Die hoeven geen eens een six pack bij hun te hebben. Die blauwe neuzen zeggen meer dan genoeg!quote:
Ja. Ik val namelijk op stevige mannen. Slanke mannen vind ik niks, laat staan magere mannen. Groot en zwaar moeten ze zijn.quote:
Zijn er ook vrouwen die een man met buikje willen terwijl hun man een six-pack heeft?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:11 schreef schatje het volgende:
Doe mij maar een buikje hoor. En ja, laat mijn man die nou net hebben.
Het lijkt mij eerder dat vrouwen niet zo gauw een relatie zullen beginnen met een man die ze niet fysiek aantrekkelijk vinden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:34 schreef BertV het volgende:
[..]
Zijn er ook vrouwen die een man met buikje willen terwijl hun man een six-pack heeft?
kate mossquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:35 schreef Isegrim het volgende:
Het lijkt mij eerder dat vrouwen niet zo gauw een relatie zullen beginnen met een man die ze niet fysiek aantrekkelijk vinden.Net zoals er mannen zijn die niks moeten hebben van vrouwen met een Kate Moss-figuur...
Of alleen hun torso trainen met van die spillebeentjes eronder... van die Johnny Bravo typesquote:Op maandag 17 juli 2006 16:34 schreef nozem het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig dat sommige jochies zich elke dag staan uit te sloven in de sportschool, teneinde een sixpack te verkrijgen om indruk te maken bij het vrouwelijk geslacht.
Dan blijkt dat heel veel vrouwen helemaal niet van sixpacks houden en nog liever een vent met een bierpens hebben. Jammer.
En jij bent er zo één die heel trots op z'n 6pack is en eigenlijk uit onzekerheid maar weer post want het zou toch maar zo zijn dat jouw sixpackje niet mooi is!quote:Op maandag 17 juli 2006 21:08 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Haha altijd leuk dat jaloerse mannen zulke topics openen.
[..]
Haha nog zoeen.
Ja dat dacht ik al, dat zeggen al die meiden die een bolle vriend hebben. je kunt ook groot en zwaar zijn met six pack hoor.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja. Ik val namelijk op stevige mannen. Slanke mannen vind ik niks, laat staan magere mannen. Groot en zwaar moeten ze zijn.Binnen bepaalde grenzen natuurlijk.
Prachtig die jaloezie.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:08 schreef nsfw het volgende:
[..]
En jij bent er zo één die heel trots op z'n 6pack is en eigenlijk uit onzekerheid maar weer post want het zou toch maar zo zijn dat jouw sixpackje niet mooi is!![]()
volgens mij hoop je maar dat er mensen jaloers op jou zijn, wat in de werkelijkheid erg tegenvalt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:57 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al, dat zeggen al die meiden die een bolle vriend hebben. je kunt ook groot en zwaar zijn met six pack hoor.
[..]
Prachtig die jaloezie.
Hij heeft 3 reacties in dit topic en in alle zegt ie dat er users jaloers zijnquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:17 schreef Repeat het volgende:
[..]
volgens mij hoop je maar dat er mensen jaloers op jou zijn, wat in de werkelijkheid erg tegenvalt.
compensatiegedrag voor beneden gemiddelde intelligentie?
ik ben bang dat je vriendin daar anders over denkt...quote:Op maandag 17 juli 2006 14:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
van die coastguards zeg maar![]()
Echte mannen dragen sixpacks bier in hun halterhemd over straat naar huis.![]()
Shit je hebt me doorquote:
Ik ruik kleine frustratietjes bij dit meneertje die het nodig vind om hoofdlettertjes te gebruiken in z'n postje om andere mensjes duidelijk te maken dat hij niet tegen verkleinwoordjes kanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:20 schreef Zuen het volgende:
ROT OP MET VERKLEINWOORDEN, tering ik kan daar zo boos om worden.
Je wilt blijkbaar heel graag dat alle vrouwen op je geilen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:57 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al, dat zeggen al die meiden die een bolle vriend hebben. je kunt ook groot en zwaar zijn met six pack hoor.
Er zit ook nog iets tussen 'sixpack' en 'blubberbuik', maar op Fok schijnen mensen veelal alleen in uitersten te kunnen denken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:00 schreef J-Will het volgende:
sixpacks zijn beter dan blubberbuiken hoorIk zou best een beetje sixpack willen
Omg is dit een vrouwquote:Op maandag 17 juli 2006 15:03 schreef power_bram het volgende:
Vrouwen met een sixpack zijn erger...
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Zou dat niet ook iets met het bodybuilden te maken hebben? Ze lijken altijd zo'n hoekig, mannelijk gezicht te hebben.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:15 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Omg is dit een vrouwDie benen!!
Valt me trouwens op dat de meeste vrouwen naar mijn idee die aan body building doen ook vaak geen knap gezicht hebben
bierbuik/sixpackquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:18 schreef DiabloSam het volgende:
Sixpack is veel beter dan een bierbuik, bierbuik is vies...![]()
ze weten gewoon niet hun vrouwelijke vormen te apprecierenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zou dat niet ook iets met het bodybuilden te maken hebben? Ze lijken altijd zo'n hoekig, mannelijk gezicht te hebben.
Die vrouw is echt om te![]()
Jammer? Dat betwijfel ikquote:Op maandag 17 juli 2006 16:34 schreef nozem het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig dat sommige jochies zich elke dag staan uit te sloven in de sportschool, teneinde een sixpack te verkrijgen om indruk te maken bij het vrouwelijk geslacht.
Dan blijkt dat heel veel vrouwen helemaal niet van sixpacks houden en nog liever een vent met een bierpens hebben. Jammer.
Wat lelijk of mooi is is allemaal betrekkelijk, maar toch lijk ik hier enige vorm van jaloezie te bespeuren... Want waarom meteen zo neerbuigend? Waarom meteen 'bimbo'? En waarom meteen die hokjes: 'zonnebank bruin', 'platinablond'...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:31 schreef Isegrim het volgende:
Ja, die sixpack-kerels zie je nogal eens lopen met zo'n zonnebankbruine, platinablonde bimbo.![]()
Zeg, kom 's van die kast af?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:41 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat lelijk of mooi is is allemaal betrekkelijk, maar toch lijk ik hier enige vorm van jaloezie te bespeuren... Want waarom meteen zo neerbuigend? Waarom meteen 'bimbo'? En waarom meteen die hokjes: 'zonnebank bruin', 'platinablond'...
Waar zie jij het woordje 'altijd'? Mensen lezen wat ze willen lezen.quote:En een man zonder sixpack loopt dus altijd met een dikke maar zwetende gezellige trol op straat? Om even jouw stijl aan te houden...
Owja, er stond 'nogal eens'. Dat laatste is dan mijn slordigheidquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zeg, kom 's van die kast af?Jij kan ook niet tegen een grapje.
Maar zonnebankbruin en platina(ge)blond(eerd) zijn wel per definitie erg ordi heur.![]()
[..]
Waar zie jij het woordje 'altijd'? Mensen lezen wat ze willen lezen.
Wat ben je toch heerlijk bescheidenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:54 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Verder heb ik, grap of geen grap, uiteraard wel een goed punt, maar dat spreekt voor zich.
Ja sorry hoor maar ik vind het gewoon grappig. Beter ga je wat sporten in plaats van je tijd verdoen hier in dit forum, dan is je buik volgend jaar misschien wel klaar voor de zomer en hoef je niet gefrustreerd te zijnquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:23 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Hij heeft 3 reacties in dit topic en in alle zegt ie dat er users jaloers zijn
Houd dan je mond als je niks te melden hebt
Dit is ongeveer hetzelfde als vragen aan een man (die een vriendin heeft met kleine tieten) wat ie van grote tieten vind.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je wilt blijkbaar heel graag dat alle vrouwen op je geilen?Ook toen ik nog geen 'bolle vriend' had, viel ik al op stevige mannen. Ik vind dat gewoon lekker. Punt uit.
doe is relaxt zeg, het is mooi weer enzoquote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:31 schreef Isegrim het volgende:
Ja, die sixpack-kerels zie je nogal eens lopen met zo'n zonnebankbruine, platinablonde bimbo.Soort zoekt soort.
Mag andersom ook?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:57 schreef ivosnivo het volgende:
Dit is ongeveer hetzelfde als vragen aan een man (die een vriendin heeft met kleine tieten) wat ie van grote tieten vind.
Er zijn mannen die grote tieten helemaal niet mooi vinden en die dus op kleine tietjes vallen. Dus wat zeik je nou eigenlijk?quote:[b]Op dinsdag 18 juli 2006 18:57 schre
Dit is ongeveer hetzelfde als vragen aan een man (die een vriendin heeft met kleine tieten) wat ie van grote tieten vind.
[..]
Alsof jij kan bepalen hoe iedereen er uit moet zien, laat ze dat lekker zelf uit maken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:57 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar ik vind het gewoon grappig. Beter ga je wat sporten in plaats van je tijd verdoen hier in dit forum, dan is je buik volgend jaar misschien wel klaar voor de zomer en hoef je niet gefrustreerd te zijn![]()
[..]
[..]
doe is relaxt zeg, het is mooi weer enzo![]()
Die mannen zijn meestal niet goed bij hun hoofdquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Er zijn mannen die grote tieten helemaal niet mooi vinden en die dus op kleine tietjes vallen. Dus wat zeik je nou eigenlijk?Face it, smaken verschillen gewoon.
Deze vind ik weer te.. Maar die van Remy isquote:
Peter Andre... die was ik helemaal vergetenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:53 schreef -IksRee- het volgende:
Er is natuurlijk maar 1 echte 6-pack nicht
[afbeelding]
Inclusief 6-pack action figure
[afbeelding]
*zucht*quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:55 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Die mannen zijn meestal niet goed bij hun hoofd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |