Oké bedanktquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:36 schreef BoukeF het volgende:
[..]
ik zou zeggen ergens tussen de 2500 en de 3500 bruto de maand
Aan deze informatie hebben we dus 3x niets en kunnen we niets aan op hangen. Aan klasse auto kun je een schatting geven met ¤1000 speling. Projectomvang telt niet en bedrijfsomvang wel, maar daar valt ook niets over te zeggen. De salarissen daar willen ook nog wel eens veel verschillen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:31 schreef berney het volgende:
[..]
Sorry, geen details gegeven.
Bedrijf is groot.
project ook
lease auto van de zaak
meneer werkt er vanaf vorig jaar december
De leasebak?quote:Op woensdag 22 november 2006 22:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kan hem ook alleen mogen gebruiken op kantoor
Omdat er zat IT bedrijven zijn waar je ze niet krijgt. En je die dingen bij sommige bedrijven ook prive mag gebruiken.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:35 schreef Fogel het volgende:
Waarom vinden jullie het eigenlijk boeiend om te vermelden of je een telefoon of laptop krijgt? Je hebt die dingen nodig voor je werk. Moet een lasser vermelden dat hij een lasapparaat mag gebruiken en een timmerman een hamer?
Leasebak kan ik wel begrijpen als positief punt, want die heb je niet perse nodig om je werk te kunnen doen.
Begrijp me niet verkeerd, ik zit ook in de IT en ja, ik heb een telefoon en een laptop maar dat is omdat het nodig is. Zou ik dat niet hebben, dan kan ik mijn werk niet fatsoenlijk doen.
Als je nou ook ff verteld hoe oud je bent, wat je secundaire arbeidsvoorwaarden zijn, opleiding etc. etc.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:55 schreef enlightenedwizza het volgende:
job: helpdesker (detachering)
poen: 1640 bruto en 55euro netto onkostenvergoeding
ervaring: 4jaar
bij elk certificering komt er 30 euro bij, 't is dus ff aanpoten en daarna overstappen naar iets anders
Een vaste lijn kost ook geld, en een stationaire machine ook... moet dat ook bij je inkomen geincludeerd worden? Je hebt het gewoon nodig voor je werk, of je werkplek nu flexibel is qua locatie of niet doet daar niks aan af.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Abbo en wat bellen is al gauw 30 euro in de maand en een beetje laptop kopen die 3 jaar meegaat kost ongeveer 50 euro in de maand
Ik snap je redenatie, maar nee, zowel een laptop als een gsm (en ik heb zelf vooral dat laatste ook hard nodig, maar niet in mijn bezit) is geen standaard issue, en dus onderdeel van de arbeidsvoorwaarden.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een vaste lijn kost ook geld, en een stationaire machine ook... moet dat ook bij je inkomen geincludeerd worden? Je hebt het gewoon nodig voor je werk, of je werkplek nu flexibel is qua locatie of niet doet daar niks aan af.
pfff, ik moet ook geen lijsten maken om kwart voor 11 savondsquote:Op woensdag 22 november 2006 22:58 schreef pierce het volgende:
[..]
Als je nou ook ff verteld hoe oud je bent, wat je secundaire arbeidsvoorwaarden zijn, opleiding etc. etc.
je kan het declareren hoorquote:Op donderdag 23 november 2006 08:04 schreef avotar het volgende:
[..]
Ik snap je redenatie, maar nee, zowel een laptop als een gsm (en ik heb zelf vooral dat laatste ook hard nodig, maar niet in mijn bezit) is geen standaard issue, en dus onderdeel van de arbeidsvoorwaarden.
De vraag is of een declaratie door de betreffende werkgever ook gehonoreerd wordt, mocht het niet 'geleverd' worden door de werkgever zelf..quote:
we hebben de zelfde werkgeverquote:Op donderdag 23 november 2006 08:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
De vraag is of een declaratie door de betreffende werkgever ook gehonoreerd wordt, mocht het niet 'geleverd' worden door de werkgever zelf..
quote:Op donderdag 23 november 2006 08:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
we hebben de zelfde werkgever
serieus....quote:
Bij welk detacheringsbureau zit je?quote:Op woensdag 22 november 2006 22:55 schreef enlightenedwizza het volgende:
leeftijd: 23
opleiding: MBO Systeembeheer
bij elk certificering komt er 30 euro bij, 't is dus ff aanpoten en daarna overstappen naar iets anders
geen auto behalve als de opdrachtlocatie moeilijk te bereiken is met OV
sec arbeidsvoorwaarden zijn niet zo spannend
Voor dat geld doe ik niet eens de voordeur open...quote:Op woensdag 22 november 2006 22:55 schreef enlightenedwizza het volgende:
leeftijd: 23
opleiding: MBO Systeembeheer
geen auto behalve als de opdrachtlocatie moeilijk te bereiken is met OV
sec arbeidsvoorwaarden zijn niet zo spannend
En waar is dat als ik vragen mag?quote:Op donderdag 23 november 2006 11:31 schreef Faithz het volgende:
Leeftijd: 23
Opleiding: MBO syteembeheerhuilen met de pet op.
Sector: Support
Baan: Junior Engineer (doorgegroeid)
Ervaring: +-3 jaar
Netto salaris: 2600 bruto p/mnd
Lease auto: Nee. Niet nodig en ben de trotse eigenaar van mijn eigen (niet op afbetaling) auto![]()
Extra's: 8,5% vakantiegeld, 19ct per km x 80km per dag, leuk extraatje in december.. al staat dat niet in mijn contract. Laptop en tel. ook niet nodigOpleidingen op kosten van de baas.
Niet slecht toch? Moet nog zien dat ik dit elders krijg als broekie..
Why?quote:Op donderdag 23 november 2006 12:38 schreef vosss het volgende:
[..]
En waar is dat als ik vragen mag?
Nee niet bij die 2 want die betalen een stuk minder.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:30 schreef Anakin24 het volgende:
[..]
Voor dat geld doe ik niet eens de voordeur open...
Werkt zeker bij Krentic of Peak ofzo ?
Omdat ik:quote:
Van Peak wist ik het inderdaad, Q-magic is trouwens best wel een leuk detacheringsbureau, maar betalen ook tegen het minimumloon aan (kan wel veranderd zijn; is bijna een jaar geleden dat ik bij hen op gesprek was gekomen).quote:Op donderdag 23 november 2006 14:52 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Nee niet bij die 2 want die betalen een stuk minder.
zie mijn salarisquote:Op donderdag 23 november 2006 15:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Van Peak wist ik het inderdaad, Q-magic is trouwens best wel een leuk detacheringsbureau, maar betalen ook tegen het minimumloon aan (kan wel veranderd zijn; is bijna een jaar geleden dat ik bij hen op gesprek was gekomen).
Het is een bruto bedrag zoals ik het lees en dat vind ik voor iemand van 23 met een MBO diploma een behoorlijk bedrag ja. Vandaar mijn vraag wie zn werkgever isquote:Op donderdag 23 november 2006 15:40 schreef Ferdi81 het volgende:
tis zeker een aardig bedrag 2600 euro netto.....
Maar 1640 is meer dan het minimum en voor 1ste lijns helpdesk is het helemaal veel.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:47 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
zie mijn salaris
't is geen vetpot, daarom moet je er ook niet gaan werken
certificaten halen en afwisseling![]()
Sterker nog, HAAR werkgeverquote:Op donderdag 23 november 2006 15:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is een bruto bedrag zoals ik het lees en dat vind ik voor iemand van 23 met een MBO diploma een behoorlijk bedrag ja. Vandaar mijn vraag wie zn werkgever is
ik begon op 1550 bijna een jaar geledenquote:Op donderdag 23 november 2006 16:08 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Maar 1640 is meer dan het minimum en voor 1ste lijns helpdesk is het helemaal veel.
Wat voor certificaten heb je al gehaald?
Ben ff aan het vergelijken met m'n eigen situatie.
Netjes.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:51 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
ik begon op 1550 bijna een jaar geleden
gehaald: ITIL, 071, 072 en bezig met 070
wegens aankoop huis nog niet heel veel certificaten gehaald...volgend jaar flink leren
Zeer goed voor een junior.... Dat bedrag klopt niet met je functie (junior) bij alle andere bedrijven en je opleiding (al hoewel dit laatste niet veel zegt).quote:Op donderdag 23 november 2006 11:31 schreef Faithz het volgende:
Leeftijd: 23
Opleiding: MBO syteembeheerhuilen met de pet op.
Sector: Support
Baan: Junior Engineer (doorgegroeid)
Ervaring: +-3 jaar
Netto salaris: 2600 bruto p/mnd
Lease auto: Nee. Niet nodig en ben de trotse eigenaar van mijn eigen (niet op afbetaling) auto![]()
Extra's: 8,5% vakantiegeld, 19ct per km x 80km per dag, leuk extraatje in december.. al staat dat niet in mijn contract. Laptop en tel. ook niet nodigOpleidingen op kosten van de baas.
Niet slecht toch? Moet nog zien dat ik dit elders krijg als broekie..
Je kan een laptop zelfs zien als iets negatiefs, net als de gsm, juist doordat je dan in principe altijd en overal kan werken.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:55 schreef DaMayan het volgende:
Je "werkplek" moet de baas natuurlijk wel voor je regelen, als dat een laptop is is dat toch geen extratje?
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik gebruik liever niet mn werk laptop thuis voor prive gebruik. Dan wil je toch gamez en films etc. erop zetten en kunnen spelen. Ook steeds ermee moeten sjouwen.
Ik laat dan ook mn laptop dan ook op mn werk. Gebruik thuis wel citrix of vnc als ik iets moet doen.
Als je moet moet je een vaste tijd afspreken. Bijvoorbeeld tussen 4 en 5quote:Op donderdag 23 november 2006 21:02 schreef Sjowhan het volgende:
Mijn gedachte over een laptop/mobiel 'van de zaak':
Als het gezien wordt als een flexibele werkplek, waardoor je ook bij klanten je werk kan doen, is een laptop eigenlijk erg handig.
Als 't gegeven wordt naast een vaste werkplek, dan verwachten ze (vaak) dat je thuis en/of onderweg ook met je werk bezig bent.
Mobiel is enkel om bereikbaar te zijn; er was zelfs deze zomer in het nieuws dat mensen hun mobiel mee moesten nemen op vakantie; dat lijkt mij nou niets. Zit je vakantie te houden, wordt je gebeld omdat men er niet uitkomt..
lol; ik zou gezworen hebben dat je een kerel wasquote:
Begrijpelijk, op internet weet ook niemand wie ik ben.quote:Sorry Vosss maar dat houd ik liever prive ivm de herkenbaarheid op het internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |