Ik zal eens even kijken of Chello ze soms als spam wegschrijft.quote:Op woensdag 26 juli 2006 06:57 schreef DarkElf het volgende:
das raar, ik krijg gewoon mail?
ja dat zou kunnen natuurlijk. Ik heb nu sinds gisteren 15quote:Op woensdag 26 juli 2006 06:58 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik zal eens even kijken of Chello ze soms als spam wegschrijft.
Daar staan ze ook niet. Het laatste mailtje dat ik ontvangen heb was zondag om 15.02: Guilt and Shame is gone.quote:Op woensdag 26 juli 2006 07:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja dat zou kunnen natuurlijk. Ik heb nu sinds gisteren 15mailtjes gehad.... dus misschien vindt chello het wel mooi geweest
ja das wel raar danquote:Op woensdag 26 juli 2006 07:05 schreef Sanne het volgende:
[..]
Daar staan ze ook niet. Het laatste mailtje dat ik ontvangen heb was zondag om 15.02: Guilt and Shame is gone.
Misschien sta je in de"bounce" bij Yahoo? Dat kun je zelf nakijken op de site denk ik. Bij kleinere groepen kun je dat via de ledenlijst zien maar die heeft Flylady natuurlijk niet.quote:
Ik zou wel willen maar de slaapkamer is zo ontzettend heet momenteel.quote:Op woensdag 26 juli 2006 06:51 schreef DarkElf het volgende:
Goedemorgen, en wederom: Kelly's Mission:
[..]
quote:Dear Friends,
Your mission for today is to get your bed ready for a vacation getaway weekend. Put clean sheets on your bed, fluff the pillows, and take your time making it up. Make it fresh and pretty for yourself. Get the bed dressed the way you would love to fall into it to spend some time just laying there and enjoying your vacation getaway!!!
Love,
Kelly
36 graden?!quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:19 schreef Sanne het volgende:
Ik krijg geen mailtjes, mijn slaapkamer is 36 graden én een puinhoop.
Ik ga in de tuin slapen vannacht. Tis mooi geweest.
Zal ik je dan elke dag mailen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:19 schreef Sanne het volgende:
Ik krijg geen mailtjes, mijn slaapkamer is 36 graden én een puinhoop.
Ik ga in de tuin slapen vannacht. Tis mooi geweest.
In Nederland zou ik het niet weten maar ik kwam ze net hier tegen via de NL FLYlady mailinglist: http://www.organised-mum.co.uk/catalog/Stickers-111-1.htmlquote:Op maandag 24 juli 2006 10:54 schreef Nugget het volgende:
Omdat ik tegenwoordig zo'n beetje drie huizen en drie banen heb, vond ik een kalender wel eens een goede optie. Ik ben alleen nog op zoek naar stickers die ik er voor kan gebruiken, dus een tandenborsteltje voor de tandarts of een huisje als ik naar mijn ouders ga, dat soort dingen. Kon het niet zo gauw ergens vinden, zijn die in NL ergens te verkrijgen?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:17 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Zal ik je dan elke dag mailen?
Btw, over die mailtjes, ik krijg er niet heel veel, maar elke dag eentje waarin er verschillende staan, ligt dat aan hoe ik dat bij aanmelden heb ingesteld? Vind het wel zo prettig nl.
Ow, en ik lees ze amper, en heb gisteren, zonder dat ik wist dat het een mission was, mijn slaapkamer al half opgeruimd (lees: bergen schone was in de kasten gedaan).
Dat denk ik ook, en dat het van Flylady niet hoeft is eigenlijk wel een heel lekker gevoelquote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:55 schreef Dinus het volgende:
Ach, laat ons lekker joh![]()
Ik heb m'n prikbord ontclutterd, was ook wel eens nodig!
Nu er niks lijkt te moeten wordt het ineens een beetje leuk om intussen wel van alles te doen. Zou dat het best bewaarde geheim van Fly zijn? Ik kan me niet indenken dat het alleen bij ons zo werkt, dat is vast wereldwijd het geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |