Wat voor iets wil je je medemens niet aandoen?quote:Op maandag 17 juli 2006 12:44 schreef TaLoN.NL het volgende:
Mensen zijn over het algemeen wel dom, maar zoiets wil je je medemens toch niet aandoen? ik in ieder geval niet. http://www.arnoldexposed.com/
Daarom is hij ook bezig met een wetaanpassing die dat wel mogelijk gaat maken,quote:Op maandag 17 juli 2006 12:53 schreef SunChaser het volgende:
Hij kan toch nooit president worden.
Precies! TS heeft duidelijk een tekort aanquote:Op maandag 17 juli 2006 12:56 schreef DJKoster het volgende:
www.[insert naam of gebeurtenis]exposed.com sites doen het altijd goed![]()
Maar hij vergeet dat hij zelf ook bij die 95% zit.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:15 schreef Deetch het volgende:
Arnold heeft wel gelijk met die 95%.
Dan vergeet je even wat hij bereikt heeft in z'n leven... Namelijk alles wat-ie ooit had willen bereiken!quote:Op maandag 17 juli 2006 13:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar hij vergeet dat hij zelf ook bij die 95% zit.
Met hulp van verboden middelen, dat wel.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:43 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dan vergeet je even wat hij bereikt heeft in z'n leven... Namelijk alles wat-ie ooit had willen bereiken!
Nee joh alles puur natuurquote:Op maandag 17 juli 2006 13:44 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Met hulp van verboden middelen, dat wel.
Gelukkig maar dat jij wel bij die 5% hoort. Alleen jammer dat het merendeel dat ook allemaal van zichzelf denkt. Daardoor wordt het alleen wat moeilijker aan te tonen dat jij het echt kanquote:Op maandag 17 juli 2006 13:15 schreef Deetch het volgende:
Arnold heeft wel gelijk met die 95%.
Schei toch heen...quote:Op maandag 17 juli 2006 13:44 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Die website.. wat zal die lekker objectief zijn. "Arnold exposed.." komen ze aan met zijn nazi-link. Wat heeft híj nou met de keuze van zijn vader te maken?!quote:Op maandag 17 juli 2006 12:44 schreef TaLoN.NL het volgende:
Arnold Schwarzenegger is de zoon van een Nazi en heeft zelf aangegeven dat hij graag dictator zou willen zijn, omdat 95% van de mensen toch niet in staat is voor zichzelf te beslissen. Mensen zijn over het algemeen wel dom, maar zoiets wil je je medemens toch niet aandoen? ik in ieder geval niet. Ik hoop dat Amerika de komende verkiezingen een juiste keuze maakt.
http://www.arnoldexposed.com/
Waar beweer ik dat?quote:Op maandag 17 juli 2006 13:47 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jij wel bij die 5% hoort.
quote:Op maandag 17 juli 2006 17:15 schreef Natalie het volgende:
Enne, zoon van een Nazi? Dat maakt hem niet ook meteen een Nazi, wel?
Welke verboden middelen dan zoal?quote:Op maandag 17 juli 2006 13:44 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja vast.....quote:Op maandag 17 juli 2006 14:43 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Steven Seagal had hem echt hard geowned. In een gevecht en als gouveneur![]()
Toen was dat nog helemaal niet verbodenquote:Op maandag 17 juli 2006 14:18 schreef Mr.Zed het volgende:
[..]
Schei toch heen...
Op dat niveau kom je niet zonder.
De kunst is juist niet betrapt te worden en dat is hem gelukt.
Ik heb gelezen dat hij male prostitute was en kerels dopte voor geld in die jaren...quote:Op maandag 17 juli 2006 17:20 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
"Hé, als ik een vrouw fijnknijp dan worden d'r tieten groter!"
quote:Op maandag 17 juli 2006 23:38 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Deca, dianabol, testosteron. Waarom denk je dat ie hartproblemen had een tijd terug?
quote:Op maandag 17 juli 2006 23:24 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Toen was dat nog helemaal niet verboden
Je moet toch wat om aan je campagne budget te komen!quote:Op maandag 17 juli 2006 23:33 schreef TimC het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat hij male prostitute was en kerels dopte voor geld in die jaren...
Wat zou Bush dan zoal gedaan hebben...??quote:Op maandag 17 juli 2006 23:39 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Je moet toch wat om aan je campagne budget te komen!
Dan nog loog hij erover. Ik heb van die bodybuildboeken van m waarin ie beweert niks te slikken en alles puur natuur is.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:39 schreef Rekkie het volgende:
Deca, dianabol, testosteron
En liegen ..... ... nee ik geeft het op wat is daar mis mee?quote:Op maandag 17 juli 2006 23:41 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dan nog loog hij erover. Ik heb van die bodybuildboeken van m waarin ie beweert niks te slikken en alles puur natuur is.
drugs klopt, homo is onzinnig, hij had inderdaad een bloeiend sexleven, maar was single, en ging dus niet vreemd, foto's mag duidelijk zijnquote:Op maandag 17 juli 2006 23:42 schreef SunChaser het volgende:
Schwarzenegger heeft een drugs, homo, naaktfoto's en vreemdgaanverleden. Dus hij kan zo president worden.
Volgens mij heeft hij gewoon toegegeven dat hij gebruikte, ik las dat hij voor een wedstrijd altijd een kuurtje deed, dat zei hij zelf, maar hij zei dat hij niet wist dat het zo slecht voor je was, en dat het toen nog legaal was. Hij heeft er alvast niet over gelogen.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:41 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dan nog loog hij erover. Ik heb van die bodybuildboeken van m waarin ie beweert niks te slikken en alles puur natuur is.
Hij zei dat ie voor de wedstrijd altijd een uurtje sliep.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 06:25 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij gewoon toegegeven dat hij gebruikte, ik las dat hij voor een wedstrijd altijd een kuurtje deed, dat zei hij zelf, maar hij zei dat hij niet wist dat het zo slecht voor je was, en dat het toen nog legaal was. Hij heeft er alvast niet over gelogen.
truequote:Op maandag 17 juli 2006 23:42 schreef SunChaser het volgende:
Schwarzenegger heeft een drugs, homo, naaktfoto's en vreemdgaanverleden. Dus hij kan zo president worden.
Zijn verleden is schoner dan dat van menig ex president.quote:Op maandag 17 juli 2006 23:42 schreef SunChaser het volgende:
quote:Op maandag 17 juli 2006 23:42 schreef SunChaser het volgende:
hap hap...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:03 schreef Jossos het volgende:
[..]
Nee. Alleen in de V.S geboren Amerikanen mogen president worden.
Ja dus? Misschien dronk hij ook nog wel een kopje thee?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:16 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hij zei dat ie voor de wedstrijd altijd een uurtje sliep.
War het om gaat is dat hij altijd heeft ontkend anabolen te hebben geslikt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:55 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ja dus? Misschien dronk hij ook nog wel een kopje thee?![]()
Waarbij natuurlijk de kanttekening geplaatst moet worden dat de anabolen van nu niet te vergelijken zijn met die van toen...... Daarnaast weet ik bijna zeker dat hij zelf heeft geschreven in FLEX dat hij alleen een kuurtje nam voor een wedstrijd om iets droger en groter te worden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:03 schreef SunChaser het volgende:
[..]
War het om gaat is dat hij altijd heeft ontkend anabolen te hebben geslikt.
Ik heb dat oude bodybuildboek van m, met 30 pagina´s hoe het is begonnen en daarna de technische tips. Daarin schrijft ie dat ie boomstammen sleepte, biefstuk at en veel sliep. Alles puur natuur.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:54 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Waarbij natuurlijk de kanttekening geplaatst moet worden dat de anabolen van nu niet te vergelijken zijn met die van toen...... Daarnaast weet ik bijna zeker dat hij zelf heeft geschreven in FLEX dat hij alleen een kuurtje nam voor een wedstrijd om iets droger en groter te worden.
Heb je een titel voor me?quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik heb dat oude bodybuildboek van m, met 30 pagina´s hoe het is begonnen en daarna de technische tips. Daarin schrijft ie dat ie boomstammen sleepte, biefstuk at en veel sliep. Alles puur natuur.
quote:
Dat is dan heel zielig voor je......... Dan ben je een arm mensquote:Op woensdag 26 juli 2006 07:54 schreef SunChaser het volgende:
Of het is een dekmantel. 4 miljoen is voor Arnie wat 5 euro voor ons is![]()
Arnold is directeur bij flex dus dat zegt ook helemaal niks. Ik heb er wel enorm veel respect voor voor waar ie vandaan komt en wat ie geworden is.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:54 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Waarbij natuurlijk de kanttekening geplaatst moet worden dat de anabolen van nu niet te vergelijken zijn met die van toen...... Daarnaast weet ik bijna zeker dat hij zelf heeft geschreven in FLEX dat hij alleen een kuurtje nam voor een wedstrijd om iets droger en groter te worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |