Beetje late reactie van mij, maar je vergeet het belangrijkste :quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:45 schreef TYNOz het volgende:
[..]
(1e post)
Nog een leuke:
wil je weer eens dat retro eindgeluidje horen !
haal een level (dus geen eindbaas!) bij tijd 199 / 233 / 344 / 066 ..
je moet gewoon op de laatste 2 cijfers letten als die 2 gelijk zijn hoor je een leuk muziekje en zie je ook het vuurwerk!!
De hoeveel heid hangt van de tijd af wanneer je op de vlag bent geklommen!
als je bv op x99 bent geeindigt dan zie je 9 x vuurwerk en op x11 is dat natuurlijk 1 x!
hf with it![]()
De exit had ik uiteraard al (heb alle munten). Maar Warp gebruik ik nooit, zal ze is ff doenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:46 schreef __Saviour__ het volgende:
je moet ook alle geheime exits hebben gevonden en alle warpcannons hebben gebruikt dacht ik
Het zijn screens van een oudere versie. Mario en Luigi zie je op één scherm als je tegen iemand anders speelt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:01 schreef Kevv het volgende:
Iemand die 'screenshots' in de OP ook echt daadwerkelijk in de game gezien?Sowieso, een geel blokje met roze vraagteken?
Mario en Luigi tegelijk in een level?
A-ha, toch maar eens uitproberen danquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het zijn screens van een oudere versie. Mario en Luigi zie je op één scherm als je tegen iemand anders speelt.
Ook met 3 sterren achter je savegame?quote:Op maandag 19 februari 2007 15:32 schreef Deacon_Tigra het volgende:
uitgespeeld![]()
die laatste 4 levels waren toch wel heel irri![]()
![]()
Ik welquote:Op maandag 19 februari 2007 15:33 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ook met 3 sterren achter je savegame?
Het spel is inderdaad veels te makkelijk. Paar uurtjes, en het is uitgespeeld. En nee, die muntjes boeien me geen f*ck!quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:46 schreef Pronk het volgende:
Ik heb het nu ongeveer 1,5 uur gespeeld. Heb 51 levens en ben bijna aan het einde van World 7.
Ik heb eigenlijk zelfs in World 7 nog vaak het idee dat ik tutorial levels aan het spelen ben. Het ziet er super uit en speelt erg lekker, het spel had van mij alleen heel wat moeilijker mogen zijn.
Wacht maar, wereld 8 wordt wel ietsje moeilijker! Maar wat wil je, het is ook een kinderspelletje toch?quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:46 schreef Pronk het volgende:
Ik heb het nu ongeveer 1,5 uur gespeeld. Heb 51 levens en ben bijna aan het einde van World 7.
Ik heb eigenlijk zelfs in World 7 nog vaak het idee dat ik tutorial levels aan het spelen ben. Het ziet er super uit en speelt erg lekker, het spel had van mij alleen heel wat moeilijker mogen zijn.
Tsja, dat is ieder voor zichquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:17 schreef Logitik het volgende:
[..]
Het spel is inderdaad veels te makkelijk. Paar uurtjes, en het is uitgespeeld. En nee, die muntjes boeien me geen f*ck!
De muntjes maken juist deel uit van het spel en rekken de duur ervan, want sommige zijn redelijk lastig verstopt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:17 schreef Logitik het volgende:
[..]
Het spel is inderdaad veels te makkelijk. Paar uurtjes, en het is uitgespeeld. En nee, die muntjes boeien me geen f*ck!
Dan heb je het dus niet uitgespeeld en geen recht van spreken. Klaar, uitgeluld.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:17 schreef Logitik het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |