hm, had ik ook willen doen, zodat ik vanavond pastasalade kon maken. vergeten helaas....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:07 schreef Klonk het volgende:
ik heb om 6.00 macaroni staan koken, heb ik vanavond toch een warme hap zonder dat ik in die pleurishitte moet staan, lang leve de magnetron....
Nee man:quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:41 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Owkeeeee...
En als er geen tjirpen/zijn..... dan vriest het !?!
Dan moet het hier nu zijn als op de noordpool
Dát dacht ik ook ja.. Nou ja, ben er nou al aan gewendquote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dit kan wel eens een hele lange hittegolf worden, want voorlopig komt de temperatuur niet onder de 25...
haha, helemaal waar Evil-Cherryquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:54 schreef Evil-Cherry het volgende:
Kom op, het is niet zo dat de zon geland is op de aarde.
Het is nog niet eens 30 graden in Nederland.
Kom op zeg, we zijn Nederlanders en Nederlanders klagen altijd over het weerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:54 schreef Evil-Cherry het volgende:
Kom op, het is niet zo dat de zon geland is op de aarde.
Het is nog niet eens 30 graden in Nederland.
Zelf ÍK neem de moeite niet eens meer om te klagenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:04 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Kom op zeg, we zijn Nederlanders en Nederlanders klagen altijd over het weer
dat wordt dus nog even spannendquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:54 schreef Againzender het volgende:
En De Bilt is weer tropisch. Dus als die morgen boven de 25 komen is de hittegolf officieel.
nou, inderdaadquote:
zekers, en dit noemen ze hier een winterquote:
Om maar niet te spreken van de hitte in mijn auto. Er lag nog een bonnetje van het tanken.. Die is dus nu zwart...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:21 schreef BONG4002 het volgende:
Hier is het ook stevig warm (ongeveer 27/28c) maar dat wordt nog wel heter, in de schuur waar mn fiets staat is het 50c denk ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |