En op werk ook.. gisteren was het al 30 graden binnen (printers, faxen, computers, geen airco of ventilatie)quote:Op woensdag 19 juli 2006 07:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
in de stad gaan we daar in ieder geval overheen....
goh, werken wij bij hetzelfde bedrijf toevalligquote:Op woensdag 19 juli 2006 07:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En op werk ook.. gisteren was het al 30 graden binnen (printers, faxen, computers, geen airco of ventilatie)![]()
Waar werk je dan? Ik bij F. van Lanschot Bankiers op het Concertgebouw. Trouwens, veel plezier vandaag, ik ga nu naar werk...quote:Op woensdag 19 juli 2006 07:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
goh, werken wij bij hetzelfde bedrijf toevallig
ben daarom ook maar wat eerder begonnen
geen collega's dusquote:Op woensdag 19 juli 2006 07:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Waar werk je dan? Ik bij F. van Lanschot Bankiers op het Concertgebouw. Trouwens, veel plezier vandaag, ik ga nu naar werk...
en een half uur later al 25,8 in Maastricht, gaat wel heel hard daar!quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:11 schreef aloa het volgende:
Gaat flink oplopen vandaag. Onderin Limburg is het alweer 24.graden
[afbeelding]
Dit is een voorspelling? Of een actueel weerbeeld?quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:11 schreef aloa het volgende:
Gaat flink oplopen vandaag. Onderin Limburg is het alweer 24.graden
[afbeelding]
Dit is actueel.. Of eerlijk gezegd, niet meer zo heel erg actueel, want het is alweer 2 (of 3, of 4, ofzo) graden warmeer inmiddelsquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dit is een voorspelling? Of een actueel weerbeeld?
Aan de tijdstippen te zien moet 't dat eerste zijn, maar logischer lijkt mij dat laatse.
UTC, ik zie 't al. Da's 2 uur vroeger, dus klopt 't wel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:29 schreef Evil-Cherry het volgende:
Dit is actueel.. Of eerlijk gezegd, niet meer zo heel erg actueel, want het is alweer 2 (of 3, of 4, ofzo) graden warmeer inmiddels![]()
Ik weet 't.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:33 schreef Evil-Cherry het volgende:
Kaartje is van 7:40. Op knmi.nl/actueel staat het nieeuwste kaartje alweer.
quote:Nederland beleeft tweede hittegolf
` Nederland beleeft voor de tweede keer
in korte tijd een hittegolf.Om 9.20 uur
was het in De Bilt 25 graden en werd de
hittegolf bereikt.Van een hittegolf is
sprake als het vijf dagen achtereen in
De Bilt minimaal 25 graden is,waarvan
drie dagen van 30 graden of meer.
De vorige hittegolf duurde van 30 juni
tot en met 6 juli.De langste hittegolf
was in 1975.Toen begon op 29 juli een
reeks van 18 zomerse dagen,waarvan zes
tropisch (30 graden of meer).
Het KNMI verwacht voor vandaag extreem
warm weer met plaatselijk 35 graden.Ook
de komende dagen blijft het warm,maar
het kwik haalt de 30 graden dan niet.
Twee weken hittegolf, jaja!quote:Nieuwe hittegolf houdt voorlopig aan
Vandaag snikheet met temperaturen van lokaal 37 graden
19 juli 2006 - De tweede hittegolf van deze zomer die het KNMI vanochtend om 9u20 uur vaststelde gaat langer duren dan de eerste. De komende tien dagen houdt het warme zomerweer met temperaturen tussen 25 en 30 graden aan.
Kaartje is van 9:10 uur. Onderin staat dat-ie aangemaakt is om 7:24 uur UTC. Dus lijkt het een voorspelling, als dat kaartje al bijna 2 uur vóór de datum waar die voor geldt zou zijn aagemaakt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:34 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ok?! Wat heeft diee UTC ermee te maken dan?
Haha, zo! Ja verwarrendquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kaartje is van 9:10 uur. Onderin staat dat-ie aangemaakt is om 7:24 uur UTC. Dus lijkt het een voorspelling, als dat kaartje al bijna 2 uur vóór de datum waar die voor geldt zou zijn aagemaakt.
Maar in Nederland zitten we op UTC + 2, dus dan is het 9:24 uur en dat kan dus wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |