Ja de BBC verwachtte 30 graden voor Den Helder, tis 25 gewordenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.knmi.nl/kd/nieuws/nieuws_zomer04.html
Die hoogste minimumtemperaturen kunnen de komende dagen ook wel es gaan sneuvelen ... BBC verwacht 25 graden voor Den Haag als hoogste minimumtemperatuur overmorgen.
Als ik naar het verschil in maximumtemperatuur kijk tussen woensdag en donderdag, dan denk ik dat er geen onweer komt. Het temperatuurverschil in het front is niet groot genoeg.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:54 schreef Frutsel het volgende:
kom maar op met die onweer morgenavond
Ja, de verkoeling wordt enkel veroorzaakt doordat de wind naar het westen draait, zodat er wat koelere zeelucht het land op komt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Onweer??
Regen??
Buien??
Voorlopig eerst niet.
Dat kaartje is toch pas voor zaterdag.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Tijdelijke verkoeling ja, 22mm hier?? zeg maar gerust, onweersbuitje van 5mm en welkom 30 graden, 5mm binnen 24 uur weer pleite.
Duh wat zeg ik nouquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:09 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dat kaartje is toch pas voor zaterdag.
Ja maar ik doelde op de verkoeling van woensdag op donderdag.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Duh wat zeg ik nou5mm houd het mee op
Die buien zullen niet eens verder komen dan Flevolandquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:11 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ja maar ik doelde op de verkoeling van woensdag op donderdag.![]()
Vooral die nachttemperatuur. heeeeerlijk lijkt me dat. NOTquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:26 schreef Caesu het volgende:
Vlissingen 39 graden volgens de BBC morgen.![]()
[afbeelding]
het is in het noorden duidelijk meer afgekoeld dan in het midden en zuiden. Ik denk dat we hier in Amsterdam niet veel onder de 18 zijn gekomen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 07:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goedemorgen
14.8 als min temp momenteel is het 15.7 graden
in de stad gaan we daar in ieder geval overheen....quote:Op woensdag 19 juli 2006 07:37 schreef iamredleader het volgende:
Hier is het (Amsterdam Buitenveldert) al dik in de 20, en ik heb er een hard hoofd in dat het vandaag minder dan 34 wordt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |