ben er in de buurt voor enkele dagen...quote:Op maandag 17 juli 2006 00:00 schreef Clourhide het volgende:
Ik hoop wel dat je er van op de hoogte bent dat Petra in Jordanië ligt, dat is nogal een eind vanuit Israël (afhankelijk van waar je precies zit, waarschijnlijk).
Ehm, als je van Israel naar Jordanië wilt moet je door Syrië reizen omdat... ?quote:Op maandag 17 juli 2006 00:00 schreef Clourhide het volgende:
Ik hoop wel dat je er van op de hoogte bent dat Petra in Jordanië ligt, dat is nogal een eind vanuit Israël (afhankelijk van waar je precies zit, waarschijnlijk). Bovendien zal je dan door Libanon en/of Syrië moeten rijden, en dat lijkt me dus niet echt aan te raden op dit moment.
Ja, ik had even de twee van plaats verwisseld.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:02 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ehm, als je van Israel naar Jordanië wilt moet je door Syrië reizen omdat... ?
quote:Op maandag 17 juli 2006 00:02 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ehm, als je van Israel naar Jordanië wilt moet je door Syrië reizen omdat... ?
Andere gebouwen en ruïnes.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:44 schreef k_man het volgende:
Wat is er eigenlijk te zien behalve dat ene gebouw dat op élke foto staat?
Give the man a prize!quote:Op maandag 17 juli 2006 19:46 schreef -skippybal- het volgende:
Is dat die stad waar je alleen maar lopend of met een ezel ofzo kan komen??
quote:
Het lijkt idd verrekte veel op de plek waar de Heilige Graal zicht bevindt in Indiana Jones en the Last Crusade.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:37 schreef Isegrim het volgende:
Ik heet ook zo.
Komt die stad niet ook voor in één van de Indiana Jones-films...?
Israël/Palestina, Libanon, wie weet nog wel Syrië erbij. Licht onvlambaar regio'tje...quote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 19:54 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Het lijkt idd verrekte veel op de plek waar de Heilige Graal zicht bevindt in Indiana Jones en the Last Crusade.
Gaafquote:Op maandag 17 juli 2006 19:58 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Indiana_Jones_and_the_Last_Crusade
Het is em
Ja, die film is handig als je naar binnen wil.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:54 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Het lijkt idd verrekte veel op de plek waar de Heilige Graal zicht bevindt in Indiana Jones en the Last Crusade.
Goed van mij.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:58 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Indiana_Jones_and_the_Last_Crusade
Het is em
Jordanië is nog redelijk stabiel in vergeljking met andere landen in die regio...quote:Op maandag 17 juli 2006 19:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Israël/Palestina, Libanon, wie weet nog wel Syrië erbij. Licht onvlambaar regio'tje...
Alleen is het iets groter en overweldigender als je het in het echt ziet!quote:Op maandag 17 juli 2006 20:00 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind ruïnes enzo soms een beetje tegenvallen. Dan heb ik zoiets van "Tja, dat heb ik op de foto ook al gezien."
sja, kun je weinig meer aan veranderen héquote:Op maandag 17 juli 2006 19:57 schreef lookinforyou het volgende:
ik zou nie zo blij zijn, als ik een vakantie naar Israel had geboekt......... kon wel eens geen vakantie worden.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |