mjah heb je weer een doel om te gaan halenquote:Op woensdag 20 december 2006 17:16 schreef devzero het volgende:
DPC is 1ste op D2OLjammer genoeg ben ik mijn 1ste plaats bij de flushers kwijt
euhm ik wens iedereen hetzelfde!!! En vraag me ook hetzelfde afquote:Op donderdag 21 december 2006 13:33 schreef Fjolle het volgende:
Mag ik vanaf deze plaats alle schaapjes heel fijne feestdagen toewensen en een gezond en gelukkig jaar?
Met een dikkevan het mamaschaap.
Een specialevoor ons schaapje down under.
We missen je nog steeds en verwachten je terug in het nieuwe jaar.![]()
Het wordt tijd voor een nieuwe fokschaap-meeting.
Komt er in 2007 nog een schaapjesbruiloft?Zo ja in welk werelddeel?
![]()
Hou je kudde onder controle in het nieuwe jaar. De doelen zijn misschien iets bijgesteld en het enthousiasme is er een beetje uit, maar de rekenkracht is nog steeds nodig, dus zet hem op.![]()
Als laatste een heel speciale knuffel voor mijn schaapjesvriendje. Dank je voor de laatste weken......![]()
bedoel je deze?quote:Op maandag 1 januari 2007 12:10 schreef Fjolle het volgende:
Heeft iemand het fokschaap-logo nog voor me? Volgens mij heeft Timmo dat ooit gemaakt? Of was het 1-of-6Billion?
Na mijn harddiskcrash van afgelopen zomer ben ik het kwijt. Had dat in msn staan als plaatje.
Alvast dank.
Mijn dank is 1 meter 79.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:30 schreef valing het volgende:
[..]
bedoel je deze?
[afbeelding]
Iedereen een zalig 2007 trouwens![]()
He opperschaap.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:14 schreef mcintosh het volgende:
Ik zal me weer eens een CPU op Rosetta zetten
Happy '07 allemaal
hetzelfdequote:Op woensdag 3 januari 2007 14:14 schreef mcintosh het volgende:
Ik zal me weer eens een CPU op Rosetta zetten
Happy '07 allemaal
Maggieeeeeeeeequote:Op donderdag 4 januari 2007 15:03 schreef mcintosh het volgende:
Dank u
Puntentelling is drastisch veranderd, merk ik meteen, maar zolang dat voor iedereen geldt maakt dat niet zoveel uit natuurlijk
We moeten plek 1 maar weer eens veroveren vind ik !!
Devzeeeeero
Zal hem doorposten.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:28 schreef mcintosh het volgende:
Een Fok!schaap:
Een Fok! user die deel uit maakt van een virtuele kudde. Deze kudde bestaat uit PC's die de tijd dat ze niks staan te doen geheel belangeloos doneren aan de wetenschap. Wetenschap gespitst op een zoektocht naar medicijnen tegen allerlei ziekten, zoals kanker en HIV.
Zoiets?
I like it!quote:Op maandag 8 januari 2007 21:28 schreef mcintosh het volgende:
Een Fok!schaap:
Een Fok! user die deel uit maakt van een virtuele kudde. Deze kudde bestaat uit PC's die de tijd dat ze niks staan te doen geheel belangeloos doneren aan de wetenschap. Wetenschap gespitst op een zoektocht naar medicijnen tegen allerlei ziekten, zoals kanker en HIV.
Zoiets?
Iemand die dit aandurft/aankan?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:55 schreef devzero het volgende:
En voor wie zich geroepen voelt: [Rosetta@Home] Estafette Statsposten
Zo eloquent was die ook weer niet. Verder heeft Mc nog niet meegepost in de estafette ronde van deze maand. Dus, gaan met die banaan op de 12dequote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:45 schreef Fjolle het volgende:
Ik kan me posts herinneren aldaar van McIntosh en Devzero? Misschien nog eentje?
Ik doe mijn best. Mijn dochter heeft gisteren mijn ontwerptekst gekilled (ofwel pc uitgezet tijdens sanitaire noodstop (zonder safe van mijn kant (dus ja eigen schuld))) en ik moet nog steeds opnieuw beginnen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo eloquent was die ook weer niet. Verder heeft Mc nog niet meegepost in de estafette ronde van deze maand. Dus, gaan met die banaan op de 12de
Ben jij die devzero642 dan? Ik dacht dat je daar in het verleden ook gewoon devzero was? Of krijg ik nu Korsakov?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo eloquent was die ook weer niet. Verder heeft Mc nog niet meegepost in de estafette ronde van deze maand. Dus, gaan met die banaan op de 12de
Ze lijken serieusquote:[message=27284123,noline]i-kk-e schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 11:02[/message]:
Ons goal bij D2OL is minimaal het no1 MF record te pakken krijgen en goed ook, die is nu 106k van devzero en daar willen we minimaal een paar x overheen
Ikke loopt al sinds september te verkondigen dat hij een flink aantal (hij noemt zelf ergens 250) pcs op zijn werk heeft weten te rondselen. Ook al gebruikt hij maar de helft daarvan voor d2ol en draaien die maar 10 uur per dag d2ol, dan komen ze nog steeds boven mij uit. Ik zie het verder wel. Ik heb nooit langer dan 2 maanden gespaard, vind ik lang genoeg. Maar als ik in 2 maanden 100K kan sparen, dan kunnen zij in een half jaar een stuk meer doen.quote:
Dat je korsakov kreeg, was algemeen bekend binnen fokschaapquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:13 schreef Fjolle het volgende:
Ben jij die devzero642 dan? Ik dacht dat je daar in het verleden ook gewoon devzero was? Of krijg ik nu Korsakov?
Whehequote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:58 schreef devzero het volgende:
[..]
is mijn nickname gerenamed en ik ben te lui geweest om een naamsverandering aan te vragen
Doe es niet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:21 schreef Bruce117 het volgende:
De schaapjes leven nog steeds.
Dit schaapje trouwens ook, maar er wel veel minder actief mee bezig dan "vroeger".
Hmm, zal ik die zooi dan ook maar weer eens installerenquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:57 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Doe es niet.![]()
![]()
Gewoon weer terug komen bij de kudde. Er begint weer een actieve vorm van fokschaap te ontstaan de laatste weken.
Jajajajajajajaja.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:59 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hmm, zal ik die zooi dan ook maar weer eens installeren
Heb sinds de vervanging van de pc er een beetje met de pet naar gegooid, ook aangezien de client steeds crashde...
eeeejquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:57 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Doe es niet.![]()
![]()
Gewoon weer terug komen bij de kudde. Er begint weer een actieve vorm van fokschaap te ontstaan de laatste weken.
Dat is goed om te horen. Het gekloot begon op de thuis pc's, waarop de client steeds haperde, toen het ook @ work begon heb ik hem eerst gedisabled.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:06 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Jajajajajajajaja.![]()
Ik heb hetzelfde gedaan hoor.
Maar de nieuwe client lijkt veel stabieler. Is bij mij niet meer gecrashed. En je hoeft niet meer te kloten met optimized clients. Fokschaap wil de nummer 1 terug. In ieder geval ik wel.![]()
Jeah. Those were the days.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:17 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
eeeej![]()
Ik ben nog gewoon lid van de kudde hoor.
En het draait ook gewoon nog steeds op 2 machines.
Ben er alleen minder actief mee bezig dan in de tijd van FaD, de megapulse, Sanne live op Fokradio![]()
hmmzz, dan moet ik op de desktop eens de nieuw installeren, niet dat ie chrast, maar hij heeft soms wel dat ie laad zonder Taak, dus hele ding leeg?quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:06 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Jajajajajajajaja.![]()
Maar de nieuwe client lijkt veel stabieler. Is bij mij niet meer gecrashed. En je hoeft niet meer te kloten met optimized clients. Fokschaap wil de nummer 1 terug. In ieder geval ik wel.![]()
Kom net @ work. Beide machine BOINC crashed.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:06 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Jajajajajajajaja.![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 08:19 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Kom net @ work. Beide machine BOINC crashed..
Je hebt ook al een replyquote:
Fix het snel zou ik zeggen, je staat op 20 dagen bij mequote:Op maandag 29 januari 2007 08:19 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Kom net @ work. Beide machine BOINC crashed..
Dus ik installeer dat progje of beide, en verder doe ik niks?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:46 schreef gateway het volgende:
[..]
jij moet een programma installeren, en je pc doet de rest
Dat programma zoek naarverbindingen tussen moleculen etc, op zoek naar medicijnen tegen aids etc......
(zoiets ongeveer)
Kom anders eens in het topic vragen, er zijn vast mensen die het beter uit kunnen leggen
ja dat is de korte versiequote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dus ik installeer dat progje of beide, en verder doe ik niks?
de ranglijst is op basis van punten.... Hoe sneller je pc is, hoe sneller die een job afheeft, hoe meer punten je verdient (natuurlijk is dat niet het hoofddoel, maar zo is er wel een beetje onderlinge strijdquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:51 schreef vdvorst het volgende:
wat is die ranglijst? hoe lang je het programma draaiende hebt gehad of ... ?
misschien ga ik het op de laptop installeren
tsjah, ik moet zeggen ik merk er niks van op mijn 1,4mhz laptop op, hij wordt warmer en de fan loopt constant mjah.....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:00 schreef vdvorst het volgende:
Klinkt wel leuk, die onderlinge strijdt. maar inderdaad, je pc er voor aan laten staan
mijn pc staat alleen aan als ik bezig ben, en dan wil ik niet te veel cpu kwijt omdat ik al een trage laptop heb
het is niet al te warm op mijn kamer, mooi dus,quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:06 schreef gateway het volgende:
[..]
tsjah, ik moet zeggen ik merk er niks van op mijn 1,4mhz laptop op, hij wordt warmer en de fan loopt constant mjah.....
op de desktop van me pa draait het ook, en het enige dat je er daar van merkt is dat de fan hard blaast, mjah.......quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:06 schreef vdvorst het volgende:
[..]
het is niet al te warm op mijn kamer, mooi dus,
ik ga het downloaden op de pc, en zie wel of ik het merk,
evt ook op andere pc installeren als je het inderdaad niet merkt
jepzquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:12 schreef vdvorst het volgende:
och, een fan hard laten blazen maakt mij niet uit he,
dit is lekker als verwarming voor mijn koude kamer, zeker als ik 2 pc's tegelijk laat draaien
o oke dankje.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:27 schreef vdvorst het volgende:
Dit kun je via de link op de OP vinden,
van RAH is bv http://boinc.bakerlab.org/rosetta
1. gebruikt niet veel, kan je zien op het tabblad "Disk" Ik gebruik Met Rosetta@home 26,51 mb.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:23 schreef vdvorst het volgende:
Ik heb gejoined, nu mijn vragen:
1. Hoeveel geheugen van de HDD gebruikt deze? (bij mij update die deze elke 0.1 van een dag) (niet dat mijn hdd vol zit als dit proggie draait
2. Hoe kan ik Fok! joinen? Ik heb een acount, maar hoe kom ik dus bij jullie stats?
3. Kan ik dit op 2 pc's tegelijk laten draaien, met mijn acount, of moet ik dan iets van sub-acounts aanmaken?
4. Bij het programma staat hoeveel tijd deze nog nodig heeft, kan ik mijn pc eerder afsluiten of heeft dit programma dan geen zin meer? dit duurt namelijk nogal lang (8 uur!)
5. Gebruikt deze veel van je internet verbinding? zo ja, hoeveel kbs down en up ?
bedankt
lang niet iedereen heeft dit, dus zal geen probleem zijnquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:58 schreef Bengeltje het volgende:
Oeps zie dat ik eigenlijk [DPC]FOKschaap~nickname had moeten doen.![]()
Is geen ramp hoop ik.
1 pc is op 30%,quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:21 schreef Bengeltje het volgende:
Ik snap er nog weinig van, heb het idee dat ik wat moet doen, maar weet niet wat.
ookal zie ik wel vooruit gang, maar waardoor.![]()
Uhm ga weer neuzen.
euhm....... geen id eigenlijk........quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:58 schreef Bengeltje het volgende:
Oeps zie dat ik eigenlijk [DPC]FOKschaap~nickname had moeten doen.![]()
Is geen ramp hoop ik.
ohhh, ik loop dus niks misquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:18 schreef gateway het volgende:
elke 6 uur worden de stats geupdate, 19:23 was de laatste update
Als ik wist wat flushen is.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:13 schreef Fjolle het volgende:
Welkom vdvorst bij onze schaapjes in de wei, metvan mama.
Bengeltje je staat nog niet in de lijst. Heb jij al een job geflushed?
Kan je me eens uitleggen wat wat betekend?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:26 schreef gateway het volgende:-Stats-
flushen is het versturen van een job..... als een job klaar is gaat Boinc hem vanzelf naar de site versturen en krijg jij je punten.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als ik wist wat flushen is.![]()
Zoals ik gisteren al zei, er loopt nu één project, ik weet gewoon niet wat ik ermee moet
en welke ik moet kiezen, en nu dus ook niet waar en hoe ik moet flushen.![]()
Zich nog nooit zo blond heeft gevoeld
dat zijn de ranglijsten, hoe meer punten, hoe hoger je staatquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan je me eens uitleggen wat wat betekend?![]()
Zover ik weet moet ik er minimaal 1 afhebben, maar kan het niet zien.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:16 schreef gateway het volgende:
[..]
flushen is het versturen van een job..... als een job klaar is gaat Boinc hem vanzelf naar de site versturen en krijg jij je punten.
En wat tussen ( ) staat zijn het aantal jobs wat men heeft gedaan?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:17 schreef gateway het volgende:
[..]
dat zijn de ranglijsten, hoe meer punten, hoe hoger je staat
de procenten erachter zijn de procenten van het totaal (dus als er 1% staat is die user verantwoordelijk voor die 1ne procent.....
heb je Boinc geinstalleerd? Opgegeven dat je aan rosetta mee wilt werken?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zover ik weet moet ik er minimaal 1 afhebben, maar kan het niet zien.![]()
Is dat dan fout gegaan?
Nog bedankt voor je hulp,( Fjolle ook)quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:26 schreef gateway het volgende:
[..]
heb je Boinc geinstalleerd? Opgegeven dat je aan rosetta mee wilt werken?
kom anders ff naar de irc
Geen idee hoe het zit met de nieuwere versies, maar als een work unit (WU) vroeger op 1% bleef steken na diverse uren rekenen, dan kon je die het best afbreken. Iemand hier die kan bevestigen of dat nog steeds zo is bij de nieuwere versies?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nog bedankt voor je hulp,( Fjolle ook)
Het staat nog steeds op 1%. Misschien heeft het geen zin dat ik meedoe.
Mijn nick heb ik al aangepast. vanmorgen met fjolle en Gateway.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee hoe het zit met de nieuwere versies, maar als een work unit (WU) vroeger op 1% bleef steken na diverse uren rekenen, dan kon je die het best afbreken. Iemand hier die kan bevestigen of dat nog steeds zo is bij de nieuwere versies?
En het is weldegelijk noodzakelijk om de prefix [DPC]FOKschaap~ te gebruiken met je nick. Er is vandaag een nieuw lid bengeltje met 8 punten, maar ze is niet lid van het fokschaap subteamEven je nick name veranderen op je rosetta pagina.
Kom naar irc.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mijn nick heb ik al aangepast. vanmorgen met fjolle en Gateway.![]()
Hoe kan je die dan afbreken en zorgen dat je een nieuwe krijgt?
Best veel.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:47 schreef gateway het volgende:
[..]
IRC lost alles op(mits er mensen aanwezig zijn
)
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:03 schreef devzero het volgende:
Bestaat het fokschaap kanaal nog steeds dan
zeker! nadat jij je rechten kwijt was heb ik hem nieuw gemaaktquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:03 schreef devzero het volgende:
Bestaat het fokschaap kanaal nog steeds dan
dat zijn geen jobs.... bij mij staat 42... en ik doe echt geen 42 jobs in een dag!quote:Op zondag 4 februari 2007 11:10 schreef vdvorst het volgende:
Jawel, 8.46
maar 50 jobs al gedaan?
ik in totaal nog maar 6!
Bij fjolle staat 1, en die is vandaag ook 1 in de dailey statsquote:pos total user daily daily procent
1. (stil) 2.785.810,54 devzero 0,00 (44) 45,1 %
2. (stil) 567.583,80 Fjolle 1.136,17 (1) 9,2 %
Echt niet, rosetta liep bij mij niet eens gisteren. Geen werk, vreemd maar goedquote:Op zondag 4 februari 2007 11:10 schreef vdvorst het volgende:
Jawel, 8.46
maar 50 jobs al gedaan?
ik in totaal nog maar 6!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |