Hangt een beetje af van de windsterkte en de temperatuur. Er staat meer wind dan gisteren, dus het is de vraag of er wel een zeewind opsteekt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:07 schreef Droopie het volgende:
Hoelaat komt de zeewind ongeveer??
Kan ik naar de Maasvlakte!
wat een toevalquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:07 schreef it_was_me het volgende:
[..]
oke die postte dus toen ik aan het tikken was
Maar indahnesia is alive and kicking!! Hai inda![]()
En daar kun je nu niet heen want?quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:07 schreef Droopie het volgende:
Hoelaat komt de zeewind ongeveer??
Kan ik naar de Maasvlakte!
Omdat het nu in mijn huis wel lekker is, hoewel ik mijn mooie zwarte lammelen in de slaapkamer vervloekt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:27 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
En daar kun je nu niet heen want?
Wie heeft het over maastricht?quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:38 schreef Omaha het volgende:
Dat record komt er niet denk ik, dan moet de temperatuur nog 5,7 graden stijgen in Maastricht.
de wind gaat pas morgenochtend draaien naar het westen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
Omdat het nu in mijn huis wel lekker is, hoewel ik mijn mooie zwarte lammelen in de slaapkamer vervloekt.
De wind uit het oosten en niet van zee, en dat maakt het strand nu ook niet zo prettig.
Maar die weerman zei dat later op de dag de wind zou draaien en dan wordt het daar verdomd lekker.
Op 10 cm hoogte! Ja duh! Ga maar eens plat op het asfalt leggen, reken maar dat je pijn hebtquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:48 schreef whisko het volgende:
Hier in Nijmegen 39 graden. Dat zal toch niet kloppen? Zie http://www.weerstationnijmegen.nl/current.html
toeval bestaat niet. Heb een aantal mezelf afgevraagd hoe het ging met je daar. Wist niet in welk gebied je precies zat. Maar het is hier lekker warm en droog!quote:
Ze zijn verplaatst naar zaterdag.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:44 schreef Verbal het volgende:
Heeft iemand enig idee wat er over is van de verwachte onweersklappen morgen?
V.
Wel een noordwesten wind, brengt hopelijk wat verkoeling van zee..quote:tot en met maandag
Overgang naar iets minder warm weer.Er
zijn perioden met zon en vooral
zaterdag is er kans op enkele regen- of
onweersbuien.De middagtemperatuur daalt
van 29 naar 26 graden.
GFS geeft al kans op neerslag voor vannacht. Verder vooral morgen aan 't eind van de dag.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:44 schreef Verbal het volgende:
Heeft iemand enig idee wat er over is van de verwachte onweersklappen morgen?
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |