Volgens die dames van rtl(vul nummer in) hielp het ook om je WC vol coca cola te gietenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:11 schreef Phoenixx het volgende:
Niets dat niet met een flinke scheut Glorix op te lossen is!!
Ik was al bang dat je iets zou zeggen met "zeikwijven" erin....
ik ben wel eens integer, ik ben wel eens goudeerlijk. maar nu ff nietquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:46 schreef k_man het volgende:
Gelukkig hebben we tegenwoordig een integere, goudeerlijke mod hier.
Heeeejquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:59 schreef Astridj0h het volgende:
JAAAA net terug van vakantie!!! en inderdaad nog niet eens nagedacht over een mogelijke inzending... tot wanneer heb ik nog? (vind er overigens wel paar heel leuke tussen zitten hoor)
ik ben totaal inspiratieloos... (komt door de hitte denk ik....)quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Volgens die dames van rtl(vul nummer in) hielp het ook om je WC vol coca cola te gieten
18 inzendingen... beetje mager... zou het door de vakantie komen? de ruzie? moet er nog gereld worden?
[..]
ik ben wel eens integer, ik ben wel eens goudeerlijk. maar nu ff niet
tikkie spammerig in die sign?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:36 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
ik ben totaal inspiratieloos... (komt door de hitte denk ik....)
De bewuste tuin komt voor de sluitingsdatum niet meer in mijn nabijheid. Zal morgen (mits ik niet bezwijk onder de hitte...) eens in mijn eigen wijkje rondneuzen in voortuintjes!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:25 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het oinderwerp is leukprobeer hem eens te nemen zodat je minder "rommel" op de foto hebt. Van de zijkant misschien zodat de verse bloem en de dode bloem in het verlengde van elkaar liggen.
Was ik ook een beetje. Ik zat te denken aan een foto van de Aalscholver die 's ochtends als ik naar mijn werk fiets regelmatig in het zonnetje uitdagend zijn vleugels droogt bovenop een "Verboden te vissen"-bord , maar op de een of andere manier voelt die aan wanneer ik langskom met mijn camera, want dan is hij er nooit.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:36 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
ik ben totaal inspiratieloos... (komt door de hitte denk ik....)
Das niet eerlijk, jij hebt net een kleintje gekregenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:19 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Was ik ook een beetje. Ik zat te denken aan een foto van de Aalscholver die 's ochtends als ik naar mijn werk fiets regelmatig in het zonnetje uitdagend zijn vleugels droogt bovenop een "Verboden te vissen"-bord , maar op de een of andere manier voelt die aan wanneer ik langskom met mijn camera, want dan is hij er nooit.
Gelukkig kwam Puckzzz met een idee, dat ik dankbaar overneem. Uit de categorie: 'Beter goed gepikt dan slecht bedacht'.
[afbeelding]
(Misschien moet je ook gewoon ff Puckzzz vragen)
Ik heb wel een leuk idee... maar de atributen niet in huis.... en ben te lam om t te halen...quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:42 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Special request van verschillende FOTters...![]()
Ik heb hem vanavond gemaakt. Vast morgen nog wel een kans met een zonnetje erbijquote:
Het lijkt mij persoonlijk leuker om dan een foto te maken waarbij het hoofdje van de baby in je hand ligtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:08 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik heb hem vanavond gemaakt. Vast morgen nog wel een kans met een zonnetje erbij
ligt ook een beetje aan t formaat handen...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:17 schreef k_man het volgende:
Dan is de tegenstelling juist minder sterk, lijkt me.
Kracht tegenover "breekbaar"quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:17 schreef k_man het volgende:
Dan is de tegenstelling juist minder sterk, lijkt me.
Dat vind jij mooier...en k-man ook.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:22 schreef SunChaser het volgende:
Ja, hand in hand is mooier. Al krijg ik er wel een sterk Anne Geddes gevoel bij persoonlijk.
Ik doel dus op de kracht van een grote sterke hand en een klein fragiel hoofdje.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:44 schreef Schanulleke het volgende:
Ik zie zo 1,2,3 ook de tegenstelling niet met dat hoofje, maar ik heb het model hier toch 'voor handen', dus ik zal eens wat proberen.
Deze compositie is lief. Prupke wilde de tegenstelling laten zien van fragiel hoofdje en sterke handen. Dit straalt dat niet uit. Maar vindt t best een mooie foto.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:30 schreef snakelady het volgende:
Dit is niet zo'n mooie foto maar denk dat prupke zoiets bedoeld? ( de verhoudingen hoofdje/hand)
[afbeelding]
leuke plaatquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:10 schreef SunChaser het volgende:
Heb er eentje ingestuurd.
Thnx, heb ik gemaakt met mijn oude compact.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:32 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Deze compositie is lief. Prupke wilde de tegenstelling laten zien van fragiel hoofdje en sterke handen. Dit straalt dat niet uit. Maar vindt t best een mooie foto.
Dat hij groter is dan 550 pixelsquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:41 schreef elmarz het volgende:
Ik heb meegedaan met deze foto:
[afbeelding]
Wat vinden jullie ervan?
Ik vind het een hele toffe plaatquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:41 schreef elmarz het volgende:
Ik heb meegedaan met deze foto:
[afbeelding]
Wat vinden jullie ervan?
Grtz
el Marz.
Het is meer groot en klein.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:14 schreef kzieniks het volgende:
ik doe mee met deze foto :
[afbeelding]
jullie mening ?
Dat is toch een tegenstelling? anders kan je bij de foto van elmarz ook zeggen het zijn nog steeds 2 kinderen, bij mijn foto het zijn nog steeds 2 benen, moet ik nog ff doorgaan?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:28 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Het is meer groot en klein.
Zijn nog steeds 2 treinen.
Wel een leuke plaat
Speelgoed en Echtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:28 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Het is meer groot en klein.
Zijn nog steeds 2 treinen.
Wel een leuke plaat
Dan krijg je zo'n foto als van bramvo die niemand begrijptquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:50 schreef MotionMan0 het volgende:
wel grappig dat iedereen tegenstellingen kiest die in elkaars verlengde liggen, dus niet iemand die een bank en een wortel fotografeert
hehehquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:53 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dan krijg je zo'n foto als van bramvo die niemand begrijpt
Ik ook niet maar krijg wel de neiging om dat telnr te gaan bellenquote:Op zondag 23 juli 2006 12:35 schreef snakelady het volgende:
ik vind hem wel wat vaag, heb geen idee wat de tegenstelling is.
quote:Op zondag 23 juli 2006 12:29 schreef Gimmick het volgende:
[afbeelding]
Komt de tegenstelling zonder toelichting over of is het te vaag?
Gevangenschap-vrijheid? Nee ik zie em niet echt...en idd..ik ga maar niet bellenquote:Op zondag 23 juli 2006 12:44 schreef Gimmick het volgende:
Was ik al bang voor. 't gebouw is de bijlmerbaajes, misschien verduidelijkt dat wat.
't is misschien gelijk een tip om het nummer niet te bellen :p
Is het een lege muur en een volle spuitbus?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:15 schreef MotionMan0 het volgende:
had ik maar een katje voor op mn balkon
[afbeelding]
sorry voor de grootte maar t is slechts als voorbeeld dus te lui
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |