abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 juli 2006 @ 08:56:57 #1
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39897513
Wie weet hier iets van de Mayakalender en zijn 'voorspellingen' ?

Ik heb er een boek over gelezen, en daaruit komt echt sterk naar voren dat alles wat de mensheid meemaakt al voor beschreven is in de kalender. Aan de hand van 'de wind' die over de aarbol waait vanuit de 'levensboom'.
Het boek is vlgs mij van 2 jaar geleden, enige voorspellingen in de toekomst wezen op een oorlog, een verzet vanuit het oosten naar het westen, het westen meer de materie gerichte wereld zou het onderspit delven, we gaan anders denken, krijgen een ander bewustzijn.

Wat mij dus opvalt aan die oorlog in Israel, is dat deze begonnen is op de lijn van de levensboom.. (verticale lijn over de aardoppervlakte gezien die van Noord naar Zuid gaat, snijdt over Jeruzalem heen)
Ik speculeer hier wat, maar dit zou het begin kunnen gaan vormen van die totale oorlog waar we te maken mee kunnen krijgen.. ze voorspelde in jaar 2007 en 2008 met name een forse strijd.
Ik verwacht dus vanuit het Oosten van Israel een aanval..op Israel (Iran of Hezbollah gefinancieerd door Iran)
Ik verwacht dat Amerika (westenlijk toonbeeld maar ook de Navo) zich daar mee gaan bemoeien en tegenaanval inzetten... en dan is het hek van de dam, andere landen, Rusland, China die zich er mee gaan bemoeien....

Is hier iemand die een beetje van de kalender afweet en de uiteindelijke afloop, zou je er wat over kunnen vertellen?
  maandag 17 juli 2006 @ 09:19:48 #2
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_39897800
Interessant
In 2012 zou het toch afgelopen zijn volgens de Maya's?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 17 juli 2006 @ 09:27:17 #3
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39897930
Afgelopen

Eerder een nieuw begin, mocht er een nieuw begin komen

Over voorspellingen, ik geloof niet meer zozeer erin dat iets of iemand de hele toekomst kan voorspellen. Je hebt te maken met menselijke factoren, en het menselijke wezen is vaak zo onvoorspelbaar als het weer.

2012 als datum zegt me ook niet veel. Over een omslag in alles. Genoeg mensen die nu al met een omslag bezig zijn.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  maandag 17 juli 2006 @ 09:30:35 #4
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39897977
quote:
Op maandag 17 juli 2006 09:19 schreef jpg97 het volgende:
Interessant
In 2012 zou het toch afgelopen zijn volgens de Maya's?
Ja maar tis maar net wat je onder 'afgelopen' verstaat.

Ik geloof niet in een einde der mensheid... maar meer in een einde aan een manier van leven zoals we nu kennen.
Ook het opraken van de energiebronnen spelen daarin mee bijvoorbeeld.. gisteren nog op het nieuws over het verbruik van energie door Rusland.. de verwachting is dat ze in 2012 door hun energie heen zijn.....
pi_39898061
quote:
Op maandag 17 juli 2006 08:56 schreef Atuniel het volgende:
Wat mij dus opvalt aan die oorlog in Israel, is dat deze begonnen is op de lijn van de levensboom.. (verticale lijn over de aardoppervlakte gezien die van Noord naar Zuid gaat, snijdt over Jeruzalem heen)
Nu weet ik niet veel van die kalender af, maar is dit niet een beetje zoeken naar een gebeurtenis achteraf? Israël is verre van stabiel geweest sinds de oprichting en is Libanon al eerder binnengevallen. Verder is Israël al sinds '48 in oorlog, zij het met de Palestijnen.

Dacht trouwens ook niet dat er bewijzen zijn dat de Maya's zelf voorspellingen verbonden aan deze kalender, maar dat er pas in de laatste tijd (20ste eeuwse new age) dingen "aangeplakt" zijn, zoals voorspellingen en het einde van die kalender (2012)
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  maandag 17 juli 2006 @ 09:36:34 #6
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_39898069
Hier kun je er wat over lezen:
http://www.daanspeak.com/Maya01.html
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 17 juli 2006 @ 09:42:16 #7
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39898133
quote:
Op maandag 17 juli 2006 09:36 schreef mazaru het volgende:
Hier kun je er wat over lezen:
Ah daar staan wel intressante artikelen inderdaad..
pi_39898277
Eind 2012 komt er een einde aan de lange telling kalender van de Maya's. Deze is, volgens de laatste berekeningen, gesitueerd op 21-12-2012, de dag van de winterzonnewende, oftewel 1 van de kortste dagen van het jaar (langste nacht). In vroegere tijden werd na of tijdens de zonnewende het lichtfeest gehouden, omdat na de zonnewende de dagen weer langer werden (langer licht). Voorbeeld van zo'n feest is het Joodse 'Chanoeka' wat natuurlijk nog steeds wordt gevierd.

Er gaan natuurlijk de wildste verhalen rond over 'Einddatum 2012'. Men speculeert van alles, maar niemand weet wat er precies gaat gebeuren. Zie hieronder een aantal (serieuze) websites over de Maya's en onderzoeken naar hun kalenders:

John Major Jenkins
Seriewoordenaar.nl
Grenswetenschap.nl
DaanSpeak

Er worden dus verschillende mogelijke gebeurtenissen onderzocht op deze websites. Ieder heeft een eigen favoriet. Ikzelf ben nog niet echt overtuigt wat er nu precies gaat gebeuren, maar neig toch wel richting Jenkins' ideeen.

Btw, over welk boek heb je het hierboven precies?
  maandag 17 juli 2006 @ 09:54:14 #9
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39898371
quote:
Op maandag 17 juli 2006 09:30 schreef Atuniel het volgende:

[..]

Ook het opraken van de energiebronnen spelen daarin mee bijvoorbeeld.. gisteren nog op het nieuws over het verbruik van energie door Rusland.. de verwachting is dat ze in 2012 door hun energie heen zijn.....
Wie weet komen er nieuwe vormen van energie in de toekomst.

Ik denk dat er vanzelf een nieuwe vorm van energie komt zodra een andere is uitgeput.

Maar goed, ik geloof dus niet in doem-scenario's

Persoonlijk denk ik ook dat het menselijke wezen hetzelfde blijft, alleen misschien in het bewustzijn wordt het ruimer en mooier. Gedachtes worden sterker en uitgebreider. Fantasie gaat toenemen.

Er wordt meer mogelijk. Uitvindingen worden sneller gedaan. Het ei van columbus wordt steeds opnieuw ontdekt. Vandaar zeg ik ook dat er een nieuwe schone vorm van energie kan komen.

Dat het in de toekomst gaat om het weten inplaats van het denken

Als je het mij vraagt komt het helemaal goed met de toekomst Ik maak me dus ook nul komma nul druk erom. Einde van de wereld geloof ik al helemaal niet in. Ik denk eerder dat mensen wakker worden en eindelijk eens het verstand voor de volle 100 procent leren gebruiken.

6,5 miljard hersen-cellen per persoon. Reken uit je winst als die allemaal in volledige volledigheid benut kunnen worden. Wie weet komt er een massale upgrade van de hersens

Ik denk dus echt dat wij zo weinig gebruik maken van onze hersens. Wie weet zijn we niet klaar om volledig gebruik te maken ervan, dat we dan doordraaien massaal als iedere cel gebruikt wordt. Denk wel dat de tijd vanzelf ervoor gaat zorgen dat de hersens beter gebruikt gaan worden nog.

Wie weet gaan de hersens wel een soort groei-proces door Maar hoe dat gaat zijn weet ik niet. Wellicht een natuurlijk groei-proces.

[ Bericht 21% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 17-07-2006 10:04:43 ]
  maandag 17 juli 2006 @ 09:55:23 #10
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_39898390
ik plaats even een nietszeggende reactie zodat ik het even wat makkelijker kan volgen
From feudal serf to spender.
pi_39898420
quote:
Op maandag 17 juli 2006 09:54 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Wie weet komen er nieuwe vormen van energie in de toekomst.
De G8 wil een open energiemarkt. Wellicht dat er dan ook ruimte gaat komen voor 'alternatieve' energie.
  maandag 17 juli 2006 @ 09:59:00 #12
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_39898473
interessant allemaal maar ik geloof er echt totaal helemaal compleet niets van. Het heeft een reden dat die hoeleboele-figuren er niet meer zijn. Als ze zo goed konden voorspellen hadden ze hun eigen eind ook aan kunnen zien komen. Dan hadden ze hun neuzen uit die dampende oliën moeten halen en er wat tegen moeten doen. Al die oude culturen, zo over-rated
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
  maandag 17 juli 2006 @ 10:00:58 #13
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39898529
quote:
Op maandag 17 juli 2006 09:59 schreef J-Will het volgende:
interessant allemaal maar ik geloof er echt totaal helemaal compleet niets van. Het heeft een reden dat die hoeleboele-figuren er niet meer zijn. Als ze zo goed konden voorspellen hadden ze hun eigen eind ook aan kunnen zien komen. Dan hadden ze hun neuzen uit die dampende oliën moeten halen en er wat tegen moeten doen. Al die oude culturen, zo over-rated
Ik geloof ook niet dat zo'n oude beschaving kan beseffen hoe een "moderne" tijd anno 2006 eruit ziet. Of wisten ze dat internet er was??? Wisten ze over de mobiele telefonie??? Wisten ze van de televisie en nog meer??? Konden ze zich beseffen hoe wij communiceren op dit moment.

Net zoals wij niet kunnen beseffen hoe het over 2000 jaar eruit ziet. Wij kunnen ook niet goed weten hoe wij over 2000 jaar communiceren. Hoe de techniek gaat vorderen.

Moderne tijd tussen aanhalingstekens omdat ik geloof dat de echte moderne tijd nog moet komen

This is just the beginning
pi_39898543
quote:
Die hoeleboelefiguren waren iig een stuk intelligenter dan menig hadden verwacht.

oh ... ze zijn door de hoeleboele-spanjaarden uitgemoord trouwens...vandaar dat ze er niet meer zijn
  maandag 17 juli 2006 @ 10:02:34 #15
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_39898580
Ik denk dat er al lang en breed een alternatieve energievoorziening is ( waterstof bijvoorbeeld ) maar dat dat niet wordt vrijgegeven omdat dat de wereldeconomie zal schaden.

Zo zie je maar: geld is nog altijd belangrijker dan vooruitgang van de mensheid.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_39898647
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:02 schreef jpg97 het volgende:
Ik denk dat er al lang en breed een alternatieve energievoorziening is ( waterstof bijvoorbeeld ) maar dat dat niet wordt vrijgegeven omdat dat de wereldeconomie zal schaden.

Zo zie je maar: geld is nog altijd belangrijker dan vooruitgang van de mensheid.
Zeker weten dat er al alternatieve energievormen zijn. Auto's kunnen tegewoordig op notenolie rijden of zelfs op water. Maar marktleider Royal Dutch Shell ziet het niet zitten om minder geld te verdienen. Daarom is het belangrijk dat de wereldleiders pleiten voor een open energiemarkt.

maar goed...we gaan hier een beetje offtopic geloof ik.
pi_39898753
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:01 schreef DonGorgon het volgende:

[..]

Die hoeleboelefiguren waren iig een stuk intelligenter dan menig hadden verwacht.

oh ... ze zijn door de hoeleboele-spanjaarden uitgemoord trouwens...vandaar dat ze er niet meer zijn
Je zou kunnen zeggen dat als ze zo intelligent waren en die kalender was voorspellend, dat ze die Spanjolen wel aan zouden zien komen en er wat tegen konden doen

Naar mijn meing was het een "gewoon" volk, zonder abnormale kennis en als de kalender al voorspellend is, dan is dat puur toeval of een kwestie van het zoeken van een gebeurtenis achteraf.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  maandag 17 juli 2006 @ 10:15:11 #18
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39898884
quote:
Op maandag 17 juli 2006 09:50 schreef DonGorgon het volgende:

Btw, over welk boek heb je het hierboven precies?
Ja.. ik zoek net bij bol.com maar kan hem niet vinden, ik zal hem vanavond eens opzoeken..
Titel is iets met "2012 en veranderen van het menselijk bewustzijn" maar zal details vanavond eens geven.
Vond ik zelf een heel leerzaam boek omdat hij precies uitlegt wat de kalender is, hoe hij telt, welke goden de tijden beheersen en dan pakt hij aan de hand van de kalender diverse voorbeelden die slaan op de menselijke geschiedenis, ik vond het iig erg frapant allemaal... en heb sterk het idee.. als ze dat al min of meer konden voorspellen voor die 2000 of 3000 jaar zelfs..waarom zou het einde dan ook niet kloppen.
  maandag 17 juli 2006 @ 10:16:35 #19
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39898919
quote:
Al die oude culturen, zo over-rated
Rede te meer op daar dan eens een boek over te lezen en zelf je mening wellicht te herzien als je het zo intressant vind
pi_39898960
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:10 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Je zou kunnen zeggen dat als ze zo intelligent waren en die kalender was voorspellend, dat ze die Spanjolen wel aan zouden zien komen en er wat tegen konden doen

Naar mijn meing was het een "gewoon" volk, zonder abnormale kennis en als de kalender al voorspellend is, dan is dat puur toeval of een kwestie van het zoeken van een gebeurtenis achteraf.
Die zogenaamde voorspellingen zijn natuurlijk ook gebakke lucht. De Maya's konden natuurlijk niet weten wat er in de toekomst ging gebeuren. Maar op astrologisch niveau wisten ze echt een hoop.
De Olmeken hadden veel astrologische kennis wat ze aan de Maya's hebben overgebracht. De Maya's werkte deze kennis uit en verfijnden het. De Tolteken maakten vervolgens minder gebruik van deze kennis totdat het 'verloren' was gegaan. Totdat wij die kennis opnieuw vonden tijdens opgravingen van geschriften e.d.
  maandag 17 juli 2006 @ 10:27:28 #21
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39899159
Ik wilde het welles/niets van de kalender eigenlijk even overslaan in dit topic.. en toespitsen op het einde van de kalender, ivm de oorlog in het Oosten op dit moment.
pi_39899238
alsof de maya's alle wijheid hadden en dingen konden voorspellen.
Ze zijn niet voor niets uitgestorven.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_39899325
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:27 schreef Atuniel het volgende:
Ik wilde het welles/niets van de kalender eigenlijk even overslaan in dit topic.. en toespitsen op het einde van de kalender, ivm de oorlog in het Oosten op dit moment.
Vind ik ook, maar het is steeds zo verleidelijk nietwaar?

Het verband Einde kalender <> Midden-Oosten is mij nog niet helemaal duidelijk..
  maandag 17 juli 2006 @ 10:34:38 #24
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_39899336
interessant...
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
pi_39899754
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:15 schreef Atuniel het volgende:

[..]

Ja.. ik zoek net bij bol.com maar kan hem niet vinden, ik zal hem vanavond eens opzoeken..
Titel is iets met "2012 en veranderen van het menselijk bewustzijn" maar zal details vanavond eens geven.
Vond ik zelf een heel leerzaam boek omdat hij precies uitlegt wat de kalender is, hoe hij telt, welke goden de tijden beheersen en dan pakt hij aan de hand van de kalender diverse voorbeelden die slaan op de menselijke geschiedenis, ik vond het iig erg frapant allemaal... en heb sterk het idee.. als ze dat al min of meer konden voorspellen voor die 2000 of 3000 jaar zelfs..waarom zou het einde dan ook niet kloppen.
Het boek van Carl Johan Calleman?

ISNB 9020283510.
De Maya Kalender.
De transformatie van het bewustzijn
  maandag 17 juli 2006 @ 10:53:36 #26
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_39899858
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:16 schreef Atuniel het volgende:

[..]

Rede te meer op daar dan eens een boek over te lezen en zelf je mening wellicht te herzien als je het zo intressant vind
Ik vind het niet oninteressant hoor, integendeel. Ik kijk graag naar programma's over zulke zaken en vind het verbazingwekkend hoe zij sommige dingen deden en oplosten. Maar ik geloof gewoon niet dat zij dingen kunnen voorspellen. Ik geloof wel dat zij daar oprechten in geloofden, maar het strookt gewoon niet met de wetenschap en wijsheid die wij nu hebben. Zij hadden daar geen toegang toe en zochten hun heil in de wind die waait uit de boom des levens of zoiets.
met dank aan SF
  maandag 17 juli 2006 @ 10:55:21 #27
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39899918
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:50 schreef DonGorgon het volgende:

[..]

Het boek van Carl Johan Calleman?

ISNB 9020283510.
De Maya Kalender.
De transformatie van het bewustzijn
Juist

Boek is erg informatief over de kalender, en heel begrijpend geschreven.. een leek (zoals ik) kan het zelfs begrijpen, maar ook voor de mensen die meer diepte willen over de kalender kan ik het zeker aanraden.
Calleman is dacht ik ook een vooraanstand figuur in deze materie.
  maandag 17 juli 2006 @ 10:58:42 #28
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39900010
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:53 schreef J-Will het volgende:

[..]

. Zij hadden daar geen toegang toe en zochten hun heil in de wind die waait uit de boom des levens of zoiets.
Ja zoiets inderdaad.. maar ze rekende dus in 'winden die heersend zijn over de wereld' en daarbij dus van invloed zijn op de mensheid.
Ze hadden stukken van zeg 20 jaar die geregeerd werden door een bepaalde God.. en ook iedere dag werd geregeerd door een bepaalde godheid. En op die manier konden ze een waarde hechten aan bepaalde periode..
  maandag 17 juli 2006 @ 11:11:37 #29
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_39900466
Dat is dus gewoon zoals wij de seizoenen bijvoorbeeld meemaken en snappen, daar plakten zij goden aan ofzo. Niks nieuws maar gewoon de drang van mensen om zaken om hun heen te verklaren.
met dank aan SF
pi_39900537
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:55 schreef Atuniel het volgende:

[..]

Juist

Boek is erg informatief over de kalender, en heel begrijpend geschreven.. een leek (zoals ik) kan het zelfs begrijpen, maar ook voor de mensen die meer diepte willen over de kalender kan ik het zeker aanraden.
Calleman is dacht ik ook een vooraanstand figuur in deze materie.
Mwah .. ik denk dat JMJ een betere naam heeft.

check deze website eens: http://www.mauricecotterell.com/
  maandag 17 juli 2006 @ 11:26:42 #31
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39900925
Overigs.. de vlag van Libanon zag ik gisteren, met de afbeelding van een (levens)boom
pi_39901013
quote:
Op maandag 17 juli 2006 11:26 schreef Atuniel het volgende:
Overigs.. de vlag van Libanon zag ik gisteren, met de afbeelding van een (levens)boom [afbeelding]
  maandag 17 juli 2006 @ 15:38:03 #33
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_39908979
The Mayan Prophecies

rijk geilustreerd

is een aanrader....hier legt hij het verband tussen de calender en de zonnecycli uit.

NL ISBN nummer : 90 296 6148 0/CIP
pi_39909217
Deed hij in de opvolger ook:

Maar bij zijn correlatie tussen de zonnecycly en opkomst en ondergang van culturen ging hij behoorlijk op de speculatieve toer. Jenkins heeft in de appendix van zijn 2012-boek uitvoerig aandacht besteed aan de correlatie en kwam erachter dat hij de data wijzigde om in het groter kader te passen. Dat doet niets af van de theorie over de invloed van de zonnecycli, maar wel enigszins aan het bereik van de invloed.
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
  maandag 17 juli 2006 @ 15:56:33 #35
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_39909537
ah ok..heb deze opvolger nog niet gelezen ! dank je voor de aanrader
  maandag 17 juli 2006 @ 18:09:23 #36
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_39913662
Een documentaire over de Maya kalender/ de Maya cultuur.

Informatief, een aanrader.

Secrets of the Mayan Calendar Unveiled (1 of 3)

Secrets of the Mayan Calendar Unveiled (2 of 3)

Secrets of the Mayan Calendar Unveiled (3 of 3)

( vergeet deeltje 3 niet te bekijken, de mayakalender toegepast op heden tijd. )
pi_39931783
quote:
Op maandag 17 juli 2006 15:45 schreef seriewoordenaar het volgende:

..
Ah! Je bent weer terug op Fok! Mooi. Werd weer eens tijd...
  dinsdag 18 juli 2006 @ 09:51:21 #38
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39931843
quote:
Op maandag 17 juli 2006 18:09 schreef francorex het volgende:
Een documentaire over de Maya kalender/ de Maya cultuur.

Informatief, een aanrader.

Secrets of the Mayan Calendar Unveiled (1 of 3)

Secrets of the Mayan Calendar Unveiled (2 of 3)

Secrets of the Mayan Calendar Unveiled (3 of 3)

( vergeet deeltje 3 niet te bekijken, de mayakalender toegepast op heden tijd. )
Joh dat zijn complete films ook
pi_39973407
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 09:48 schreef DonGorgon het volgende:

[..]

Ah! Je bent weer terug op Fok! Mooi. Werd weer eens tijd...
Yup, 't mocht weer van Iteejer.
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
  donderdag 20 juli 2006 @ 13:18:18 #41
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_40008903
van deze site

Mogelijke (fysieke effecten) van de veranderingen:

* Migraine, hoofdpijnen en vermoeidheid
* Elektrische gewaarwordingen in de ledematen en in de ruggengraat.
* Spierkrampen
* Griepsymptomen
* Intense dromen
* Het menselijke lichaam zal gevoeliger worden als gevolg dan de nieuwe vibraties.
* Het fysieke lichaam is al aan het veranderen. Je lichtlichaam wordt gecreëerd en geactiveerd.
* We evolueren weer naar een DNA van 12 strengen in plaats van de 2 die we nu maar hebben
* We worden intuïtiever en onze healing capaciteiten verbeteren
* Alle 'plagen' van de jaren 90, zoals AIDS zullen verdwijnen.

Ik hoor vaker dat het DNA aan het veranderen is, hier zijn ook al studies over geweest.. mensen veranderen. Maar ook omdat er steeds meer mensen spiritueel zich aan het ontwikkelen zijn komen we ook meer op een ander gedachte vlak. ( of hoger bewustzijn zoals het ook genoemd word)

ik denk niet dat er rampen staan te gebeuren...

Hier nog een artikel over dna : Klik
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
  donderdag 20 juli 2006 @ 14:01:48 #42
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_40010389
quote:
Op maandag 17 juli 2006 08:56 schreef Atuniel het volgende:
het westen meer de materie gerichte wereld zou het onderspit delven, we gaan anders denken, krijgen een ander bewustzijn.
Haha.

Waarom is het met dit soort voorspellingen altijd zo dat het 'materialistische kamp' het onderspit delft? Dat is nog nooit gebeurd, en ik mag dood neervallen mocht dat ooit gebeuren.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 20 juli 2006 @ 14:03:34 #43
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_40010454
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:05 schreef DonGorgon het volgende:

[..]

Zeker weten dat er al alternatieve energievormen zijn. Auto's kunnen tegewoordig op notenolie rijden of zelfs op water. Maar marktleider Royal Dutch Shell ziet het niet zitten om minder geld te verdienen. Daarom is het belangrijk dat de wereldleiders pleiten voor een open energiemarkt.

maar goed...we gaan hier een beetje offtopic geloof ik.
Volgens mij heb je geen idee waar je over praat. Hoe zou het zijn als we allemaal op notenolie zouden gaan rijden? Onze economie zal zo hard instorten dat we er nooit weer bovenop zouden komen. Daarom moeten deze dingen gelijdelijk gaan. Evolutie in plaats van revolutie.
pi_40012632
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:01 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Haha.

Waarom is het met dit soort voorspellingen altijd zo dat het 'materialistische kamp' het onderspit delft? Dat is nog nooit gebeurd, en ik mag dood neervallen mocht dat ooit gebeuren.
Misschien omdat het 'materialistische kamp' afhankelijk is van iets heel kwetsbaars?
  donderdag 20 juli 2006 @ 14:59:36 #45
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_40012726
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:57 schreef Nee het volgende:

[..]

Misschien omdat het 'materialistische kamp' afhankelijk is van iets heel kwetsbaars?
En het andere kamp is afhankelijk van iets dat niet bestaat. Wie o wie zou er winnen?
  donderdag 20 juli 2006 @ 15:11:38 #46
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_40013236
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:01 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Haha.

Zorg dan maar vast dat je een zachte landing krijgt
  donderdag 20 juli 2006 @ 15:18:38 #47
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_40013518
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:11 schreef Atuniel het volgende:

[..]

Zorg dan maar vast dat je een zachte landing krijgt
Nee, ik bereid me liever voor op A Brave New World
pi_40260973
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:18 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nee, ik bereid me liever voor op A Brave New World
Stalin's communisme is er niet meer hoor
  vrijdag 28 juli 2006 @ 09:09:18 #49
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_40261556
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 08:26 schreef misantropia het volgende:

[..]

Stalin's communisme is er niet meer hoor
Maar de NWO schijnt er wel aan te komen, als we de voorspellingen moeten geloven
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  vrijdag 28 juli 2006 @ 10:48:42 #50
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40263722

Hieronder iets over je geboorte-datum dat te maken heeft met de maya's. Kun je je geboorte-datum invullen en dan verteld die site wat erover.

http://www.starroot.com/cgi/daycalc.pl

[ Bericht 57% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 28-07-2006 11:13:22 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')