Het zou nog leuker zijn als ze vanavond nog Jeruzalem bombarderen waar op dit moment mn vader, moeder en zusje verblijvenquote:
Zoiets vergeet je nooit meer danquote:Op maandag 17 juli 2006 14:40 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
Het zou nog leuker zijn als ze vanavond nog Jeruzalem bombarderen waar op dit moment mn vader, moeder en zusje verblijven..............
![]()
Jaaah! En dan die Al Aksa effe meepakken, kunnen de Pallies ook meelachen.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:40 schreef the_real_joontje het volgende:
Het zou nog leuker zijn als ze vanavond nog Jeruzalem bombarderen
misschien was het wel een afzwaaierquote:Op maandag 17 juli 2006 14:46 schreef venomsnake het volgende:
echt allemaal gasten lopen daar rond bij dat neergeschoten projectiel om te kijken wat ze neergehaald hebben.. ik weet niet wat het is maar iig geen F-16 zo te zien.
Anyway, ze zijn er wel trots op zo te zien..![]()
De Space Shuttle?quote:Op maandag 17 juli 2006 14:46 schreef venomsnake het volgende:
echt allemaal gasten lopen daar rond bij dat neergeschoten projectiel om te kijken wat ze neergehaald hebben.. ik weet niet wat het is maar iig geen F-16 zo te zien.
Staat het nog in de fik of zijn de slippers al tevoorschijn gehaald om dat projectiel nog eens effe lekker in elkaar te slaan?quote:Op maandag 17 juli 2006 14:46 schreef venomsnake het volgende:
Laat ze bier meenemen.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:52 schreef bbfakir het volgende:
Israelische grondtroepen trekken nu Libanon binnen
Ja, maar daar is niet echt uit op te maken wat het is, je ziet een zooi metaal, waarvan 1 gedeelte in de vorm van een buis. ik heb het idee dat het gewoon hun eigen raket is.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:50 schreef _The_General_ het volgende:
Zijn er beelden van het neergehaalde projectiel?
Het IDF ontkent het,quote:Op maandag 17 juli 2006 14:52 schreef bbfakir het volgende:
Soldaat x zit nu zijn kisten te strikken.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:52 schreef bbfakir het volgende:
net als toen op dat strand laatst.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja, maar daar is niet echt uit op te maken wat het is, je ziet een zooi metaal, waarvan 1 gedeelte in de vorm van een buis. ik heb het idee dat het gewoon hun eigen raket is.![]()
Ik zei toch dat die Bush best meeviel. Ik mag zijn presentaties wel.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:52 schreef Hallulama het volgende:
Mideast crisis drives Bush to colorful language
Ze zijn eigenlijk best aardig, Bush en Blair, als ze normaal praten
Zeg maar lekker shit hoor George, het dekt de lading namelijk best goed![]()
Hij moet gewoon eerlijk zijn, en zeggen:quote:Op maandag 17 juli 2006 14:57 schreef -scorpione- het volgende:
Ik zei toch dat die Bush best meeviel. Ik mag zijn presentaties wel.
En laat dat nou toch wel een enorm belangrijk verschil zijn he.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:11 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het enige verschil is de geweldloosheid bij die lieve pijpenkrulletjes.
Waar?quote:Op maandag 17 juli 2006 15:08 schreef _The_General_ het volgende:
Ik ben nu even de landing van de discovery aan het kijken, zo terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |