Excl. brandstof neem ik aan, dan zit je rond de koers van 27.000 tot 29.000.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:47 schreef Jeff1981 het volgende:
[..]
Heb je overigens enig idee wat de nieuwwaarde van een auto mag zijn om tot dat leasbedrag van 600 te komen?
Inc. brandstof dusquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:49 schreef existenz het volgende:
[..]
Excl. brandstof neem ik aan, dan zit je rond de koers van 27.000 tot 29.000.
20.000 tot 24.000 denk ik, ligt dat aan de lease maatschappij...quote:
Dat is afhankelijk van de doorlooptijd die je bedrijf berekend...!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:47 schreef Jeff1981 het volgende:
[..]
Heb je overigens enig idee wat de nieuwwaarde van een auto mag zijn om tot dat leasbedrag van 600 te komen?
om tot 600 euro te komen ligt nogal aan het merk van je auto.quote:
Serieus, dat zijn auto's die juniors bij ons als tijdelijk huurauto's krijgen, voordat ze vast contract krijgen. Daarna kunnen zo voor (ik geloof 50e meer) toch echt wel iets beters uitzoeken en wij schijnen toch echt 1 van de meest kloterige dure regelingen binnen de branche te hebben... Die wil je niet rijden....quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:21 schreef BoukeF het volgende:
[..]
om tot 600 euro te komen ligt nogal aan het merk van je auto.
bijvoorbeeld citroen![]()
C2 heeft waarde van 17000, lease prijs ligt op ongeveer 600 euro.
een kia heeft bij een waarde van 14000 ook een lease prijs van 600 euro,
ligt helemaal aan de uitvoering,quote:Op zondag 30 juli 2006 00:09 schreef existenz het volgende:
[..]
Serieus, dat zijn auto's die juniors bij ons als tijdelijk huurauto's krijgen, voordat ze vast contract krijgen. Daarna kunnen zo voor (ik geloof 50e meer) toch echt wel iets beters uitzoeken en wij schijnen toch echt 1 van de meest kloterige dure regelingen binnen de branche te hebben... Die wil je niet rijden....
Nee, dat wil je... Een 1.4 die je moet aanduwen of een boodschappenauto waar je me in de file gaat staanquote:Op zondag 30 juli 2006 07:10 schreef BoukeF het volgende:
[..]
ligt helemaal aan de uitvoering,
c4 is denk ik ook nog mogelijk,
maar dan heb je een spartaans interieur.
Die is veel duurder, dat kun je daar niet mee betalen. Ik zit behoorlijk hoger met mijn lease en ik kon hem niet rijden zonder bij te leggen. En full opties bij die Civic dat valt erg vies tegen....quote:Op zondag 30 juli 2006 13:04 schreef Jeff1981 het volgende:
Ben erg benieuwd wat de Civic IMA (de hybride) dan doet, die rijdt namelijk 4,6 l/100 km.(alleen is de nieuwwaarde +/- 24500, maar hij is wel standaard al full-op )
Okay bedankt voor de uitlegquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:29 schreef Globe het volgende:
je moet 22% van de nieuwprijs (delen door 12, dus per maand) bij je bruto salaris optellen. Hierdoor betaal je dus extra belasting.
Voorbeeld: auto nieuwprijs 20k = 4400 / 12 = 367 euro p/m, betaal je bijv 40% belasting: 146 euro gaat er netto van je salaris af
Jep!quote:Op zondag 30 juli 2006 14:13 schreef staticdata het volgende:
met lease auto's ligt het er ook maar net aan wat voor korting de leasemaatschappijen op sommige auto's geven.
Leaseauto hoort bij je salarisquote:Op maandag 31 juli 2006 13:10 schreef Neverending het volgende:
[..]
Jep!
Hahaha, zullen we weer ON TOPIC gaan??![]()
Ik ben database beheerder en syteem architect, ik hou me dus ook bezig met de implementatie van alle nieuwe software en bedenk plannen om het binnen onze organisatie in te zetten.quote:
MAVO doet het beter dan MBO/HBO!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:30 schreef Xcept het volgende:
Nou vooruit dan maar...
Leeftijd: 29
Opleiding: MAVO
Ervaring: 6 jaar
Bruto salaris: 3278 ¤
Lease auto: Nee
de 45+ doelen geloof ik op de vakantiedagen,quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:28 schreef zatoichi het volgende:
Tssk hoe kun je nou winnen zonder je informatie te geven; kunst; aandelen van een failliet bedrijf zijn geen reet waard, en 1 euro meer salaris dan 3278 stelt geen fuck voor als je 45+ bent!
(ik vul even de gaten in, aangezien jij dat niet doet...)
Je verliest! slotje!(NOFI)
Dan nog wordt er niets verteld, immers:quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:40 schreef BoukeF het volgende:
[..]
de 45+ doelen geloof ik op de vakantiedagen,
niet op leeftijd,
want er staat iets jonger,
waarbij iets jonger op de leeftijd van de gequote slaat en die was 29
quote:Ik ben iets jonger, ook MAVO , 1 jaar meer ervaring en nog meer salaris (
+aandelen, tof, heb ik ook.... Dus?
+telefoons, krijg je bij elke detacheerder in een managende rol
+bonus, die krijgt ook iedereen
+45+ vakantiedagen Er zijn bedrijven waar je 145 vakantiedagen hebt, alleen werk je wel 7 dagen in de week... Goh 25 normale vakantiedagen + weekend over...
), 35 uur, Dat kan..
maar geen auto. Dat is dus gecompenseerd in je loon. Detachering is je echte loon = salaris + leasebedrag
Hehe dank je zonder jou had ik dit nooit kunnen doen.. (MAVO he?)quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:28 schreef zatoichi het volgende:
Tssk hoe kun je nou winnen zonder je informatie te geven; kunst; aandelen van een failliet bedrijf zijn geen reet waard, en 1 euro meer salaris dan 3278 stelt geen fuck voor als je 45+ bent!
(ik vul even de gaten in, aangezien jij dat niet doet...)
Je verliest! slotje!(NOFI)
Bij lange na nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:46 schreef Individual het volgende:
[..]
Hehe dank je zonder jou had ik dit nooit kunnen doen.. (MAVO he?)![]()
Als het bedrijf failliet is zou ik er toch niet kunnen werken? 45+ is het aantal vakantiedagen trouwens, tegen die tijd wil ik met pensioen zijn.![]()
Ik sta nog steeds aan kop!
Slotje!
Nah... geef je iemand een vinger, zijn ze boos dat je niet je hele arm geeft...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:44 schreef existenz het volgende:
Dan nog wordt er niets verteld, immers:
Je ego is nog velen malen groter dan je salarisquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:01 schreef Individual het volgende:
[..]
Nah... geef je iemand een vinger, zijn ze boos dat je niet je hele arm geeft...![]()
Jij wint, iedereen blij!![]()
Gezien 6 jaar IT ervaring ja, gezien de functie absoluut niet. Ervaring wint het van functie vaak, dus jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:13 schreef Aneurism het volgende:
Laatst gemailed door bedrijfje of ik Intresse had in een junior Netwerk beheerders functie, dat terwijl ik eigenlijk de ICT effe wou laten voor wat het was gezien ik toch alleen maar naar servicedesks toe gestuurd werd waar de pleuris uitgebroken was en ik met anderen die shit mocht gaan ruimen. Sinds ik MCDST en ITIL en MCSA heb staat de telefoon roodgloeiend... Met nu dit als aanbieding, 2500 voor junior netwerk beheerder op een 2003 netwerk met voip, ESX en citrix is een mooie eis?
Relevante werkervaring 1 jaar, IT ervaring 6 jaar.
Joh, ga ff zitten, kopje water drinken, weer op adem komen en de wereld iets minder serieus nemen!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:30 schreef existenz het volgende:
[..]
Je ego is nog velen malen groter dan je salaris![]()
Existenz kan het niet hebben dat mensen het beter hebben dan hem....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:49 schreef Individual het volgende:
[..]
Joh, ga ff zitten, kopje water drinken, weer op adem komen en de wereld iets minder serieus nemen!![]()
Dat kan ik best hebben. Dat zijn er namelijk genoegquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:41 schreef avotar het volgende:
[..]
Existenz kan het niet hebben dat mensen het beter hebben dan hem....![]()
huidig salaris + lease bedrag excl. brandstof - paar honder euro. Dat zou je wel kunnen krijgen ongeveer...quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:52 schreef Kriello het volgende:
Momenteel :
Leeftijd: op 12 dagen na 28
Opleiding: MBO
Werkervaring: 8 jaar in de ict
Functie: Systeem- netwerkbeheerder Senior.
Bruto Loon: ¤ 2600,-
Werkweek: 40 uur per week
secondaire arbeidsvoorwaarden: pensioenregeling, spaarloon, 25 vakantie dagen, Bonusregeling
Telefoon: Nee
Laptop: Ja, maar van de klant waar ik zit en niet van de detacheerder.
Auto: Ja, een Volvo S40 model 2004
Hopelijk binnenkort een overstap naar de klant waar ik nu zit.
Echter ben ik niet zeker wat ik daar zou moeten gaan verdienen aangezien ik daar dus GEEN auto krijg en geen reiskosten aangezien het maar 5 min rijden is... Wel Aandelenoptie daar en een 13e maand.. Iemand enig idee hoe ik het beste een berekeningetje kan maken daarvoor ? Volgens mij betaal ik nu ong. 200 netto aan d belasting voor de Volvo en 110 aan de detacheerder voor luxe opties op de auto.. Die bespaar ik me dus als ik geen leasebak meer heb, maar een privebak kost wel wat meer natuurlijk en dat moet mijn huidige klant wel gaan compenseren...
Hoe groot is project en wat is de omvang van de organisatie.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:00 schreef berney het volgende:
Wat verdiend een project manager ?
Sorry, geen details gegeven.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:23 schreef BoukeF het volgende:
[..]
Hoe groot is project en wat is de omvang van de organisatie.
ik zou zeggen ergens tussen de 2500 en de 3500 bruto de maandquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:31 schreef berney het volgende:
[..]
Sorry, geen details gegeven.
Bedrijf is groot.
project ook
lease auto van de zaak
meneer werkt er vanaf vorig jaar december
Oké bedanktquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:36 schreef BoukeF het volgende:
[..]
ik zou zeggen ergens tussen de 2500 en de 3500 bruto de maand
Aan deze informatie hebben we dus 3x niets en kunnen we niets aan op hangen. Aan klasse auto kun je een schatting geven met ¤1000 speling. Projectomvang telt niet en bedrijfsomvang wel, maar daar valt ook niets over te zeggen. De salarissen daar willen ook nog wel eens veel verschillen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:31 schreef berney het volgende:
[..]
Sorry, geen details gegeven.
Bedrijf is groot.
project ook
lease auto van de zaak
meneer werkt er vanaf vorig jaar december
De leasebak?quote:Op woensdag 22 november 2006 22:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kan hem ook alleen mogen gebruiken op kantoor
Omdat er zat IT bedrijven zijn waar je ze niet krijgt. En je die dingen bij sommige bedrijven ook prive mag gebruiken.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:35 schreef Fogel het volgende:
Waarom vinden jullie het eigenlijk boeiend om te vermelden of je een telefoon of laptop krijgt? Je hebt die dingen nodig voor je werk. Moet een lasser vermelden dat hij een lasapparaat mag gebruiken en een timmerman een hamer?
Leasebak kan ik wel begrijpen als positief punt, want die heb je niet perse nodig om je werk te kunnen doen.
Begrijp me niet verkeerd, ik zit ook in de IT en ja, ik heb een telefoon en een laptop maar dat is omdat het nodig is. Zou ik dat niet hebben, dan kan ik mijn werk niet fatsoenlijk doen.
Als je nou ook ff verteld hoe oud je bent, wat je secundaire arbeidsvoorwaarden zijn, opleiding etc. etc.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:55 schreef enlightenedwizza het volgende:
job: helpdesker (detachering)
poen: 1640 bruto en 55euro netto onkostenvergoeding
ervaring: 4jaar
bij elk certificering komt er 30 euro bij, 't is dus ff aanpoten en daarna overstappen naar iets anders
Een vaste lijn kost ook geld, en een stationaire machine ook... moet dat ook bij je inkomen geincludeerd worden? Je hebt het gewoon nodig voor je werk, of je werkplek nu flexibel is qua locatie of niet doet daar niks aan af.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Abbo en wat bellen is al gauw 30 euro in de maand en een beetje laptop kopen die 3 jaar meegaat kost ongeveer 50 euro in de maand
Ik snap je redenatie, maar nee, zowel een laptop als een gsm (en ik heb zelf vooral dat laatste ook hard nodig, maar niet in mijn bezit) is geen standaard issue, en dus onderdeel van de arbeidsvoorwaarden.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een vaste lijn kost ook geld, en een stationaire machine ook... moet dat ook bij je inkomen geincludeerd worden? Je hebt het gewoon nodig voor je werk, of je werkplek nu flexibel is qua locatie of niet doet daar niks aan af.
pfff, ik moet ook geen lijsten maken om kwart voor 11 savondsquote:Op woensdag 22 november 2006 22:58 schreef pierce het volgende:
[..]
Als je nou ook ff verteld hoe oud je bent, wat je secundaire arbeidsvoorwaarden zijn, opleiding etc. etc.
je kan het declareren hoorquote:Op donderdag 23 november 2006 08:04 schreef avotar het volgende:
[..]
Ik snap je redenatie, maar nee, zowel een laptop als een gsm (en ik heb zelf vooral dat laatste ook hard nodig, maar niet in mijn bezit) is geen standaard issue, en dus onderdeel van de arbeidsvoorwaarden.
De vraag is of een declaratie door de betreffende werkgever ook gehonoreerd wordt, mocht het niet 'geleverd' worden door de werkgever zelf..quote:
we hebben de zelfde werkgeverquote:Op donderdag 23 november 2006 08:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
De vraag is of een declaratie door de betreffende werkgever ook gehonoreerd wordt, mocht het niet 'geleverd' worden door de werkgever zelf..
quote:Op donderdag 23 november 2006 08:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
we hebben de zelfde werkgever
serieus....quote:
Bij welk detacheringsbureau zit je?quote:Op woensdag 22 november 2006 22:55 schreef enlightenedwizza het volgende:
leeftijd: 23
opleiding: MBO Systeembeheer
bij elk certificering komt er 30 euro bij, 't is dus ff aanpoten en daarna overstappen naar iets anders
geen auto behalve als de opdrachtlocatie moeilijk te bereiken is met OV
sec arbeidsvoorwaarden zijn niet zo spannend
Voor dat geld doe ik niet eens de voordeur open...quote:Op woensdag 22 november 2006 22:55 schreef enlightenedwizza het volgende:
leeftijd: 23
opleiding: MBO Systeembeheer
geen auto behalve als de opdrachtlocatie moeilijk te bereiken is met OV
sec arbeidsvoorwaarden zijn niet zo spannend
En waar is dat als ik vragen mag?quote:Op donderdag 23 november 2006 11:31 schreef Faithz het volgende:
Leeftijd: 23
Opleiding: MBO syteembeheerhuilen met de pet op.
Sector: Support
Baan: Junior Engineer (doorgegroeid)
Ervaring: +-3 jaar
Netto salaris: 2600 bruto p/mnd
Lease auto: Nee. Niet nodig en ben de trotse eigenaar van mijn eigen (niet op afbetaling) auto![]()
Extra's: 8,5% vakantiegeld, 19ct per km x 80km per dag, leuk extraatje in december.. al staat dat niet in mijn contract. Laptop en tel. ook niet nodigOpleidingen op kosten van de baas.
Niet slecht toch? Moet nog zien dat ik dit elders krijg als broekie..
Why?quote:Op donderdag 23 november 2006 12:38 schreef vosss het volgende:
[..]
En waar is dat als ik vragen mag?
Nee niet bij die 2 want die betalen een stuk minder.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:30 schreef Anakin24 het volgende:
[..]
Voor dat geld doe ik niet eens de voordeur open...
Werkt zeker bij Krentic of Peak ofzo ?
Omdat ik:quote:
Van Peak wist ik het inderdaad, Q-magic is trouwens best wel een leuk detacheringsbureau, maar betalen ook tegen het minimumloon aan (kan wel veranderd zijn; is bijna een jaar geleden dat ik bij hen op gesprek was gekomen).quote:Op donderdag 23 november 2006 14:52 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Nee niet bij die 2 want die betalen een stuk minder.
zie mijn salarisquote:Op donderdag 23 november 2006 15:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Van Peak wist ik het inderdaad, Q-magic is trouwens best wel een leuk detacheringsbureau, maar betalen ook tegen het minimumloon aan (kan wel veranderd zijn; is bijna een jaar geleden dat ik bij hen op gesprek was gekomen).
Het is een bruto bedrag zoals ik het lees en dat vind ik voor iemand van 23 met een MBO diploma een behoorlijk bedrag ja. Vandaar mijn vraag wie zn werkgever isquote:Op donderdag 23 november 2006 15:40 schreef Ferdi81 het volgende:
tis zeker een aardig bedrag 2600 euro netto.....
Maar 1640 is meer dan het minimum en voor 1ste lijns helpdesk is het helemaal veel.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:47 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
zie mijn salaris
't is geen vetpot, daarom moet je er ook niet gaan werken
certificaten halen en afwisseling![]()
Sterker nog, HAAR werkgeverquote:Op donderdag 23 november 2006 15:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is een bruto bedrag zoals ik het lees en dat vind ik voor iemand van 23 met een MBO diploma een behoorlijk bedrag ja. Vandaar mijn vraag wie zn werkgever is
ik begon op 1550 bijna een jaar geledenquote:Op donderdag 23 november 2006 16:08 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Maar 1640 is meer dan het minimum en voor 1ste lijns helpdesk is het helemaal veel.
Wat voor certificaten heb je al gehaald?
Ben ff aan het vergelijken met m'n eigen situatie.
Netjes.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:51 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
ik begon op 1550 bijna een jaar geleden
gehaald: ITIL, 071, 072 en bezig met 070
wegens aankoop huis nog niet heel veel certificaten gehaald...volgend jaar flink leren
Zeer goed voor een junior.... Dat bedrag klopt niet met je functie (junior) bij alle andere bedrijven en je opleiding (al hoewel dit laatste niet veel zegt).quote:Op donderdag 23 november 2006 11:31 schreef Faithz het volgende:
Leeftijd: 23
Opleiding: MBO syteembeheerhuilen met de pet op.
Sector: Support
Baan: Junior Engineer (doorgegroeid)
Ervaring: +-3 jaar
Netto salaris: 2600 bruto p/mnd
Lease auto: Nee. Niet nodig en ben de trotse eigenaar van mijn eigen (niet op afbetaling) auto![]()
Extra's: 8,5% vakantiegeld, 19ct per km x 80km per dag, leuk extraatje in december.. al staat dat niet in mijn contract. Laptop en tel. ook niet nodigOpleidingen op kosten van de baas.
Niet slecht toch? Moet nog zien dat ik dit elders krijg als broekie..
Je kan een laptop zelfs zien als iets negatiefs, net als de gsm, juist doordat je dan in principe altijd en overal kan werken.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:55 schreef DaMayan het volgende:
Je "werkplek" moet de baas natuurlijk wel voor je regelen, als dat een laptop is is dat toch geen extratje?
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik gebruik liever niet mn werk laptop thuis voor prive gebruik. Dan wil je toch gamez en films etc. erop zetten en kunnen spelen. Ook steeds ermee moeten sjouwen.
Ik laat dan ook mn laptop dan ook op mn werk. Gebruik thuis wel citrix of vnc als ik iets moet doen.
Als je moet moet je een vaste tijd afspreken. Bijvoorbeeld tussen 4 en 5quote:Op donderdag 23 november 2006 21:02 schreef Sjowhan het volgende:
Mijn gedachte over een laptop/mobiel 'van de zaak':
Als het gezien wordt als een flexibele werkplek, waardoor je ook bij klanten je werk kan doen, is een laptop eigenlijk erg handig.
Als 't gegeven wordt naast een vaste werkplek, dan verwachten ze (vaak) dat je thuis en/of onderweg ook met je werk bezig bent.
Mobiel is enkel om bereikbaar te zijn; er was zelfs deze zomer in het nieuws dat mensen hun mobiel mee moesten nemen op vakantie; dat lijkt mij nou niets. Zit je vakantie te houden, wordt je gebeld omdat men er niet uitkomt..
lol; ik zou gezworen hebben dat je een kerel wasquote:
Begrijpelijk, op internet weet ook niemand wie ik ben.quote:Sorry Vosss maar dat houd ik liever prive ivm de herkenbaarheid op het internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |