quote:Op maandag 17 juli 2006 16:52 schreef Troel het volgende:
Gewoon het vlees er al opleggen en dan zeggen dat het van deze keer barbecuen is
Ik vraag me af hoe je dat voor elkaar krijgt, je spoelt zo'n rooster toch ook gewoon af?quote:Op maandag 17 juli 2006 21:58 schreef piepster het volgende:
Ik denk dat het iets was met losse staalborstelharen in je eten. Staat me iets van bij.
Dan heeft het dus lekker in de vlammen schoon kunnen branden en is er niets aan de handquote:
Geen idee. Ik ben meer van het schoonbranden. Weet je wel hoeveel moeite het is om de staalborstel helemaal op te zoeken in de schuur?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je dat voor elkaar krijgt, je spoelt zo'n rooster toch ook gewoon af?
Gatsie, je gebruikt toch wel een gewone staalborstel enkel voor de barbecuequote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:57 schreef piepster het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben meer van het schoonbranden. Weet je wel hoeveel moeite het is om de staalborstel helemaal op te zoeken in de schuur?
Probleem is opgelostquote:Op maandag 17 juli 2006 15:28 schreef Troel het volgende:
Het grote barbecue topic
[..]
Ow sorry, dan begreep ik je verkeerd
Meestal komen er van die "nou dit heeft veel zin" reacties op een topic kick.
Ontopic: Afgelopen zaterdag had ik (overigens geheel tegen mijn principes in) een aantal shaslickjes bij de slager gehaald. Thuis meteen in de koelkast gedumpt, niet even uit de plastic tas gehaald. Toen we om 7 uur de BBQ klaar hadden, bleken de kipsateetjes er niet bij te zitten. Meisje bij de slager heeft ze wel afgewogen, ik heb ze wel betaald, maar dus niet gekregen.
Vandaag even met de slager gebeld, maar hij kon zich niets herinneren dat er iets was blijven liggen. Wellicht dat de andere klant de stokjes erbij heeft gekregen, maar ik baal hier dus wel van. Morgen ga ik dus even langs om dit op te lossen, want ik ga niet 1.50 euro per stokje (totaal 8 stokjes) betalen voor een beetje lucht
Overigens is het verder een topslager met supervlees, maar toch.
Nee, als er weer eens zo'n nitwit aan het bbq-en is flikker ik er gewoon zelf wat zout op.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:32 schreef Troel het volgende:
Ik gebruik als ik zelf sateetjes maak ook nooit zout, want ik vind het verschrikkelijk.
Hebben jullie daar geen last van?
Schoongevreten?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:38 schreef d.n3rd het volgende:
Beste manier was toch om het barbeque rooster in het gras te leggen, nachtje ofzo. en dan 's ochtends schoonmaken
wil je dat recept ook met ons delen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:48 schreef Plastic_Power het volgende:
Gisteren coconut shrimp geBBQd. Erg lekker![]()
Recept uit dit fantastische boek:
[afbeelding]
http://www.toptastes.com/features/grill/shrimp.htmquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wil je dat recept ook met ons delen?
Met al die regen?quote:
Hier heel veel regen gehad de tuin stond echt blankquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
hier is het hartstikke droog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |