schuld? wie denk je dat de grootste wapenleverancier is voor israel.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Chemische wapens zijn heel simpel om te maken. Niet alles is de schuld van Amerika hoor![]()
En bovendien kijken die 'jochies 'op de 2de en 3de foto nou niet bepaalt 'strijdvaardig'quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
zou jij je kinderen niet leren vechten tegen een onderdrukker?
Israël heeft geen domme mensen daar rondlopen ofzo. Chemische wapens kunnen ze makkelijk zelf maken zonder hulp van buitenaf. Net zo simpel als dat Nederland ze zou kunnen maken als ze willen...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
schuld? wie denk je dat de grootste wapenleverancier is voor israel.
moeilijk he in context blijven zonder te gaan lopen janken alsof ik anti amerika ben ofzo.
Klopt maar vlak Frankrijk niet uit ..die kunnen er ook wat vanquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
moeilijk he in context blijven zonder te gaan lopen janken alsof ik anti amerika ben ofzo.
Het schijnt toen de keuze gemaakt moest worden tussen het toestel van Lockheed Martin (de Joint Strike Fighter) en Boeing (had ook een vtol toestel), het sex-appeal van de JSF heeft mee gewogen in de keuze.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:51 schreef schatje het volgende:
Ja, en het hersenspoelen en indoctrineren van onschuldige kinderen.
Hezbollha haalt hun troep uit Iran.quote:
Ah dat is inderdaad hetzelfde als kinderen vanaf 2-3 jaar leren dat alle Joden dood moeten en ongelovigen zijn ook allemaal kut.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:26 schreef decock het volgende:
[..]
Het schijnt toen de keuze gemaakt moest worden tussen het toestel van Lockheed Martin (de Joint Strike Fighter) en Boeing (had ook een vtol toestel), het sex-appeal van de JSF heeft mee gewogen in de keuze.
Zodat jongetjes posters van het schietende vlieg ding boven hun bed zouden hangen en er van zouden dromen om er in te vliegen. Dus onder het motto, je stuurd soldaten niet in een oude jutte zak naar het front. Vooral veel gepimp en bling bling.
-edit- Ach doe maar wat je wilt
Je kan een kind van 2 á 3 jaar niet zo veel leren, weet niet wat Joden zijn, ziet alleen maar mensenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:39 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ah dat is inderdaad hetzelfde als kinderen vanaf 2-3 jaar leren dat alle Joden dood moeten en ongelovigen zijn ook allemaal kut.
Als kind zijnde zijn straaljagers, tanks en dat soort meuk gewoon spannend en spectaculair.
Toch lukt 't ze aardig daar. Leren dat alles de schuld van "de Joden" isquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:44 schreef decock het volgende:
[..]
Je kan een kind van 2 á 3 jaar niet zo veel leren, weet niet wat Joden zijn, ziet alleen maar mensen
Gelukkig doe Israelische ouders zoiets nietquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:45 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Toch lukt 't ze aardig daar. Leren dat alles de schuld van "de Joden" is![]()
ben je wel de atoombom die ze hebben hebben ze van frankrijk gekregen daar was de VS helemaal niet blij mee.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
de grootste wapenleverancier voor Israël is waarschijnlijk Israël zelfquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja joh ik ben zoooo anti amerika, ik ben anti corrupte elite, niet anti amerika.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ben je wel de atoombom die ze hebben hebben ze van frankrijk gekregen daar was de VS helemaal niet blij mee.
en je bent anti amerika moet je zelf weten maar ga het dan niet ontkennen
Nee, Nederland heeft er ook een grote rol in gespeeld, met het speciale statuut voor El Al op Schiphol.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Chemische wapens zijn heel simpel om te maken. Niet alles is de schuld van Amerika hoor![]()
precies wat ik zegquote:Op vrijdag 21 juli 2006 07:01 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Type foutje ?
Als ik dan toch mag kiezen ben ik liever in 1x dood dan uren te moeten lijden voor ik eindelijk dood (mag ) ga(an)
Als je bv kijkt naar de uitwerking van de eerste Atoombom dan hadden de mensen die helemaal verdampt waren gelijk tegenopver de m,ensen die tot op het bot verkoolt waren en\of later aan stralingziekte stierven
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 06:39 schreef Neurotica het volgende:
Ik beschouw alles 'inhumaan' wat je niet direct dood (dus zo snel dat je t niet eens door hebt)..
Fosforbommen, vacuumbommen, die pijltjes granaten, dat beschouw ik als inhumaan wapentuig.
je link is goed, maar niet goed als je de quote leest waar je op reageerde.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 06:51 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Klopt
http://en.wikipedia.org/wiki/Grand_Slam_bomb
de MOAB is zwaarder als de Daisy Cutter (want de MOAB is zeg maar een generatie nieuwer/later als de Daisy Cutter)quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:40 schreef GewoneMan het volgende:
daisycutter is de grootste conventionele bom op aarde.
grand slam is een nucliair wapen als ik me niet vergis
ja en als ze dat niet waren dan was israel al van de kaart geveegt.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Staat tegenover de Israel zelf een grote en goede wapenindustrie heeft. Als de VS niet wil leveren ontwikkelen ze het zelf (in het verleden wel vaker voorgekomen) en dan hebben ze opeens een concurrent erbij die ook wat vrijer wil exporteren (bijv Zuid-Afrika).quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:18 schreef BaajGuardian het volgende:
Een goede opmerking Napalm.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:27 schreef Napalm het volgende:
Staat tegenover de Israel zelf een grote en goede wapenindustrie heeft. Als de VS niet wil leveren ontwikkelen ze het zelf (in het verleden wel vaker voorgekomen) en dan hebben ze opeens een concurrent erbij die ook wat vrijer wil exporteren (bijv Zuid-Afrika).
Leveranties aan Israel zijn een stukje zelfbescherming voor de VS.
Schokkende beelden, hoe simpel iemands z'n leven kan worden getekent.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:59 schreef NorthernStar het volgende:
GRAPHIC VIDEO - Lebanese Doctor Says 'Phosphorus Weapons' Cause Suffering
Stoffen worden in de internationale verdragen niet bij naam genoemd maar verboden vanwege hun functie en eigenschappen. Mosterdgas bijvoorbeeld valt vanwege de eigenschappen die het heeft onder een chemisch wapen en is daarom verboden. Fosfor heeft meerdere functies. Het wordt bijvoorbeeld ook in lucifers, ontstekers en vuurwerk gebruikt. In het leger kan dat in lichtkogels zijn.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:28 schreef decock het volgende:
[..]
Schokkende beelden, hoe simpel iemands z'n leven kan woren getekent.
Ik dacht dat brand bommen waren verboden. Fosfor kogels zijn niet te koop in Amerika zelf. Fosfor ontbrandt als het in kontact komt met water en aangezien de mens, ook vluchtenlingen, voor twee derde uit water bestaan. Ik denk me te kunnen herinneren dat de Amerikanen hebben toegegeven fosfor bommen te gebruiken. In WO2 zijn er ooggetuigen verslagen opgetekend door een arts ergens in Belgie ofzo die hebben geleidt tot de verbieding er van. Ik spreek mezelf tegen, maar het filmpje heeft het over wapens die mensen voor het leven tekenen, maar niet doden.
israel zelf me dunktquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |