Fort Boyard.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:27 schreef MrX1982 het volgende:
Ah mijn aartsvijand du_ke is weer terug.
[afbeelding]
Raad het fort.
Tsk. Wij hebben tenminste Scheveningen-Noorderstrand hier.quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:50 schreef sigme het volgende:
Wadden(zee) ofzo.
Tsk. Je betaalt daar ook de prijs voor..quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:07 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Tsk. Wij hebben tenminste Scheveningen-Noorderstrand hier.
Ben je eigenlijk nu aan het werk? Wat doe je, als ik vragen mag?quote:Waar ik vandaag dus ook ga vreten: ik kap er om 16:00 mee.
Ja. Ik heb dus serieus mongolen in halve burqa gezien die hier de zee in lopen (bij Kijkduin) al zullen ze dat niet op het Noorderstrand doen want daar zijn teveel chemische beats en plastice tietenquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsk. Je betaalt daar ook de prijs voor..
Gaan ze al volledig gekleed te water?
Ik heb met m'n broer samen een bedrijf in apparatuur voor de voedselindustrie.quote:Ben je eigenlijk nu aan het werk? Wat doe je, als ik vragen mag?
Tsja. Het is wat. Nou ja, blootlooprechten hebben we veroverd, ik ben niet van plan ze weer in te leveren.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:30 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ja. Ik heb dus serieus mongolen in halve burqa gezien die hier de zee in lopen (bij Kijkduin) al zullen ze dat niet op het Noorderstrand doen want daar zijn teveel chemische beats en plastice tieten
Daar heb ik toen nog een topic over geopend:
NL anno 2003: terug naar 1903
Alleen de pics zijn weg maar die heb ik thuis nog wel![]()
Dat klinkt cryptisch. Maar zelfstandig ondernemer dus.quote:[..]
Ik heb met m'n broer samen een bedrijf in apparatuur voor de voedselindustrie.
Ja. Oftewel altijd aan het werk, ook als je thuis bent, veel gezeik en zo.quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:37 schreef sigme het volgende:
Dat klinkt cryptisch. Maar zelfstandig ondernemer dus.![]()
Ik zou graag eigen baas zijn. Aangezien ik een stuk minder geld nodig heb dan jij (quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:39 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ja. Oftewel altijd aan het werk, ook als je thuis bent, veel gezeik en zo.
Maar ook goed salaris en de vrijheid om tijdens de komkommertijd, nu dus, wat te i-netten en er eerder mee te stoppen.
quote:De Criminele Inlichtingeneenheid (CIE) van de Amsterdamse politie waarschuwde Holleeder regelmatig dat zijn naam voorkwam op dodenlijsten in het criminele milieu.
Tsk, als ze niets hadden gezegd had dat de staat heel veel geld bespaardquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:24 schreef sigme het volgende:
Iemand stelde laatst (hier in POLSC) dat de politie criminelen waarschuwde indien ze met liquidatie bedreigd werden. Een ander vroeg daarvoor een bron en die kon toen niet gevonden worden.
Hier wordt het bevestigd in de Volkskrant:
[..]
absoluut, er rust patent op de uitspraak: morgen weer opquote:
Veel pindakaas eten, sigmequote:Op woensdag 19 juli 2006 10:33 schreef sigme het volgende:
Mogge Tijger_m.
Ik word zoooooooooooo moe van dat geld..... Later als ik groot ben ga ik me onttrekken aan de geld-economie.
quote:Gonny heeft zoveel gelogen dat ze de waarheid niet meer van de leugen kan onderscheiden. Ze legt alleen maar tegenstrijdige verklaringen af. En nu zit ze ook nog in de Kamer met haar eenmansfractie, dat loeder.’
Doe ik, Tijger_m. Doe ik.quote:
Eh ja, daar heb ik bezwaar tegen anders had ik nog steeds de nick Tia_Tijger gevoerdquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Doe ik, Tijger_m. Doe ik.
Heb jij er trouwens bezwaar tegen Tia_Tijger genoemd te worden? Tijger_m vind ik niks, en Tijger ook niet.
Dacht ik al.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh ja, daar heb ik bezwaar tegen anders had ik nog steeds de nick Tia_Tijger gevoerd![]()
Tijger works for me
Tja..what can I say? Tijger was mijn nick al voordat SBS6 bestond, we praten dan over de tijd voordat IM programma's zelfs maar bestondenquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:08 schreef sigme het volgende:
Dacht ik al.
Tijger klinkt zo.. SBS6-sex. Als aanspreeknaam.
Wat is een IM programma?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja..what can I say? Tijger was mijn nick al voordat SBS6 bestond, we praten dan over de tijd voordat IM programma's zelfs maar bestonden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |