tofquote:Op maandag 17 juli 2006 14:41 schreef sop het volgende:
Ik weet nu wel je IP-adres :-)
godverdomme!quote:Op maandag 17 juli 2006 14:46 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Hij kan beter zelf een leuke entry maken en posten.
Waarom doe je hem niet zelf?quote:Op maandag 17 juli 2006 15:56 schreef Rhinestone het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Portugees_voetbalelftal Wie doet em?
quote:Op maandag 17 juli 2006 16:03 schreef M-I-L-F het volgende:
Ik heb em al gedaan, klik maar en kijk bij bijnaam..
Voortaan even screenshot maken, anders is het zo lastig terugvinden, ze editen hem meestal direct weg.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:03 schreef M-I-L-F het volgende:
Ik heb em al gedaan, klik maar en kijk bij bijnaam..
quote:Hallo daar! Welkom op Wikipedia.
We zien dat je vandaag leuk aan het spelen bent hier.
Als je zomaar wat wil proberen, doe dat dan liever in de speciaal daarvoor gemaakte zandbak.
Op de gewone artikels hebben we graag dat je alleen nuttige informatie toevoegt.
Als je toch doorgaat met dingen te veranderen zonder reden, dan wordt je IP-adres geblokkeerd.
Als je serieus meer wilt weten, zie dan: Wikipedia:Welkom voor nieuwelingen.
Zou 'baggeren' ook bekend zijn bij Wiki?quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Baggerenquote:Op maandag 17 juli 2006 16:25 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Zou 'baggeren' ook bekend zijn bij Wiki?
Vandaar dus de screenshots.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:25 schreef Thomzzzzz het volgende:
Volgens mij wordt het niet zo snel geupdate of wel? ik zie hier namelijk als ik die link neem gewoon voetballer van het jaar... volgens mij stuur je dat in ofzo, en verandert ie em alleen voor jou, zodat je kunt zien of je post goed is... een soort preview FOK! knop
Nee, ze editten heel snel weg. Ze hebben zo'n handig systeem dat ze kunnen zien wat er veranderd is. Er zit een stel nerds daar hele dagen te controlleren.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:25 schreef Thomzzzzz het volgende:
Volgens mij wordt het niet zo snel geupdate of wel? ik zie hier namelijk als ik die link neem gewoon voetballer van het jaar... volgens mij stuur je dat in ofzo, en verandert ie em alleen voor jou, zodat je kunt zien of je post goed is... een soort preview FOK! knop
Damn wat een klotebaan... maar ja hier heb je mod's en als ik eerlijk ben, lijkt me dat ook niet echt wat... de hele tijd kijken of iedereen zich een beetje gedraagt...quote:Op maandag 17 juli 2006 16:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, ze editten heel snel weg. Ze hebben zo'n handig systeem dat ze kunnen zien wat er veranderd is. Er zit een stel nerds daar hele dagen te controlleren.
OP een forum is nog leuk, dat is gewoon zielig op de wiki.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:28 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Damn wat een klotebaan... maar ja hier heb je mod's en als ik eerlijk ben, lijkt me dat ook niet echt wat... de hele tijd kijken of iedereen zich een beetje gedraagt...![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 16:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Baggeren
Gheghe ja klopt... totdat ze per ongeluk een vertraagd berichtje krijgen dat jij eraan gezeten hebtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |