nee ik ook niet, je kan dus niet eigen zendervolgorde maken, en de beeldkwaliteit is niet echt beter dan analoog (bij ons thuis dan)quote:Op zondag 16 juli 2006 14:25 schreef Sanne het volgende:
Ik weet nog niet of ik hier extra geld voor wil betalen. Om een half jaartje te proberen is het wel leuk.
Dat ziet er zeker anders uit. En die TV guide is ook geheel vernieuwd met balkjes en je kan nu TV blijven kijken terwijl je de TV guide bekijktquote:Op zondag 16 juli 2006 23:34 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb trouwens wel een update gehad van de week,menu ziet er nu een stuk anders uit .
Dat kon al vanaf het begin, maar was wat lastiger te vinden dan nu.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:44 schreef remlof het volgende:
En met de TV guide kan je nu de programma's van de komende week zien voor elke zender!
Op een slechte kabel / aansluiting werkt het niet bijzonder goed. Na een nieuw kort kabeltje werkte het hier perfectquote:Op zondag 16 juli 2006 23:45 schreef Adelante het volgende:
Ik heb van de week de retourbox ontvangen, mediabox gata deze week retour. Beeldkwaliteit is om te huilen zo slecht (blokkerog, haperingen, vastlopen...) en da's me nog geen 2,16 euro per maand waard. Ik overweeg het wel weer als het een compleet werkend product is.
dat je met elektriciteitskabel uberhaupt beeldf houdt is al een wonder....quote:Op maandag 17 juli 2006 12:07 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Toch raar, die tweedeling.
Ik heb geen telefonie van UPC, omdat ik helemaal ga stoppen met vaste telefonie, maar zowel Chello als digitale TV werken perfect bij mij. Chello zelfs al vanaf het begin.
Ik vermoed dat de meeste klachten in de huizen zelf liggen, ik heb twee ontevreden gebruikers goed kunnen helpen door de aansluiting in huis te verbeteren. In beide gevallen hadden -vorige- bewoners zeer amateuristisch tv naar boven doorgetrokken (met elektriciteitskabels!).
Het nieuwe is eraf. Een topic over dat programma's in kleur of stereo worden uitgezonden zal ook niet lang meer lopen. Digitale tv is nu gewoon geworden. Via de schotel bestaat het al 10 jaar.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:13 schreef gateway het volgende:
volgens mij is het digitale tv wel een beetje dood?
Dat is idd jammer, anders had ik ook een digitale tv-kaart voor mijn computer kunnen kopen. Het verleden heeft geleerd dat standaarden leiden tot zwartkijken. Kijk maar naar Cablecrypt en Canal+, bijna iedereen met een tv-kaart keek gratis Canal+quote:Op zondag 23 juli 2006 11:17 schreef KonnieKipke het volgende:
UPC digitale TV zuigt. Deze monopolisten hebben voorkomen dat hun smartcard werkt met een Alphacrypt CAM module.
Ik ben blij dat ik Casema heb, daarbij kan ik HDTV afvangen en opslaan op mijn hardeschijf.
Dat is echt mijn grootste min-punt van het digitale, ik wil graag de zenders zelf op een bepaalde volgorde.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:30 schreef gateway het volgende:
[..]
nee ik ook niet, je kan dus niet eigen zendervolgorde maken, en de beeldkwaliteit is niet echt beter dan analoog (bij ons thuis dan)
Ik weet niet wat voor een decoder je hebt, maar met dat ding wat ik hier heb (Samsung DCB 9401R) kun je meerdere "favorieten menu's" aanmaken. In deze menu's kun je alle zenders op de door jouw gewenste volgorde zetten.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat is echt mijn grootste min-punt van het digitale, ik wil graag de zenders zelf op een bepaalde volgorde.
De standaard UPC doos... misschien ga ik zometeen nog maar even kijken of het kan, maar ik dacht het niet.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:27 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor een decoder je hebt, maar met dat ding wat ik hier heb (Samsung DCB 9401R) kun je meerdere "favorieten menu's" aanmaken. In deze menu's kun je alle zenders op de door jouw gewenste volgorde zetten.
Het lijkt me dat andere merken DVB's ook wel zo'n mogelijkheid bieden.
Klopt, je bent genoodzaakt de UPC rommel te gebruiken.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:32 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Een andere decoder met de smartcard uit de UPC ontvanger zal niet werken. (Ik kan de bron niet meer vinden)
Welke dan? Je weet toch wel dat je alleen de eerste maand het basis- + extra-pack krijgt, daarna alleen het basispakket, tenzij je bijbetaalt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:26 schreef junkiexp het volgende:
Ik ben opeens een hele boel leuke zenders kwijt geraakt,ik ben bang dat het tijd word om die box terug te sturen,nu heeft het niet veel meerwaarde meer.
Ik ben dus dat extra pack kwijtgeraakt,en dat wist ik idd.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:42 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Welke dan? Je weet toch wel dat je alleen de eerste maand het basis- + extra-pack krijgt, daarna alleen het basispakket, tenzij je bijbetaalt.
Maar dan betaal je nu ook niets meer of minder dan je voor je analoge pakket zou betalen (op de stroomkosten na). Alleen al voor de veel betere beeldkwaliteit zou ik die box dan gewoon houden.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:48 schreef junkiexp het volgende:
Ik ben dus dat extra pack kwijtgeraakt,en dat wist ik idd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |