vanuit essen?? dan zit ik nu vlak in je buurt!! zit nu op 20 km van Essen vandaan!quote:Op zondag 5 november 2006 00:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Die stond op fokschaap.nl, maar die machine zit tegenwoordig achter een firewall![]()
Vanuit Essen even de groeten![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 17:51 schreef Fjolle het volgende:
* Fjolle komt uit haar hoekje
Rosetta en MirC draaien weer als vanouds.![]()
ik heb thuis nog een test versie staan van fokschaap.nlquote:Op maandag 6 november 2006 00:02 schreef gateway het volgende:
valing hoe post jij die mooie stats?
Hello! G'day!quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:55 schreef Fjolle het volgende:
Hier is Fjolle.![]()
Nog steeds mijn mirc niet geinstalleerd.
En rosetta loopt ook nog niet op deze laptop.![]()
De andere schaapjes van mij hebben ook zware problemen.
Ik ga er weer snel vandoor, me in een heel klein hoekje zitten schamen.
Oh trouwensen
aan alle schaapjes. Wanneer gaan we weer op fokschaap goes.......... ?
Als Eron terug is ofzo? (En wanneer komt die eigenlijk terug?)
Fokschaap goes australie? Goed idee, maar helaas onrealiseerbaar ben ik bang.quote:Op woensdag 8 november 2006 09:16 schreef Eronymus het volgende:
Hello! G'day!![]()
Leuk ideetje alleen als je op mij moet wachten is het indeed zoals Gateway zei... maart 2007![]()
Maaruh het idee is goed!
Of jullie moeten effetjes hierheen komen![]()
das nog wel ver weg.....quote:Op woensdag 8 november 2006 09:55 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Fokschaap goes australie? Goed idee, maar helaas onrealiseerbaar ben ik bang.![]()
Dus dan wordt het maart 2007.![]()
welkomquote:Op zondag 12 november 2006 11:59 schreef Bruce117 het volgende:
* Bruce117 meldt zich ook weer eens in de wei bij de andere schaapjes
aaaaaaaaaahhh op die fiets!quote:Op maandag 6 november 2006 00:08 schreef valing het volgende:
[..]
ik heb thuis nog een test versie staan van fokschaap.nl
daarop staan alle scripts die ook bij devzero op de machine staan/stonden
dus ook het statsscript
Je hebt php en mysql nodig. Qua bandbreedte trekt het niet veel, want het is maar een selectief klein groepje mensen die het bekijkt.quote:Op zondag 12 november 2006 21:35 schreef gateway het volgende:
[..]
aaaaaaaaaahhh op die fiets!
Hoe groot is de complete site? maybe heb ik ruimte over op mijn chello site, denk ut nie maar kan ff kijken.....
hmmzz volgens mij heeft chello geeen PHP en mysql.......quote:Op maandag 13 november 2006 16:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt php en mysql nodig. Qua bandbreedte trekt het niet veel, want het is maar een selectief klein groepje mensen die het bekijkt.
Fijn dat het opgemerkt wordt. Het idee was om tijdens de maand november elke dag een andere statsposter te hebben. Helaas is dit vorig weekend niet gelukt. In de maand december proberen we het record te verbreken, dus nodig ik iedereen uit om mee te doen!quote:Op woensdag 8 november 2006 09:09 schreef Fjolle het volgende:
Voor alle eenzame koetjes in deze wei, die hier nog wel eens langkomen: kijk eens naar het got-forum, onderdeel rosetta. Daar is een stats-post-maraton bezig. Iedere dag een andere statsposter gedurende de maand november. Dit levert leuke, interessante en grappige verhalen op. En als er nog schaapjes zijn die het aandurven om ook een verhaaltje te produceren...............
Tja, jullie zullen de sinterklaas daar wel missen.quote:Op donderdag 23 november 2006 08:01 schreef Eronymus het volgende:
hela ff een nutteloze opmerking:
Ze hebben hier nu al kerstmuziek in de winkels![]()
kerstspullen zijn in duitsland ook overal al......quote:Op donderdag 23 november 2006 08:01 schreef Eronymus het volgende:
hela ff een nutteloze opmerking:
Ze hebben hier nu al kerstmuziek in de winkels![]()
team switch? Die zijn over een paar weken wel weer naar een ander project overgegaan. Hebben ze ook bij D2OL gedaan.quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:20 schreef Knarf het volgende:
Iemand die nog kan helpen bij uFluids?
Er is een nieuw team, en die gaat aardig hard.
Over twee dagen ben in de sigaar
Dat weet ik. Maar ze hebben mij (onsquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:34 schreef devzero het volgende:
[..]
team switch? Die zijn over een paar weken wel weer naar een ander project overgegaan. Hebben ze ook bij D2OL gedaan.
Fijn dat het opgemerkt wordt. Het idee was om tijdens de maand november elke dag een andere statsposter te hebben. Helaas is dit vorig weekend niet gelukt. In de maand december proberen we het record te verbreken, dus nodig ik iedereen uit om mee te doen!quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:12 schreef DPC-Kristof het volgende:
[quote]Op woensdag 8 november 2006 09:09 schreef Fjolle het volgende:
Voor alle eenzame koetjes in deze wei, die hier nog wel eens langkomen: kijk eens naar het got-forum, onderdeel rosetta. Daar is een stats-post-maraton bezig. Iedere dag een andere statsposter gedurende de maand november. Dit levert leuke, interessante en grappige verhalen op. En als er nog schaapjes zijn die het aandurven om ook een verhaaltje te produceren...............
Bij deze zijn we een nieuwe maand gestart. Ik hoop dan ook dat er enkele schaapjes zich ook eens aan een statspost willen wagen?quote:Op maandag 4 december 2006 09:39 schreef DPC-Kristof het volgende:
[..]
Fijn dat het opgemerkt wordt. Het idee was om tijdens de maand november elke dag een andere statsposter te hebben. Helaas is dit vorig weekend niet gelukt. In de maand december proberen we het record te verbreken, dus nodig ik iedereen uit om mee te doen!
Dit wil uiteraard niet zeggen dat je nu tijdens de resterende dagen van november al niet mag "oefenen" he
weet ik, doe ik ook.quote:Op maandag 4 december 2006 14:35 schreef DPC-Kristof het volgende:
Je kan instellen dat hij enkel draait als hij op het netstroom aangesloten is...
hoe stel je ook alweer per pc in welke preferences hij moet gebruiken?quote:Op maandag 4 december 2006 14:35 schreef DPC-Kristof het volgende:
Je kan instellen dat hij enkel draait als hij op het netstroom aangesloten is...
quote:Op maandag 4 december 2006 18:08 schreef DPC-Kristof het volgende:
http://boinc.bakerlab.org/rosetta/home.php
Hier stel je de preferences in voor 1 profiel (home/dchool/work)
Daarna kan je een pc toewijzen aan een profiel
mirc eruit? hmmzz, instellingen verkeerd staan?quote:Op donderdag 7 december 2006 16:12 schreef Fjolle het volgende:
Mijn MIRC ligt eruit. Eens kijken of frut hem weer aan de praat krijgt.
![]()
Nee proef-licence verlopenquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:21 schreef gateway het volgende:
[..]
mirc eruit? hmmzz, instellingen verkeerd staan?
Wij jou ook........quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:56 schreef Eronymus het volgende:
ik mis m'n computertje....
whehequote:Op vrijdag 8 december 2006 11:03 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Wij jou ook........![]()
Zie: [DPC]Fokschaap maakt zich op voor een feestje![]()
![]()
(Sorry Gateway)
kan ik dat statsscript ook gewoon uitvoeren?quote:Op maandag 6 november 2006 00:08 schreef valing het volgende:
[..]
ik heb thuis nog een test versie staan van fokschaap.nl
daarop staan alle scripts die ook bij devzero op de machine staan/stonden
dus ook het statsscript
nu welquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:44 schreef gateway het volgende:
[..]
kan ik dat statsscript ook gewoon uitvoeren?
tnxquote:Op zondag 10 december 2006 23:04 schreef valing het volgende:
[..]
nu wel![]()
http://www.fokschaap.nl.eu.org/bbc.php
ik heb maar even de laatste backup die ik had ergens neer gezet
http://www.fokschaap.nl.eu.org/
(met dank aan fontys weer)
BTW 6 meloenen![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 17:16 schreef devzero het volgende:
DPC is 1ste op D2OLjammer genoeg ben ik mijn 1ste plaats bij de flushers kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|