Die hoeven geen eens een six pack bij hun te hebben. Die blauwe neuzen zeggen meer dan genoeg!quote:
Ja. Ik val namelijk op stevige mannen. Slanke mannen vind ik niks, laat staan magere mannen. Groot en zwaar moeten ze zijn.quote:
Zijn er ook vrouwen die een man met buikje willen terwijl hun man een six-pack heeft?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:11 schreef schatje het volgende:
Doe mij maar een buikje hoor. En ja, laat mijn man die nou net hebben.
Het lijkt mij eerder dat vrouwen niet zo gauw een relatie zullen beginnen met een man die ze niet fysiek aantrekkelijk vinden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:34 schreef BertV het volgende:
[..]
Zijn er ook vrouwen die een man met buikje willen terwijl hun man een six-pack heeft?
kate mossquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:35 schreef Isegrim het volgende:
Het lijkt mij eerder dat vrouwen niet zo gauw een relatie zullen beginnen met een man die ze niet fysiek aantrekkelijk vinden.Net zoals er mannen zijn die niks moeten hebben van vrouwen met een Kate Moss-figuur...
Of alleen hun torso trainen met van die spillebeentjes eronder... van die Johnny Bravo typesquote:Op maandag 17 juli 2006 16:34 schreef nozem het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig dat sommige jochies zich elke dag staan uit te sloven in de sportschool, teneinde een sixpack te verkrijgen om indruk te maken bij het vrouwelijk geslacht.
Dan blijkt dat heel veel vrouwen helemaal niet van sixpacks houden en nog liever een vent met een bierpens hebben. Jammer.
En jij bent er zo één die heel trots op z'n 6pack is en eigenlijk uit onzekerheid maar weer post want het zou toch maar zo zijn dat jouw sixpackje niet mooi is!quote:Op maandag 17 juli 2006 21:08 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Haha altijd leuk dat jaloerse mannen zulke topics openen.
[..]
Haha nog zoeen.
Ja dat dacht ik al, dat zeggen al die meiden die een bolle vriend hebben. je kunt ook groot en zwaar zijn met six pack hoor.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja. Ik val namelijk op stevige mannen. Slanke mannen vind ik niks, laat staan magere mannen. Groot en zwaar moeten ze zijn.Binnen bepaalde grenzen natuurlijk.
Prachtig die jaloezie.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:08 schreef nsfw het volgende:
[..]
En jij bent er zo één die heel trots op z'n 6pack is en eigenlijk uit onzekerheid maar weer post want het zou toch maar zo zijn dat jouw sixpackje niet mooi is!![]()
volgens mij hoop je maar dat er mensen jaloers op jou zijn, wat in de werkelijkheid erg tegenvalt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:57 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al, dat zeggen al die meiden die een bolle vriend hebben. je kunt ook groot en zwaar zijn met six pack hoor.
[..]
Prachtig die jaloezie.
Hij heeft 3 reacties in dit topic en in alle zegt ie dat er users jaloers zijnquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:17 schreef Repeat het volgende:
[..]
volgens mij hoop je maar dat er mensen jaloers op jou zijn, wat in de werkelijkheid erg tegenvalt.
compensatiegedrag voor beneden gemiddelde intelligentie?
ik ben bang dat je vriendin daar anders over denkt...quote:Op maandag 17 juli 2006 14:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
van die coastguards zeg maar![]()
Echte mannen dragen sixpacks bier in hun halterhemd over straat naar huis.![]()
Shit je hebt me doorquote:
Ik ruik kleine frustratietjes bij dit meneertje die het nodig vind om hoofdlettertjes te gebruiken in z'n postje om andere mensjes duidelijk te maken dat hij niet tegen verkleinwoordjes kanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:20 schreef Zuen het volgende:
ROT OP MET VERKLEINWOORDEN, tering ik kan daar zo boos om worden.
Je wilt blijkbaar heel graag dat alle vrouwen op je geilen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:57 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al, dat zeggen al die meiden die een bolle vriend hebben. je kunt ook groot en zwaar zijn met six pack hoor.
Er zit ook nog iets tussen 'sixpack' en 'blubberbuik', maar op Fok schijnen mensen veelal alleen in uitersten te kunnen denken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:00 schreef J-Will het volgende:
sixpacks zijn beter dan blubberbuiken hoorIk zou best een beetje sixpack willen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |