Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.quote:
nog een paar koud, kom je halen ?quote:Op maandag 17 juli 2006 00:23 schreef Ou-Tannu het volgende:
iemand nog bier?
Heel FOK nietquote:
purno?quote:Op maandag 17 juli 2006 00:24 schreef Qunix het volgende:
Sommige soorten snoep bestaan uit gelatine (gemalen runder/varkensbotten), karmijn (gemalen schildluizen), of schellak (gemalen boomluizen). In rood/rozegekleurd snoep als spekkies zit karmijn, schellak zit op glimmende snoepjes als M&M's en gelatine zit bv in winegums.
Nou ! biogarde heeft al met ratelslangetje EN badassbitch nog wat verkeringquote:
Ja, mooiquote:Op maandag 17 juli 2006 00:24 schreef Rekkie het volgende:
Ik had natuurlijk ook zoiets
[afbeelding]
kunnen posten
Dat lijkt opquote:Op maandag 17 juli 2006 00:24 schreef Qunix het volgende:
Sommige soorten snoep bestaan uit gelatine (gemalen runder/varkensbotten), karmijn (gemalen schildluizen), of schellak (gemalen boomluizen). In rood/rozegekleurd snoep als spekkies zit karmijn, schellak zit op glimmende snoepjes als M&M's en gelatine zit bv in winegums.
quote:Op zondag 18 juni 2006 13:55 schreef Sebasser het volgende:
WHJAHAHAAAAWJAHAHAAWH
En Nanking bijnaquote:Op maandag 17 juli 2006 00:25 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nou ! biogarde heeft al met ratelslangetje EN badassbitch nog wat verkering!
GILLETTE !quote:Op maandag 17 juli 2006 00:24 schreef Rekkie het volgende:
Ik had natuurlijk ook zoiets
[afbeelding]
kunnen posten
IK EERST!!quote:Op maandag 17 juli 2006 00:23 schreef Ou-Tannu het volgende:
iemand nog bier?
Nou ik spring er wel gewoon tussenquote:Op maandag 17 juli 2006 00:25 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nou ! biogarde heeft al met ratelslangetje EN badassbitch nog wat verkering!
Da's een kut hoorquote:
Napalm, is ze meteen heetquote:Op maandag 17 juli 2006 00:26 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
denk dat je daar wel een heggeschaar voor nodig heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |