Psies zoals op de voto, inc kleur en velgjes.quote:
Misschien een paar vriendinnen en dan een seat leon wassen in bikini shoot? eigenaren auto's fotograferen wel denk ikquote:
Zeg, pik je eigen ideeën, jah?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:58 schreef freud het volgende:
[..]
Psies zoals op de voto, inc kleur en velgjes.
[..]
Misschien een paar vriendinnen en dan een seat leon wassen in bikini shoot? eigenaren auto's fotograferen wel denk ik.
Ok, jouw vriendinnen en MIJN autoquote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:58 schreef freud het volgende:
[..]
Psies zoals op de voto, inc kleur en velgjes.
[..]
Misschien een paar vriendinnen en dan een seat leon wassen in bikini shoot? eigenaren auto's fotograferen wel denk ik.
Ga eens met D.Rose pratenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:01 schreef Puckzzz het volgende:
Corvette Stingray 1975
Little red corvette![]()
Dat heet een BAN lieverdquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:03 schreef An24 het volgende:
Jaaaaaa, ik doe het weer...of mijn account in ieder gevalhele dag zonder moeten doen
![]()
Hoi allemaal![]()
Onze airco staat op 26quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:04 schreef Xilantof het volgende:
Flash gefeliciteerd!
Ik heb ook lekker gewekrt vandaag. airco standaard op 18 graden. Moet wel voor de waren in de winkel. Maar de klap is hard als je dan buiten komt.
Morgen een korte maar in spannende dag weer. En dat met die hitte
Jeeee en ik maar denken dat ik het zwaar had zonder aircoquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:04 schreef Xilantof het volgende:
Flash gefeliciteerd!
Ik heb ook lekker gewekrt vandaag. airco standaard op 18 graden. Moet wel voor de waren in de winkel. Maar de klap is hard als je dan buiten komt.
Morgen een korte maar in spannende dag weer. En dat met die hitte
Of blondtquote:
PHoequote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onze airco staat op 26
collega heeft een dikke wintertrui aan want die kan niet zo goed tegen temperatuurverschillen
LEG DIE KUT AIRCO DAN GEWOON NIET AAN
sorry
Haha, nouja. Als wij nu geen airco hebben zouden de waren uitzichzelf de winkel uitlopenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:10 schreef An24 het volgende:
[..]
Jeeee en ik maar denken dat ik het zwaar had zonder aircoZit gelukkig aan de goede kant van mijn gebouw...
![]()
Wat een woordenbrijquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:17 schreef An24 het volgende:
dat ik dat nog mag meemaken...jammer genopeg blek dat niet het geval
![]()
Die staan voor de heldere dagen van de dag?:Pquote:
Deb die rosee AFSTAAT? Ik dacht het nietquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wat een woordenbrij
Zit je weer aan de rosé?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wat een woordenbrij
Zit je weer aan de rosé?
Heb zo mijn momentenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:21 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Die staan voor de heldere dagen van de dag?:P
Ik quote An24 Fles.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Deb die rosee AFSTAAT? Ik dacht het niet
Veel plezier. Ik zit hier met mijn winterjas aan, sjaal om in de airco te bibberenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:22 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz zit -as we speak- in de jacuzzi
en ik kan jullie vertellen; het is HEERLIJK!!! lekker uit het zonnetje in een bubbeldbadje met een watertemp. van 32 gradenbiertje erbij...sigaretjes erbij...Fok erbij
Ik ook blijkbaarquote:
Jeujquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:22 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz zit -as we speak- in de jacuzzi
..Fok erbij
Jij weet donders goed dat ik niet ZO dom benquote:
Er zat een vuiltje op je bril. Kan de beste overkomenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij weet donders goed dat ik niet ZO dom ben
maar... maar...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:25 schreef Lord Dreamer het volgende:
Sow, morgen geen Blijdorp voor mij. Ik smelt nu al van de warmte, mij veel te heet
Heel goed 14.gifquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:30 schreef fraubitch het volgende:
ik heb me een paar mooie foto's gemaaktmaar jullie houden niet van paarden
dus ga ze hier ook niet plaatsen
Ik hou wel van paardenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:30 schreef fraubitch het volgende:
Nou.... het is nu (om half negen 's avonds dus) 34,9° hier in Rotterdam.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:29 schreef Xilantof het volgende:
[..]
maar... maar...
we gaan in de avond.
Dan vriest het bijna man!
truequote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:35 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Nou.... het is nu (om half negen 's avonds dus) 34,9° hier in Rotterdam.
De musjes vallen eerder dood van het dak dan dat ze met oorwarmertjes op hun koppies rondvliegen hoor!
Ik hou van paardenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:30 schreef fraubitch het volgende:
Wat is dit nu voor onzinquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:25 schreef Lord Dreamer het volgende:
Sow, morgen geen Blijdorp voor mij. Ik smelt nu al van de warmte, mij veel te heet
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:34 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik hou wel van paarden
als beleg op de boterham, of als stukje vlees op mijn bord
daarom val ik je er ook mee lastigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |