tofquote:Op maandag 17 juli 2006 14:41 schreef sop het volgende:
Ik weet nu wel je IP-adres :-)
godverdomme!quote:Op maandag 17 juli 2006 14:46 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Hij kan beter zelf een leuke entry maken en posten.
Waarom doe je hem niet zelf?quote:Op maandag 17 juli 2006 15:56 schreef Rhinestone het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Portugees_voetbalelftal Wie doet em?
quote:Op maandag 17 juli 2006 16:03 schreef M-I-L-F het volgende:
Ik heb em al gedaan, klik maar en kijk bij bijnaam..
Voortaan even screenshot maken, anders is het zo lastig terugvinden, ze editen hem meestal direct weg.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:03 schreef M-I-L-F het volgende:
Ik heb em al gedaan, klik maar en kijk bij bijnaam..
quote:Hallo daar! Welkom op Wikipedia.
We zien dat je vandaag leuk aan het spelen bent hier.
Als je zomaar wat wil proberen, doe dat dan liever in de speciaal daarvoor gemaakte zandbak.
Op de gewone artikels hebben we graag dat je alleen nuttige informatie toevoegt.
Als je toch doorgaat met dingen te veranderen zonder reden, dan wordt je IP-adres geblokkeerd.
Als je serieus meer wilt weten, zie dan: Wikipedia:Welkom voor nieuwelingen.
Zou 'baggeren' ook bekend zijn bij Wiki?quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Baggerenquote:Op maandag 17 juli 2006 16:25 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Zou 'baggeren' ook bekend zijn bij Wiki?
Vandaar dus de screenshots.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:25 schreef Thomzzzzz het volgende:
Volgens mij wordt het niet zo snel geupdate of wel? ik zie hier namelijk als ik die link neem gewoon voetballer van het jaar... volgens mij stuur je dat in ofzo, en verandert ie em alleen voor jou, zodat je kunt zien of je post goed is... een soort preview FOK! knop
Nee, ze editten heel snel weg. Ze hebben zo'n handig systeem dat ze kunnen zien wat er veranderd is. Er zit een stel nerds daar hele dagen te controlleren.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:25 schreef Thomzzzzz het volgende:
Volgens mij wordt het niet zo snel geupdate of wel? ik zie hier namelijk als ik die link neem gewoon voetballer van het jaar... volgens mij stuur je dat in ofzo, en verandert ie em alleen voor jou, zodat je kunt zien of je post goed is... een soort preview FOK! knop
Damn wat een klotebaan... maar ja hier heb je mod's en als ik eerlijk ben, lijkt me dat ook niet echt wat... de hele tijd kijken of iedereen zich een beetje gedraagt...quote:Op maandag 17 juli 2006 16:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, ze editten heel snel weg. Ze hebben zo'n handig systeem dat ze kunnen zien wat er veranderd is. Er zit een stel nerds daar hele dagen te controlleren.
OP een forum is nog leuk, dat is gewoon zielig op de wiki.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:28 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Damn wat een klotebaan... maar ja hier heb je mod's en als ik eerlijk ben, lijkt me dat ook niet echt wat... de hele tijd kijken of iedereen zich een beetje gedraagt...![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 16:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Baggeren
Gheghe ja klopt... totdat ze per ongeluk een vertraagd berichtje krijgen dat jij eraan gezeten hebtquote:
Ik voorzie een wiskundige opdracht:quote:Op maandag 17 juli 2006 16:38 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Gheghe ja klopt... totdat ze per ongeluk een vertraagd berichtje krijgen dat jij eraan gezeten hebt![]()
Maar WIKI is dus heel erg betrouwbaar, elke lamlul of FOK!ker kan er gewoon op gaan ouwehoeren en een mooi verhaal neerzetten wat nergens over gaat... lekker dan![]()
Het wordt snel weer bewerkt. Er zijn echter wel rellen geweest over bewerkingen die gelooft werden.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:38 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Gheghe ja klopt... totdat ze per ongeluk een vertraagd berichtje krijgen dat jij eraan gezeten hebt![]()
Maar WIKI is dus heel erg betrouwbaar, elke lamlul of FOK!ker kan er gewoon op gaan ouwehoeren en een mooi verhaal neerzetten wat nergens over gaat... lekker dan![]()
Nog steeds. Probeer het ook op de portugeese versie, kijken of ze het daar waarderen.quote:
Ik spreek geen portugees en om het in het nederlands ertussen te kwakken is nou ook niet ideaalquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nog steeds. Probeer het ook op de portugeese versie, kijken of ze het daar waarderen..
Beter sloop je nog alles weg dan dat je kleine aanpassingen maakt. Juist die kleine aanpassingen worden over het hoofd gezien.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:26 schreef pc-fr34k het volgende:
@LXIV.ach hou toch je muil man, we plaatsen kleine dingetjes tussen de informatie die niet schadelijk zijn voor het artikel.
Ik begrijp wat je bedoelt maar we slopen niet alles weg ofzo, daarnaast is een wiki met 1 klik terug te zetten. Je ken ook overdrijven met zeiken hoor. Bij die van de TS vond degene die het aanpaste zelfs wel grappig, dus stop your bitchin'.
Alles slopen is nutteloos, dit, als je op iets leuks kan komen, is nog als humor te zien.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Beter sloop je nog alles weg dan dat je kleine aanpassingen maakt. Juist die kleine aanpassingen worden over het hoofd gezien.
17 jul 2006 16:11 Xaviervd (Overleg | bijdragen) (Revert naar Pieterse16 wegens (grappig) vandalisme)quote:Of zo een "moderator" van wiki het allemaal zo grappig vindt betwijfel ik ten zeerste, want het is immers totaal niet nieuw of origineel, maar bestaat al zolang het hele wiki-concept bestaat.
Wil je nu een ballon?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Beter sloop je nog alles weg dan dat je kleine aanpassingen maakt. Juist die kleine aanpassingen worden over het hoofd gezien.
Of zo een "moderator" van wiki het allemaal zo grappig vindt betwijfel ik ten zeerste, want het is immers totaal niet nieuw of origineel, maar bestaat al zolang het hele wiki-concept bestaat.
Whehe een fokker is mod van wikipediaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:16 schreef Falco het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)dia_door_FOK.21Users
Ik kom dan bij http://forum.fok.nl/topic/876735quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:16 schreef Falco het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)dia_door_FOK.21Users
Jij bent daar zeker modquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Of zo een "moderator" van wiki het allemaal zo grappig vindt betwijfel ik ten zeerste, want het is immers totaal niet nieuw of origineel, maar bestaat al zolang het hele wiki-concept bestaat.
Nee, alhoewel ik wel bijdraag aan de wikipedia. En dan stel je het niet op prijs wanneer anderen uit vandalisme jouw inzet te niet doen.quote:
Loserquote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, alhoewel ik wel bijdraag aan de wikipedia. En dan stel je het niet op prijs wanneer anderen uit vandalisme jouw inzet te niet doen.
quote:
u R teh l33t0r h4x0rz!quote:Op maandag 17 juli 2006 14:41 schreef sop het volgende:
Ik weet nu wel je IP-adres :-)
Ik ben dus stoer want heb géén brommer, een 20Mbit adsl lijntje en ik vandaliseer, wat wil je nog meer?quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
![]()
Mensen die iets kunnen zijn loosers.
Kanslozen die, nadat ze de hele dag op hun brommertje gehangen hebben, thuis van moeder dertig minuten het internet op mogen, en deze tijd benutten om snel een wikipagina te vandaliseren, die zijn stoer!
Ja, we moeten ons wel inlezen zodat we het beter kunnen doen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:41 schreef hamkaastosti het volgende:
is er eigenlijk al een wiki over wikivandalisme?
Nog even sparen voor die brommer dan, en je bent echt het ventje.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:34 schreef Otto215 het volgende:
[..]
Ik ben dus stoer want heb géén brommer, een 20Mbit adsl lijntje en ik vandaliseer, wat wil je nog meer?
Nee, we willen net als jij stoer zijn om op internet mensen proberen neer te halen voor onschuldig vermaak en dan off-topic te gaan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nog even sparen voor die brommer dan, en je bent echt het ventje.
Oh een auto krijg ik wel van mijn pa, zo verwend ben ik dan ook wel weerquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nog even sparen voor die brommer dan, en je bent echt het ventje.
Heb je wel nodig,quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:48 schreef Otto215 het volgende:
[..]
Oh een auto krijg ik wel van mijn pa, zo verwend ben ik dan ook wel weer.
Dan ben je pas de man!
Audi ofzo
Zorg jij nou maar dat je volgend jaar geen wildvreemden meer hoeft uit te nodigen op je feestje 'zodat het nog wat lijkt'quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kiteless, moet jij niet katten gaan snijden.
?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:58 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Heb je wel nodig,
met dit soort prutswerk zul je zelf nooit wat verdienen
http://home.tiscali.nl/ottobazuin/ftest.swf
http://home.tiscali.nl/ottobazuin/onderhoud.swf
Wil je daarmee zeggen dat je zo lelijk bent, dat we je daarmee dan zouden kunnen uitlachen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:09 schreef Otto215 het volgende:
[..]
?
Jammer dat ik geen fotoboek heb hé? Ga maar snel terug naar WGR want je hebt beduidend geen gevoel voor humor![]()
Dus jij denkt dat ik echt FOK!users heb uitgenodigd en dat er geen vrienden langskwamen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:00 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar dat je volgend jaar geen wildvreemden meer hoeft uit te nodigen op je feestje 'zodat het nog wat lijkt'
en die sig van je... "This car is so luxury luxurious"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |