Zoiets ja.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:04 schreef veldmuis het volgende:
Dus jij zo van 'omgwtfbbq!!!!'
Ik ben het met je eens. Als het niet zo triest was, was het om te brullen(haha)quote:
Whehe die kapotte bek kan alleen niet meedoen dan!quote:Op maandag 17 juli 2006 12:05 schreef kareltje_de_grote het volgende:
dus,
e barbeknoei gaat toch nog steeds door
Urban mythquote:Op maandag 17 juli 2006 12:05 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Ik heb vernomen dat laatst een autochtoon ook iemand in elkaar had geslagen.
des te meer vlees voor TSquote:Op maandag 17 juli 2006 12:06 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Whehe die kapotte bek kan alleen niet meedoen dan!
Gelukkig, ik zal het die vriend vertellen. Misschien kan hij dan binnenkort wel op mijn bbq komen en de mogelijkheid hebben om weer iets te kauwen.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:05 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Ik heb vernomen dat laatst een autochtoon ook iemand in elkaar had geslagen.
Nee, boodschappen moeten nog gedaan worden.quote:
Kijk je wel uit?quote:Op maandag 17 juli 2006 12:11 schreef Overlast het volgende:
[..]
Nee, boodschappen moeten nog gedaan worden.
Nee precies, TS moet het eerst bewijzen, en mocht TS het kunnen bewijzen zal bovenstaande user ongetwijfeld niet meer in dit topic reagerenquote:Op maandag 17 juli 2006 12:22 schreef Megumi het volgende:
Ik geloof het verhaal van de TS niet zo. Komen te veel buitenlanders in voor.
prcs, je moet in oplossingen denken, niet in problemen.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:26 schreef Careca het volgende:
Haal voor die andere gast een pak vla dan wordt het toch nog gezellig![]()
idd klinkt inplausibelquote:Op maandag 17 juli 2006 12:22 schreef Megumi het volgende:
Denk toch eens na wat je zegt man. Loser.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:06 schreef Lemmiwinks het volgende:
Totdat er een groot leider opstaat en voor deze lieftallige amokmakende mensen de poorten van Westerbork weer opengooit. <3
Helaas zul je altijd kneusjes blijven hebben die een "groot" leider nodig achten omdat ze zelf niet de mogelijkheid hebben eigen beslissingen of meningen te hebben/nemen.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:35 schreef EKG het volgende:
[..]
Denk toch eens na wat je zegt man. Loser.
Welkom in Nederlandquote:Op maandag 17 juli 2006 12:22 schreef Megumi het volgende:
En jij zo naar je moeder toe:quote:Op maandag 17 juli 2006 12:40 schreef HassieBassie het volgende:
Ik werd laatst kankerblankuh genoemd. Ik natuurlijk meteen aangifte doen, word ik recht in mn bakkus uitgelachen door de dienstdoende agent
Volgende keer ram ik die Marokkaan dus ook maar gewoon voor zn bek. Eigen rechter spelen is het enige wat werkt geloof ik.![]()
Mn moeder werkt niet bij de politiequote:Op maandag 17 juli 2006 12:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
En jij zo naar je moeder toe:
mahmahh, ze schelde me uit voor kankerblankuh
![]()
[afbeelding]
Kom op, dat scenario met de molukkers verzin je toch niet. Wat noem je me apiequote:Op maandag 17 juli 2006 12:22 schreef Megumi het volgende:
Meldpunt discriminatie, het lijkt me niet dat ze daar discrimineren.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:47 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Mn moeder werkt niet bij de politie![]()
Alleen als je donker bent kan je kennelijk gediscrimineerd worden. Goed geregeld![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |