Als je nu geen printscreentje maakt geloof ik je dan niet en zie je dan aan voor schaapje..quote:Op maandag 17 juli 2006 15:53 schreef luciferist het volgende:
ik had 2 jaar terug een piloten bril (ik d8 dat het een vet stoere amerikaanse politie bril was)
nu durf ik hem niet op omdat iedereen die heeft, ik zoek nu een sterretjes/hartjes bril. maja alleen kindermaten![]()
let op die sterren/hartjes brillen zijn over 2 jaar vet hip
Net zoals met die laarzen over de broek heen. (best geil, daar niet van). Maar wij hadden op de basisschool zo'n deerne zitten die dat ook had, en die werd gewoon vierkant uitgelachen.. Wisten zij veel dat zij eigenlijk een retevroege trendsetter was! R-e-s-p-e-c-tquote:Op maandag 17 juli 2006 15:58 schreef Dick-Schaffa het volgende:
ik vind ze enorm stom. net als capri broeken en strakke spijkerbroeken (dit schijnt het te gaan worden, van die elastsiche spijkerbroeken waardoor bijna alle vrouwen van die kippenpoten krijgen).
volgens mij is dit verzonnen door of een homo of een lelijke vrouw die hiermee alle vrouwen er lelijk uit wilt laten zien
Ook eensch..quote:Op maandag 17 juli 2006 15:25 schreef Chanty87 het volgende:
EENSCH. Ziet er niet uit. Stelletje Paris Hilton-schaapjesOf moet ik 'vliegen' zeggen...
quote:Op maandag 17 juli 2006 18:57 schreef VjenneKloetn het volgende:
Je had voor dat geld beter wat scheermesjes kunnen kopen...
quote:
die armen in je brilquote:Op maandag 17 juli 2006 17:49 schreef J-Will het volgende:
[afbeelding]
ik heb er één en vind hem stoer
Als die te groot voor je hoofd is ..quote:Op maandag 17 juli 2006 19:01 schreef lady-wrb het volgende:
wanneer is een zonnebril oversized?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |