Thnx, heb ik gemaakt met mijn oude compact.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:32 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Deze compositie is lief. Prupke wilde de tegenstelling laten zien van fragiel hoofdje en sterke handen. Dit straalt dat niet uit. Maar vindt t best een mooie foto.
Dat hij groter is dan 550 pixelsquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:41 schreef elmarz het volgende:
Ik heb meegedaan met deze foto:
[afbeelding]
Wat vinden jullie ervan?
Ik vind het een hele toffe plaatquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:41 schreef elmarz het volgende:
Ik heb meegedaan met deze foto:
[afbeelding]
Wat vinden jullie ervan?
Grtz
el Marz.
Het is meer groot en klein.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:14 schreef kzieniks het volgende:
ik doe mee met deze foto :
[afbeelding]
jullie mening ?
Dat is toch een tegenstelling? anders kan je bij de foto van elmarz ook zeggen het zijn nog steeds 2 kinderen, bij mijn foto het zijn nog steeds 2 benen, moet ik nog ff doorgaan?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:28 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Het is meer groot en klein.
Zijn nog steeds 2 treinen.
Wel een leuke plaat
Speelgoed en Echtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:28 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Het is meer groot en klein.
Zijn nog steeds 2 treinen.
Wel een leuke plaat
Dan krijg je zo'n foto als van bramvo die niemand begrijptquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:50 schreef MotionMan0 het volgende:
wel grappig dat iedereen tegenstellingen kiest die in elkaars verlengde liggen, dus niet iemand die een bank en een wortel fotografeert
hehehquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:53 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dan krijg je zo'n foto als van bramvo die niemand begrijpt
Ik ook niet maar krijg wel de neiging om dat telnr te gaan bellenquote:Op zondag 23 juli 2006 12:35 schreef snakelady het volgende:
ik vind hem wel wat vaag, heb geen idee wat de tegenstelling is.
quote:Op zondag 23 juli 2006 12:29 schreef Gimmick het volgende:
[afbeelding]
Komt de tegenstelling zonder toelichting over of is het te vaag?
Gevangenschap-vrijheid? Nee ik zie em niet echt...en idd..ik ga maar niet bellenquote:Op zondag 23 juli 2006 12:44 schreef Gimmick het volgende:
Was ik al bang voor. 't gebouw is de bijlmerbaajes, misschien verduidelijkt dat wat.
't is misschien gelijk een tip om het nummer niet te bellen :p
Is het een lege muur en een volle spuitbus?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:15 schreef MotionMan0 het volgende:
had ik maar een katje voor op mn balkon
[afbeelding]
sorry voor de grootte maar t is slechts als voorbeeld dus te lui
Nee je hoeft niet door te gaanquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat is toch een tegenstelling? anders kan je bij de foto van elmarz ook zeggen het zijn nog steeds 2 kinderen, bij mijn foto het zijn nog steeds 2 benen, moet ik nog ff doorgaan?
Zou prima passen, als de uitvoering niet vol met schaduwen zat die het idee een beetje vertroebelen zou ik zeggen insturen...misschien een idee om nog eens te doen?quote:Op zondag 23 juli 2006 14:39 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Nee je hoeft niet door te gaan![]()
Maar dan zit ik ff verder te denken.
Dan moet deze ook kunnen. Het is er 1 uit een oefen reeks. Het gaat meer om het idee dan om de uitvoering.
Groot versus klein.
Gekleed versus bikini.
Bang versus agressor
[afbeelding]
Same here - de tegenstelling is duidelijk zichtbaar, míts je het gebouw herkentquote:Op zondag 23 juli 2006 13:08 schreef Schanulleke het volgende:
Ik zag wel de tegenstelling tussen vrijheid en gevangenschap, maar ik herken het gebouw dan ook wel (van buiten uiteraard)
Toch denk ik bij gevangenschap meer aan tralies ipv een flatgebouw hoorquote:Op zondag 23 juli 2006 15:09 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Same here - de tegenstelling is duidelijk zichtbaar, míts je het gebouw herkent
Ik vind het wel een mooie foto overigens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |