Tsja, die fouten worden dus gemaakt door mensen van zoom.tv.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:02 schreef dwerg het volgende:
Ik zag trouwens weer een spelfout in een banner, Bupa. Patriottisme, maar dan met een t te weinig.
Door het weer?quote:Op maandag 17 juli 2006 19:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heerlijk weer, maar ik heb allemaal buikkrampjes
Gisteren een verjaardag gehad, misschien heb ik iets verkeerds gegeten. Veel eten stond de hele dag gewoon in de keuken te wachten tot het geserveerd werd. En tsja, het was in die keuken niet koeler dan buiten.quote:
Tsja, daar moet je altijd mee uitkijken met dit weer.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gisteren een verjaardag gehad, misschien heb ik iets verkeerds gegeten. Veel eten stond de hele dag gewoon in de keuken te wachten tot het geserveerd werd. En tsja, het was in die keuken niet koeler dan buiten.
Al waren ze vers. Oesters.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:09 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik heb vorig jaar nog een verjaardag gehad waarbij een schaal vol oesters vanaf lunchtijd tot avondeten in de garage heeft gestaan.
Onbegrijpelijk, mensen mogen wel eens beter nadenken. Nu ben ik niet zo gauw afgeschrikt door rauw eten. Maar bij dit soort voedsel (seafood en ook kip) moet je toch echt wel goed uitkijken.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:09 schreef Isabeau het volgende:
......een schaal vol oesters vanaf lunchtijd tot avondeten....
quote:Op maandag 17 juli 2006 19:48 schreef Lienekien het volgende:
Ik nam mijn ouders mee uit eten toen ik een vaste baan had. Had ik slakken als voorgerecht. Net binnenbanden. Maar ik kauwde dapper voort, ben geen klein kind meer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |