abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 juli 2006 @ 14:18:42 #101
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_40074389
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 14:17 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Chemische wapens zijn heel simpel om te maken. Niet alles is de schuld van Amerika hoor
schuld? wie denk je dat de grootste wapenleverancier is voor israel.
moeilijk he in context blijven zonder te gaan lopen janken alsof ik anti amerika ben ofzo.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_40074445
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 14:11 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

zou jij je kinderen niet leren vechten tegen een onderdrukker?
En bovendien kijken die 'jochies 'op de 2de en 3de foto nou niet bepaalt 'strijdvaardig'
Als ik naar de blik in hun ogen kijk hebben ze geen idee waar het over gaat
en die eerste foto ?...die is helemaal te jong om het te snappen ....
Maar die volwassenen die het fotograferen hebben allemaal een steekje los
  zaterdag 22 juli 2006 @ 14:21:42 #103
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_40074465
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 14:18 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

moeilijk he in context blijven zonder te gaan lopen janken alsof ik anti amerika ben ofzo.
Israël heeft geen domme mensen daar rondlopen ofzo. Chemische wapens kunnen ze makkelijk zelf maken zonder hulp van buitenaf. Net zo simpel als dat Nederland ze zou kunnen maken als ze willen...
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_40074584
quote:

[..]

Klopt maar vlak Frankrijk niet uit ..die kunnen er ook wat van
pi_40074638
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:51 schreef schatje het volgende:
Ja, en het hersenspoelen en indoctrineren van onschuldige kinderen.
Het schijnt toen de keuze gemaakt moest worden tussen het toestel van Lockheed Martin (de Joint Strike Fighter) en Boeing (had ook een vtol toestel), het sex-appeal van de JSF heeft mee gewogen in de keuze.

Zodat jongetjes posters van het schietende vlieg ding boven hun bed zouden hangen en er van zouden dromen om er in te vliegen. Dus onder het motto, je stuurd soldaten niet in een oude jutte zak naar het front. Vooral veel gepimp en bling bling.
-edit- Ach doe maar wat je wilt

[ Bericht 3% gewijzigd door decock op 22-07-2006 14:32:09 ]
  zaterdag 22 juli 2006 @ 14:36:20 #106
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_40074930
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 14:14 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

de vuile wapens, wat anders.
Hezbollha haalt hun troep uit Iran.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
  zaterdag 22 juli 2006 @ 14:39:08 #107
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_40075018
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 14:26 schreef decock het volgende:

[..]

Het schijnt toen de keuze gemaakt moest worden tussen het toestel van Lockheed Martin (de Joint Strike Fighter) en Boeing (had ook een vtol toestel), het sex-appeal van de JSF heeft mee gewogen in de keuze.

Zodat jongetjes posters van het schietende vlieg ding boven hun bed zouden hangen en er van zouden dromen om er in te vliegen. Dus onder het motto, je stuurd soldaten niet in een oude jutte zak naar het front. Vooral veel gepimp en bling bling.
-edit- Ach doe maar wat je wilt
Ah dat is inderdaad hetzelfde als kinderen vanaf 2-3 jaar leren dat alle Joden dood moeten en ongelovigen zijn ook allemaal kut.
Als kind zijnde zijn straaljagers, tanks en dat soort meuk gewoon spannend en spectaculair.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_40075172
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 14:39 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Ah dat is inderdaad hetzelfde als kinderen vanaf 2-3 jaar leren dat alle Joden dood moeten en ongelovigen zijn ook allemaal kut.
Als kind zijnde zijn straaljagers, tanks en dat soort meuk gewoon spannend en spectaculair.
Je kan een kind van 2 á 3 jaar niet zo veel leren, weet niet wat Joden zijn, ziet alleen maar mensen
  zaterdag 22 juli 2006 @ 14:45:44 #109
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_40075232
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 14:44 schreef decock het volgende:

[..]

Je kan een kind van 2 á 3 jaar niet zo veel leren, weet niet wat Joden zijn, ziet alleen maar mensen
Toch lukt 't ze aardig daar. Leren dat alles de schuld van "de Joden" is
LastFM
pi_40075301
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 14:45 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Toch lukt 't ze aardig daar. Leren dat alles de schuld van "de Joden" is
Gelukkig doe Israelische ouders zoiets niet
pi_40075794
quote:

[..]

ben je wel de atoombom die ze hebben hebben ze van frankrijk gekregen daar was de VS helemaal niet blij mee.

en je bent anti amerika moet je zelf weten maar ga het dan niet ontkennen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_40078846
quote:

[..]

de grootste wapenleverancier voor Israël is waarschijnlijk Israël zelf
http://www.science.co.il/Defense-Companies.asp
http://www.science.co.il/Electronics-Companies.asp?s=defense
Soccer , spice and everything nice
stop overpopulation!
  zaterdag 22 juli 2006 @ 17:00:47 #113
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_40079506
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 15:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

ben je wel de atoombom die ze hebben hebben ze van frankrijk gekregen daar was de VS helemaal niet blij mee.

en je bent anti amerika moet je zelf weten maar ga het dan niet ontkennen
ja joh ik ben zoooo anti amerika, ik ben anti corrupte elite, niet anti amerika.
zat vrienden en kennissen in amerika.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_40081198
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 14:17 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Chemische wapens zijn heel simpel om te maken. Niet alles is de schuld van Amerika hoor
Nee, Nederland heeft er ook een grote rol in gespeeld, met het speciale statuut voor El Al op Schiphol.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 00:26:50 #115
77699 Neurotica
Nunc aut Nunquam
pi_40151973
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 07:01 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Type foutje ?
Als ik dan toch mag kiezen ben ik liever in 1x dood dan uren te moeten lijden voor ik eindelijk dood (mag ) ga(an)
Als je bv kijkt naar de uitwerking van de eerste Atoombom dan hadden de mensen die helemaal verdampt waren gelijk tegenopver de m,ensen die tot op het bot verkoolt waren en\of later aan stralingziekte stierven
precies wat ik zeg ik beschouw alles inhumaan.. wat je niet DIRECT dood
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 06:39 schreef Neurotica het volgende:
Ik beschouw alles 'inhumaan' wat je niet direct dood (dus zo snel dat je t niet eens door hebt)..
Fosforbommen, vacuumbommen, die pijltjes granaten, dat beschouw ik als inhumaan wapentuig.
...stamp mijn Bass nog ff aan, wil je?..
  dinsdag 25 juli 2006 @ 00:32:14 #116
77699 Neurotica
Nunc aut Nunquam
pi_40152150
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 06:51 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Klopt

http://en.wikipedia.org/wiki/Grand_Slam_bomb
je link is goed, maar niet goed als je de quote leest waar je op reageerde.
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 21:40 schreef GewoneMan het volgende:
daisycutter is de grootste conventionele bom op aarde.

grand slam is een nucliair wapen als ik me niet vergis
de MOAB is zwaarder als de Daisy Cutter (want de MOAB is zeg maar een generatie nieuwer/later als de Daisy Cutter)

Grand Slam was géén Nucleaire Wapen !! Maar (tijdens WO2) de zwaarste conventionele bom die de geallieerden ter beschikking hadden. Een leuk weetje is dat de Grand Slam de geluidsbarierré brak tijdens de val..

-edit- ow je quote was al beantwoord ziet ik dubbel op dus.

[ Bericht 5% gewijzigd door Neurotica op 25-07-2006 03:46:59 ]
...stamp mijn Bass nog ff aan, wil je?..
pi_40153114
quote:

[..]

ja en als ze dat niet waren dan was israel al van de kaart geveegt.

en als ik partij mag kiezen dan kies ik toch voor israel die willen (nog) water bij de wijn doen kan je van de rest niet zeggen.

israel had het fatsoen de burgers te waarschuwen met pamfletten.
israel ging weg uit de libanon maar dat was niet genoeg en de aanvallen gingen door
israel ging weg uit de gaza strook dat was natuurlijk ook niet genoeg want de aanvallen gingen door.

van mij mag israel alles op alles zetten en dat de VS ze mogen steunen
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 01:27:19 #118
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40153744
quote:
Staat tegenover de Israel zelf een grote en goede wapenindustrie heeft. Als de VS niet wil leveren ontwikkelen ze het zelf (in het verleden wel vaker voorgekomen) en dan hebben ze opeens een concurrent erbij die ook wat vrijer wil exporteren (bijv Zuid-Afrika).
Leveranties aan Israel zijn een stukje zelfbescherming voor de VS.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  † In Memoriam † dinsdag 25 juli 2006 @ 01:59:54 #119
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_40154740
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 01:27 schreef Napalm het volgende:
Staat tegenover de Israel zelf een grote en goede wapenindustrie heeft. Als de VS niet wil leveren ontwikkelen ze het zelf (in het verleden wel vaker voorgekomen) en dan hebben ze opeens een concurrent erbij die ook wat vrijer wil exporteren (bijv Zuid-Afrika).
Leveranties aan Israel zijn een stukje zelfbescherming voor de VS.
Een goede opmerking Napalm.
Ik moet zeggen dat de techneut in mij wel eens onder de indruk is van home made wapentuig. Zoals dat van Zuid-Africa, Isreal en de Russen. Aan de andere kant strijkt jouw onderline bij mij tegen de haren in.
Gelezen underline van Napalm op 25 juli ca 2.00 uur
1. "Make war by making love. Outbreed the enemy! -- popularized by Robert Miles"
2. "Equality may perhaps be a right, but no power on earth can ever turn it into a fact. -- Balzac"

Ik wil het niet ontkennen en ik onderken dat zowel de Islam als het Cristendom een expansie drift kennen. Maar regel 1 erkent het systematisch verkarchten van vrouwen, en het hun in leven laten, als zijnde een wapen van oorlogsvoering, onderken ik wel maar zou ik inderdaat in het hoofdstukje verboden wapens willen plaatsen. Niet willen erkennen.
Regel 2, de toekomst zal het ons leren, al maken we het zelf misschien niet meer mee. cq Hoop is een onderdeel van veel geloven
pi_40155198
quote:
Schokkende beelden, hoe simpel iemands z'n leven kan worden getekent.
Ik dacht dat brand bommen waren verboden. Fosfor kogels zijn niet te koop in Amerika zelf. -edit- Klopt dus niet Fosfor ontbrandt als het in kontact komt met water en aangezien de mens, ook vluchtenlingen, voor twee derde uit water bestaan. Ik denk me te kunnen herinneren dat de Amerikanen hebben toegegeven fosfor bommen te gebruiken. In WO2 zijn er ooggetuigen verslagen opgetekend door een arts ergens in Belgie ofzo die hebben geleidt tot de verbieding er van. Ik spreek mezelf tegen, maar het filmpje heeft het over wapens die mensen voor het leven tekenen, maar niet doden.
Zijn vlammenwerpers ook nog toegestaan?

[ Bericht 2% gewijzigd door decock op 25-07-2006 12:57:49 ]
  † In Memoriam † dinsdag 25 juli 2006 @ 02:48:24 #122
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_40155549
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 02:28 schreef decock het volgende:

[..]

Schokkende beelden, hoe simpel iemands z'n leven kan woren getekent.
Ik dacht dat brand bommen waren verboden. Fosfor kogels zijn niet te koop in Amerika zelf. Fosfor ontbrandt als het in kontact komt met water en aangezien de mens, ook vluchtenlingen, voor twee derde uit water bestaan. Ik denk me te kunnen herinneren dat de Amerikanen hebben toegegeven fosfor bommen te gebruiken. In WO2 zijn er ooggetuigen verslagen opgetekend door een arts ergens in Belgie ofzo die hebben geleidt tot de verbieding er van. Ik spreek mezelf tegen, maar het filmpje heeft het over wapens die mensen voor het leven tekenen, maar niet doden.
Stoffen worden in de internationale verdragen niet bij naam genoemd maar verboden vanwege hun functie en eigenschappen. Mosterdgas bijvoorbeeld valt vanwege de eigenschappen die het heeft onder een chemisch wapen en is daarom verboden. Fosfor heeft meerdere functies. Het wordt bijvoorbeeld ook in lucifers, ontstekers en vuurwerk gebruikt. In het leger kan dat in lichtkogels zijn.

In Fallujah hebben de Amerikanen idd fosfor "Willy Pete" gebruikt.

Omdat het gebruik van fosfor pas een oorlogsmisdaad is als het tegen mensen wordt ingezet moet dus eerst aangetoond worden dat opzettelijk op mensen gevuurd is. Heb je een momentje?...
pi_40155795
Ja,..? Niet te gruwelijk moet nog slapen
pi_40155875
Ik snap het, met een schoenveter kan ik m'n schoenen laten functioneren maar ik kan er ook iemand mee wurgen. Met brandstof kan ik een ambulance laten rijden, of een tank, of een FEA of een vlammenwerper vullen. Het gaat om de toepassing van het materiaal, de grondstof cq chemicalien, elementen zoals F, Fosfor.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 05:08:52 #125
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_40156649
quote:

[..]

israel zelf me dunkt

denk aan de uzi, de merkava, etc

ze maken daar bij voorkeur hun wapentuig zelf omdat externe leveranciers wel eens ineens spatjes kunnen gaan krijgen en das minder handig als je net de palestijnen weer terug hun hol in moet knuppelen (dat je je knuppels elders besteld en ze3 je geen knuppels meer willen leveren dus)
opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')