Ja ik ook......quote:Op maandag 17 juli 2006 15:49 schreef Dejes het volgende:
Kwam ik ook pas na jaren achter.
En ik vond juist altijd zo'n stoer meisje.
Pino is een travestiet, dat zie je aan zijn boa.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:50 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Ja ik ook......
Nu vraag ik me af, hoe het met Pino zit van sesamstraat
quote:Op maandag 17 juli 2006 15:52 schreef VonHinten het volgende:
Waarom zat die altijd onder zijn neus te krabben btw? Ik dacht dat ie jeuk had van zijn beginnende snorretje..
Een Wikipedo.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:54 schreef Jaheur het volgende:
ja maar wie verzint er nou een viking met een jurk en een meisjesstem en langhaar.. stomme blinde tekenaar.
Misschien omdat het niet nederlands was en degene die de stem in moest spreken dacht dat een vrouwenstem dichter bij een jongetjesstem zit dan een mannenstem? Hoofdrolspeler Ash (jongetje) van Pokémon werd/wordt (weet niet of het nog op tv is) ook ingesproken door een vrouw.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:54 schreef Jaheur het volgende:
ja maar wie verzint er nou een viking met een jurk en een meisjesstem en langhaar.. stomme blinde tekenaar.
Muhaaarrgghhquote:Op maandag 17 juli 2006 15:50 schreef Dickbride het volgende:
AAARGH mijn jeugd wat doe je!!!! Ik heb dus al die tijd zitten geilen op een jongen
Wiki had een vriendinnetje met een jurk?quote:Op maandag 17 juli 2006 15:54 schreef Jaheur het volgende:
Scherpquote:Op maandag 17 juli 2006 15:58 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Wiki had een vriendinnetje met een jurk?
Nou dat beloofd watquote:Op maandag 17 juli 2006 15:50 schreef Dickbride het volgende:
AAARGH mijn jeugd wat doe je!!!! Ik heb dus al die tijd zitten geilen op een jongen
Ik wist het ook niet, maar dit zijn dan ook geen dingen waar ik mij mee bezig zou willen houden...quote:
Ja, die hadden ze al in de Wiki de Viking tijdquote:Op maandag 17 juli 2006 23:23 schreef TimC het volgende:
Volgens mij slikt die gewoon hormonen...
Nee misschien niet, maar wel gsm's...quote:Op maandag 17 juli 2006 23:23 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ja, die hadden ze al in de Wiki de Viking tijd
dat zei hij gelukkig elke aflevering maar 3x ofzoquote:Op maandag 17 juli 2006 23:56 schreef appelsap het volgende:
Ik dacht ook jarenlang dat het een meisje was, tot ik zijn papa een keer hoorde zeggen: kom zoon. Helemaal verbaasd was ik.
Dat was me tot die tijd nooit opgevallen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zei hij gelukkig elke aflevering maar 3x ofzo
tis je vergevenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:04 schreef appelsap het volgende:
[..]
Dat was me tot die tijd nooit opgevallen.
mijn viking idool, wat doe jequote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:31 schreef renz0r het volgende:
Één keer was ze naakt, leerde ze zwemmen door haar 2 zeehond vrienden
Toen had 'hij' een vrouwelijk sneetje tussen zn benen.......
quote:Op maandag 17 juli 2006 15:42 schreef Jaheur het volgende:
dat Wiki godverredomme toch een jongetje is! Dacht altijd dat het een meisje was maar is gvd een jongen gaat weer 10 euro met weddenschap.
hij was een jongetje geen pakje sapquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:51 schreef izzypizzy het volgende:
Was het btw niet Wicky de viking???
wel roze mouwtjesquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:52 schreef izzypizzy het volgende:
En Wicky was zooooooooooooooooo een dude....hij had geen eens wimpers of strikjes!!!
[afbeelding]
mappy, kijk eens goed, das de vernederlandse versie, ik ga alleen vh origineel, wiki dusquote:
mappy?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
mappy, kijk eens goed, das de vernederlandse versie, ik ga alleen vh origineel, wiki dus
mappy ja, is gewoon iets, niets ergs heur, ik zou niet durvenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:59 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
mappy?
anyway...ik was klein ja! ik verstond alleen maar nederlands!!![]()
Nou daar neem ik je woord dan maar voor...quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
mappy ja, is gewoon iets, niets ergs heur, ik zou niet durven![]()
mappy is een soort lief scheldwoordje, een soort van muts maar dan beterquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:08 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Nou daar neem ik je woord dan maar voor...![]()
hmmm dan is t goed...quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
mappy is een soort lief scheldwoordje, een soort van muts maar dan beter
of niet maar in dit geval wel![]()
De tekst op dat plaatje is Pools ofzo.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:57 schreef PeZu het volgende:
mappy, kijk eens goed, das de vernederlandse versie, ik ga alleen vh origineel, wiki dus
hij was toch een meisiequote:Op woensdag 19 juli 2006 00:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
De tekst op dat plaatje is Pools ofzo.
Vickie Viking (Zweeds)
dus wicky, wiki, vickie allemaal goedquote:Er zijn 78 afleveringen van de serie gemaakt. De stem van de Nederlandse Wickie werd ingesproken door Maria Lindes.
In tekenfilms kan alles.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:35 schreef arneaux het volgende:
Duh. As if vrouwen logisch problemen op kunnen lossen.
De stem van Bart Simpson wordt ook door een vrouw gedaan.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:52 schreef Maisnon het volgende:
Dat mensen dat uberhaupt geloofden kan ik met mijn pet niet bij :p
Komop, al die kerels daar hadden lang haar, en het is geen jurk, maar zo'n ding dat alle vikingen daar dragen, en ook van die middeleeuwse kerels.
En vrouwen spreken all the time stemmen in van jonge jongetjes bij tekenfilms.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:31 schreef renz0r het volgende:
Één keer was ze naakt, leerde ze zwemmen door haar 2 zeehond vrienden
Toen had 'hij' een vrouwelijk sneetje tussen zn benen.......
Alfred Jodocus Kwak werd ook door een vrouw ingesproken meen ik mij te herinneren.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:56 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik zeg: een jongetje moet gewoon ingesproken worden door... een jongetje!
Volgens mij zie ik een balzakje hangen. Een jongen dus. Een meisje zou btw niet eens kunnen. Er bestaan geen vrouwlijke vikingsquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:44 schreef Professor_Paljas het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hmm, er is inderdaad ruimte voor twijfel![]()
das gewoon ene mini pielemuisjequote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:44 schreef Professor_Paljas het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat is z'n navel.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:44 schreef Professor_Paljas het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:52 schreef __Saviour__ het volgende:
omg die gast heeft zelfs een eigen subsite hier![]()
http://wiki.fok.nl
wiki roeleertquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:37 schreef Roquefort het volgende:
Het stoor me dat iedereen hier vikkie de wikkie als een of andere Sissy zit weg te dissen.
Het is een stoere Noorman!![]()
Oke, een beetje jong misschien, maar ik wil weleens zien of jullie nog zo tof en stoer zouden zijn op die boot en met die avonturen enzo. Nee nou zijn ze stil, ja.![]()
Moge God u heilig achten.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:52 schreef VonHinten het volgende:
Komt zeker omdat de tekst werd ingsproken door een vrouw
Waarom zat die altijd onder zijn neus te krabben btw? Ik dacht dat ie jeuk had van zijn beginnende snorretje..
En waarom mocht die NOOIT mee op krijgstocht, terwijl hij ALTIJD degene was die met de oplossing kwam.. Kutvader van hem..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |