abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 juli 2006 @ 23:28:29 #1
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
  zondag 16 juli 2006 @ 23:30:16 #2
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_39890305
quote:
Op zondag 16 juli 2006 14:25 schreef Sanne het volgende:
Ik weet nog niet of ik hier extra geld voor wil betalen. Om een half jaartje te proberen is het wel leuk.
nee ik ook niet, je kan dus niet eigen zendervolgorde maken, en de beeldkwaliteit is niet echt beter dan analoog (bij ons thuis dan)
pi_39890431
Ik heb trouwens wel een update gehad van de week,menu ziet er nu een stuk anders uit .
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_39890688
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:34 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb trouwens wel een update gehad van de week,menu ziet er nu een stuk anders uit .
Dat ziet er zeker anders uit. En die TV guide is ook geheel vernieuwd met balkjes en je kan nu TV blijven kijken terwijl je de TV guide bekijkt

Alleen jammer dat RTL-T het dit weekend niet doet waardoor ik weer naar SBS moest kijken voor de Formule1

Voor de rest nog altijd erg tevreden voor die 2 euro per maand extra. Veel beter beeld en interessante kanalen als BBC3, Travel Channel, Discovery Travel, VH1 en MTV2
  zondag 16 juli 2006 @ 23:44:24 #5
104871 remlof
Europees federalist
pi_39890748
En met de TV guide kan je nu de programma's van de komende week zien voor elke zender!
  zondag 16 juli 2006 @ 23:45:55 #6
3185 Adelante
To let it go now
pi_39890791
Ik heb van de week de retourbox ontvangen, mediabox gata deze week retour. Beeldkwaliteit is om te huilen zo slecht (blokkerog, haperingen, vastlopen...) en da's me nog geen 2,16 euro per maand waard. Ik overweeg het wel weer als het een compleet werkend product is.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_39890809
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:44 schreef remlof het volgende:
En met de TV guide kan je nu de programma's van de komende week zien voor elke zender!
Dat kon al vanaf het begin, maar was wat lastiger te vinden dan nu.

Er zijn ook weer nieuwe gratis spelletjes
pi_39890852
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:45 schreef Adelante het volgende:
Ik heb van de week de retourbox ontvangen, mediabox gata deze week retour. Beeldkwaliteit is om te huilen zo slecht (blokkerog, haperingen, vastlopen...) en da's me nog geen 2,16 euro per maand waard. Ik overweeg het wel weer als het een compleet werkend product is.
Op een slechte kabel / aansluiting werkt het niet bijzonder goed. Na een nieuw kort kabeltje werkte het hier perfect
pi_39891356
oe! een nieuw menu? mooizo!
(:
pi_39902085
Toch raar, die tweedeling.
Ik heb geen telefonie van UPC, omdat ik helemaal ga stoppen met vaste telefonie, maar zowel Chello als digitale TV werken perfect bij mij. Chello zelfs al vanaf het begin.
Ik vermoed dat de meeste klachten in de huizen zelf liggen, ik heb twee ontevreden gebruikers goed kunnen helpen door de aansluiting in huis te verbeteren. In beide gevallen hadden -vorige- bewoners zeer amateuristisch tv naar boven doorgetrokken (met elektriciteitskabels!).
objectief en betrouwbaar
*O* Partij voor de Dieren in de Kamer !! *O*
  maandag 17 juli 2006 @ 12:33:08 #11
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_39902875
quote:
Op maandag 17 juli 2006 12:07 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Toch raar, die tweedeling.
Ik heb geen telefonie van UPC, omdat ik helemaal ga stoppen met vaste telefonie, maar zowel Chello als digitale TV werken perfect bij mij. Chello zelfs al vanaf het begin.
Ik vermoed dat de meeste klachten in de huizen zelf liggen, ik heb twee ontevreden gebruikers goed kunnen helpen door de aansluiting in huis te verbeteren. In beide gevallen hadden -vorige- bewoners zeer amateuristisch tv naar boven doorgetrokken (met elektriciteitskabels!).
dat je met elektriciteitskabel uberhaupt beeldf houdt is al een wonder....
  zaterdag 22 juli 2006 @ 22:13:05 #12
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_40098275
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 22:13 schreef gateway het volgende:
volgens mij is het digitale tv wel een beetje dood?
Het nieuwe is eraf. Een topic over dat programma's in kleur of stereo worden uitgezonden zal ook niet lang meer lopen. Digitale tv is nu gewoon geworden. Via de schotel bestaat het al 10 jaar.
objectief en betrouwbaar
pi_40098339
UPC digitale TV zuigt. Deze monopolisten hebben voorkomen dat hun smartcard werkt met een Alphacrypt CAM module.
Ik ben blij dat ik Casema heb, daarbij kan ik HDTV afvangen en opslaan op mijn hardeschijf.
pi_40098422
quote:
Op zondag 23 juli 2006 11:17 schreef KonnieKipke het volgende:
UPC digitale TV zuigt. Deze monopolisten hebben voorkomen dat hun smartcard werkt met een Alphacrypt CAM module.
Ik ben blij dat ik Casema heb, daarbij kan ik HDTV afvangen en opslaan op mijn hardeschijf.
Dat is idd jammer, anders had ik ook een digitale tv-kaart voor mijn computer kunnen kopen. Het verleden heeft geleerd dat standaarden leiden tot zwartkijken. Kijk maar naar Cablecrypt en Canal+, bijna iedereen met een tv-kaart keek gratis Canal+
objectief en betrouwbaar
pi_40098432
quote:
Op zondag 16 juli 2006 23:30 schreef gateway het volgende:

[..]

nee ik ook niet, je kan dus niet eigen zendervolgorde maken, en de beeldkwaliteit is niet echt beter dan analoog (bij ons thuis dan)
Dat is echt mijn grootste min-punt van het digitale, ik wil graag de zenders zelf op een bepaalde volgorde.
  zondag 23 juli 2006 @ 11:27:50 #17
67194 wimmel_1
Intentionally Left Blank
pi_40098536
quote:
Op zondag 23 juli 2006 11:22 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Dat is echt mijn grootste min-punt van het digitale, ik wil graag de zenders zelf op een bepaalde volgorde.
Ik weet niet wat voor een decoder je hebt, maar met dat ding wat ik hier heb (Samsung DCB 9401R) kun je meerdere "favorieten menu's" aanmaken. In deze menu's kun je alle zenders op de door jouw gewenste volgorde zetten.
Het lijkt me dat andere merken DVB's ook wel zo'n mogelijkheid bieden.
Waarom staat er in ondertitels nooit dat wat er gezegd word?
pi_40098579
quote:
Op zondag 23 juli 2006 11:27 schreef wimmel_1 het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor een decoder je hebt, maar met dat ding wat ik hier heb (Samsung DCB 9401R) kun je meerdere "favorieten menu's" aanmaken. In deze menu's kun je alle zenders op de door jouw gewenste volgorde zetten.
Het lijkt me dat andere merken DVB's ook wel zo'n mogelijkheid bieden.
De standaard UPC doos... misschien ga ik zometeen nog maar even kijken of het kan, maar ik dacht het niet.
pi_40098620
Het klopt dat UPC niet helemaal voldoet aan de DVB-c standaard. Een andere decoder met de smartcard uit de UPC ontvanger zal niet werken. (Ik kan de bron niet meer vinden)
objectief en betrouwbaar
pi_40098749
quote:
Op zondag 23 juli 2006 11:32 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Een andere decoder met de smartcard uit de UPC ontvanger zal niet werken. (Ik kan de bron niet meer vinden)
Klopt, je bent genoodzaakt de UPC rommel te gebruiken.
  zondag 23 juli 2006 @ 11:41:06 #21
67194 wimmel_1
Intentionally Left Blank
pi_40098791
Ik moet er volledigheidshalve wel bij vermelden dat ik digitale tv van @Home heb, maar ik ging er voor het gemak maar vanuit dat die die decoders vrij generiek waren. (Al weet ik wel dat UPC nogal eens ooit met firmware's aan het klooien is ...... vandaar dat ze HD TV ook niet aan de praat kregen, terwijl het bij andere providers wél gewoon werkt. Zelfs met de zelfde HD Decoders.)

* wimmel_1 mag nou zeker niet meer reageren in dit topique .... omdat 'ie géén UPC heeft .......
Waarom staat er in ondertitels nooit dat wat er gezegd word?
pi_40542336
Ik ben opeens een hele boel leuke zenders kwijt geraakt,ik ben bang dat het tijd word om die box terug te sturen,nu heeft het niet veel meerwaarde meer .
pi_40587828
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:26 schreef junkiexp het volgende:
Ik ben opeens een hele boel leuke zenders kwijt geraakt,ik ben bang dat het tijd word om die box terug te sturen,nu heeft het niet veel meerwaarde meer .
Welke dan? Je weet toch wel dat je alleen de eerste maand het basis- + extra-pack krijgt, daarna alleen het basispakket, tenzij je bijbetaalt.
objectief en betrouwbaar
pi_40590805
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 21:42 schreef kansloze_dertiger het volgende:

[..]

Welke dan? Je weet toch wel dat je alleen de eerste maand het basis- + extra-pack krijgt, daarna alleen het basispakket, tenzij je bijbetaalt.
Ik ben dus dat extra pack kwijtgeraakt,en dat wist ik idd.

Maar is wel erg jammer.

Vh1 classic-motors tv-eurosprt 2 enz.

Allemaal erg leuke zenders .
pi_40590972
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 22:48 schreef junkiexp het volgende:
Ik ben dus dat extra pack kwijtgeraakt,en dat wist ik idd.
Maar dan betaal je nu ook niets meer of minder dan je voor je analoge pakket zou betalen (op de stroomkosten na). Alleen al voor de veel betere beeldkwaliteit zou ik die box dan gewoon houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')