Diego.
pi_40567547
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 10:59 schreef zjroentje het volgende:
Sharapova heeft dan eindelijk van Clijsters kunnen winnen. Tweemaal 7-5 in de finale in San Diego.
Was wel een aardige finale vond ik, een aantal mooie punten, vooral dankzij al die spreidstanden van Clijsters . Sharapova wel de terechte winnares vond ik.
sig verwijderd door FA
pi_40580967
De Nederlanders op de ATP-lijst van vandaag:

89e - Sluiter
133e - Van Gemerden
225e - Wessels
297e - Haase
299e - Sijsling
311e - Huta Galung
604e - Van der Duim
723e - De Bakker

Heb niet iedereen opgesomd.... dit zijn de meest bekende namen en de namen met het meeste perspectief in de toekomst in mijn ogen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')