abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 juli 2006 @ 06:54:29 #176
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_40191145
Ik ontvang ineens geen mailtjes meer van Fly Lady? Ging tot het weekend prima, maar ineens is het stil. Niet dat ik er aan toe kom hoor, met dit weer en mijn baan.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_40191148
das raar, ik krijg gewoon mail?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 26 juli 2006 @ 06:58:41 #178
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_40191154
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 06:57 schreef DarkElf het volgende:
das raar, ik krijg gewoon mail?
Ik zal eens even kijken of Chello ze soms als spam wegschrijft.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_40191162
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 06:58 schreef Sanne het volgende:

[..]

Ik zal eens even kijken of Chello ze soms als spam wegschrijft.
ja dat zou kunnen natuurlijk. Ik heb nu sinds gisteren 15 mailtjes gehad.... dus misschien vindt chello het wel mooi geweest
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 26 juli 2006 @ 07:05:32 #180
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_40191172
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 07:00 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ja dat zou kunnen natuurlijk. Ik heb nu sinds gisteren 15 mailtjes gehad.... dus misschien vindt chello het wel mooi geweest
Daar staan ze ook niet. Het laatste mailtje dat ik ontvangen heb was zondag om 15.02: Guilt and Shame is gone.
pi_40191196
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 07:05 schreef Sanne het volgende:

[..]

Daar staan ze ook niet. Het laatste mailtje dat ik ontvangen heb was zondag om 15.02: Guilt and Shame is gone.
ja das wel raar dan
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_40191284
dit lijkt me wel interessant om die grote hoop kleren nu eindelijk eens van m'n sova af te krijgen...
en die berg plateau's en borden op m'n sink...
Als we maar gelukkig zijn...
pi_40191349
vandaag zijn de plannen:

de wc, de was (al opgehangen, maar moet nog opgeruimd worden), de keuken aan kant brengen, even een zwabber door huis halen, en de slaapkamer afstoffen.woonkamer gestoft

[edit] keuken doe ik wel tijdens koken

ik heb ook eens een keer het bed afgestoft, de spijlen. dat was wel een beetje nodig

[ Bericht 12% gewijzigd door DarkElf op 26-07-2006 08:19:23 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_40192361
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 07:15 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ja das wel raar dan
Misschien sta je in de"bounce" bij Yahoo? Dat kun je zelf nakijken op de site denk ik. Bij kleinere groepen kun je dat via de ledenlijst zien maar die heeft Flylady natuurlijk niet.
Zolang er was is, is er leven.
pi_40214538
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 06:51 schreef DarkElf het volgende:
Goedemorgen, en wederom: Kelly's Mission:
[..]
Ik zou wel willen maar de slaapkamer is zo ontzettend heet momenteel.
Dan maar een ander klusje vanavond: tijdschriften uitzoeken. Ik heb echt veel te veel tijdschriften (echt veel en veel te veel, denk volle Billy kast met tijdschriftenopbergers) Ik ga ze allemaal doornemen, interessante dingen er uit scheuren, die in een map doen en de rest weggooien.

Note to self: maak voor en na foto's!
Mind the gap
  woensdag 26 juli 2006 @ 23:19:17 #186
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_40220323
Ik krijg geen mailtjes, mijn slaapkamer is 36 graden én een puinhoop.
Ik ga in de tuin slapen vannacht. Tis mooi geweest.
pi_40227474
Kelly's mission van vandaag
quote:
Dear Friends,

Your mission for today is to get your bed ready for a vacation getaway weekend. Put clean sheets on your bed, fluff the pillows, and take your time making it up. Make it fresh and pretty for yourself. Get the bed dressed the way you would love to fall into it to spend some time just laying there and enjoying your vacation getaway!!!

Love,
Kelly
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_40227762
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 23:19 schreef Sanne het volgende:
36 graden?!
Tering man, dat is niet uit te houden.

Ik heb gister gewoon gelijk mijn post opgeborgen (bankafschriften, loonstrookjes, dat gedoe). Meestal liet ik die eerst een half jaar liggen, maar nu zitten ze al in de juiste mapjes!
Dat is overigens ook het enige dat ik gister heb gedaan.
pi_40228675
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 23:19 schreef Sanne het volgende:
Zal ik je dan elke dag mailen?

Btw, over die mailtjes, ik krijg er niet heel veel, maar elke dag eentje waarin er verschillende staan, ligt dat aan hoe ik dat bij aanmelden heb ingesteld? Vind het wel zo prettig nl.

Ow, en ik lees ze amper, en heb gisteren, zonder dat ik wist dat het een mission was, mijn slaapkamer al half opgeruimd (lees: bergen schone was in de kasten gedaan).
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_40229704
Ik heb deze week in baby steps al mn ramen gezeemd .
Goed bezig fee .
pi_40234241
Ik heb mijn waterkoker net opgepoetst. Deze week ik de keuken niet onze zone, maar het is wel zo'n klusje wat snel voldoening geeft. Nu wil ik hem ook graag ontkalken.

Ik heb er al een halve liter 1:4 azijnoplossing in gezet. Volgens mijn fles schoonmaakazijn moet je een koffiezetapparaat aanzetten als je hem ontkalkt. Kan dat met een waterkoker ook even? Lijkt me dat de bubbels wel lekker kalk afbrokkelen...
Trust me, I know what I'm doing.
pi_40234246
quote:
Op maandag 24 juli 2006 10:54 schreef Nugget het volgende:
Omdat ik tegenwoordig zo'n beetje drie huizen en drie banen heb, vond ik een kalender wel eens een goede optie. Ik ben alleen nog op zoek naar stickers die ik er voor kan gebruiken, dus een tandenborsteltje voor de tandarts of een huisje als ik naar mijn ouders ga, dat soort dingen. Kon het niet zo gauw ergens vinden, zijn die in NL ergens te verkrijgen?
In Nederland zou ik het niet weten maar ik kwam ze net hier tegen via de NL FLYlady mailinglist: http://www.organised-mum.co.uk/catalog/Stickers-111-1.html
Mind the gap
  donderdag 27 juli 2006 @ 12:39:21 #193
1762 YPPY
Yppiaans
pi_40234328
Waterkoker aanzetten inderdaad. Op m'n werk laten we hem altijd drie keer koken met azijn en dan nog drie keer met vers water.

Je kunt ook stickers van de pictoagenda gebruiken. Kun je vast ergens los bestellen. Leuk ding!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_40236535
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 09:17 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Zal ik je dan elke dag mailen?

Btw, over die mailtjes, ik krijg er niet heel veel, maar elke dag eentje waarin er verschillende staan, ligt dat aan hoe ik dat bij aanmelden heb ingesteld? Vind het wel zo prettig nl.

Ow, en ik lees ze amper, en heb gisteren, zonder dat ik wist dat het een mission was, mijn slaapkamer al half opgeruimd (lees: bergen schone was in de kasten gedaan).
Dan sta je op "daily digest". Dat heb ik met mijn andere yahoo-groepen waar ik soms 80 (!) mailtjes per dag krijg ook, anders dan zit heel mijn mailbox vol met clutter. Dankzij dit topic heb ik voor mijn yahoo mailgroepen wel een berichtregel aangemaakt (had ik nog nooit van gehoord) en ik ben m'n achterstallige mails nu een kwartier per dag aan het wegwerken. En vrijdag is in mijn weekplanning "cyberdeclutter day" , dan doe ik schijfopruiming, mp3's taggen, mail wegwerken, dat soort dingetjes.
pi_40240369
Ah ik word dol van die foto's inplakken, had een paar dagen niets aan e foto's gedaan en besloot vanmorgen dat het weer eens tijd werd.
Ben ze nu echt zat, maar ze zijn wel bijna allemaal ingeplakt nu.

Zal ook eens even naar mijn babystapjes kijken, heb ik ook al een aantal dagen niet gedaan.
Wel netjes alles bijgehouden hier, sink en wc en bad enzo.
Gek op mooie kleding.
pi_40266943
Phoe met dit weer moet je echt niet te veel doen

Heb gisteren beneden alles z'n beetje gedaan. Gestoft, stof gezogen inclusief banken en stoelen.
De vloer gedweild. Alles van de beesten schoongemaakt.
Was gedraait. En vandaag doe ik niets. Voel me niet zo lekker, beetje last van mijn hoofd, en mijn nek zit vast heel vervelend. En ben helemaal alleen thuis, en dat wil ik nu juist niet. Bah.
pi_40268526
Ik heb net een proef van de menumailer ontvangen en denk dat ik dat de komende week maar eens ga testen.
Foto's zijn bijna klaar, alleen nog Zwitserland en wat losse dingetjes inplakken.
Gisteren gezogen en gedweild maar kan wel weer beginnen geloof ik.
Was zit in de droger.
En ik heb hoofdpijn, bah! Ik voel met je mee Caitlynn.
Gek op mooie kleding.
pi_40280137
Hé, geen perfectionischisch gemauw in dit topic! We doen alles lekker in babysteps, en niet alles ineens. Routines, 15 minuutjes declutteren, Kelly's Mission en dat was het...
Trust me, I know what I'm doing.
pi_40293624
Ach, laat ons lekker joh

Ik heb m'n prikbord ontclutterd, was ook wel eens nodig!

Nu er niks lijkt te moeten wordt het ineens een beetje leuk om intussen wel van alles te doen. Zou dat het best bewaarde geheim van Fly zijn? Ik kan me niet indenken dat het alleen bij ons zo werkt, dat is vast wereldwijd het geval.
Zolang er was is, is er leven.
pi_40293691
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 10:55 schreef Dinus het volgende:
Ach, laat ons lekker joh

Ik heb m'n prikbord ontclutterd, was ook wel eens nodig!

Nu er niks lijkt te moeten wordt het ineens een beetje leuk om intussen wel van alles te doen. Zou dat het best bewaarde geheim van Fly zijn? Ik kan me niet indenken dat het alleen bij ons zo werkt, dat is vast wereldwijd het geval.
Dat denk ik ook, en dat het van Flylady niet hoeft is eigenlijk wel een heel lekker gevoel
Gek op mooie kleding.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')