aah, oke. Ik krijg het nu via de coax binnen. Maar je kan er dus geen leuke geintjes mee uithalen om m aan je computer aan te sluiten of je modem ofzo?quote:Op maandag 23 januari 2006 22:41 schreef longinus het volgende:
Dat is ook een ingang voor digitale televisie, ik krijg het binnen 3 maanden va de glasvezel binnen.
Jaaa..ik weet het ik weet het, maar nieuwsgierig hequote:Op maandag 23 januari 2006 22:46 schreef Conflict het volgende:
Neem nooit een dienst aan van UPC, al betalen ze jou!
Ik denk dat je dat "slechte ontvangst" even achterwegen moet laten en eens kijken of je eigen kabel systeem wel lekker is want er is zoveel bagger in de nederlandse woningen aangelegd.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:39 schreef nein het volgende:
(kon hier geen ander topic over vinden)
OK, ik heb nu dus met enig argwaan mijn 'gratis' media box geinstalleerd. Voorlopig heb ik een paar extra kanalen. Maar ik ben niet onder de indruk, want veeel kanalen (inclu het redelijk gangbare net5) bestaan gewoon uit blokjes; slechte ontvangst dus.
Al met al weet ik niet of ik hieraan die 2 euro extra per maand wil gaan uitgeven.
Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Maar iets heel anders wat ik me ook afvraag: Er zit achterop dat media box ding ook een ethernet stekkertjeEnig idee wat de mogelijkheden daarmee zijn, of wat upc daar in de toekomst mee zou kunnen doen? Ik kan me er echt niets bij voorstellen namelijk!
En daar zit het hem precies in die samsung decoder geeft inderdaad een flets beeld, je zou beter over kunnen gaan op de nokia decoder die is een stuk beter in kleur !!!quote:Op maandag 23 januari 2006 23:00 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat "slechte ontvangst" even achterwegen moet laten en eens kijken of je eigen kabel systeem wel lekker is want er is zoveel bagger in de nederlandse woningen aangelegd.
Digitale tv heeft wel zijn voordelen maar ik vind persoonlijk de compresie techniek nog te slecht . Alhoewel je al een betere kwaliteit hebt dan normaal kabel signaal, vind ik dat de kleuren niet mooit zijn. Vaak veel te gekleurd en niet natuurgetrouw. Maar ik haal mijn ervaringen wel van @home met een samsung decoder.
Tja dat weet ik helaas niet b&o ondersteund nu de samsung decoder ( zodat je dat kastje lekker weg kan zetten en via de b&o afstandbediening direct je kanalen kan kiezen) vandaar dat ik die alleen instaleer. (voor mijn werk) Maargoed ikzelf heb gewoon canaldigitaal met een schotel nog mooier beeldquote:Op maandag 23 januari 2006 23:03 schreef Diego27 het volgende:
[..]
En daar zit het hem precies in die samsung decoder geeft inderdaad een flets beeld, je zou beter over kunnen gaan op de nokia decoder die is een stuk beter in kleur !!!
!quote:Op maandag 23 januari 2006 23:44 schreef Bigs het volgende:
Die 8 talen ondertiteling bij Reality TV zijn trouwens ook wel grappig.
Je ziet het rechts in die navigatiebalk, onder het streepje dat aangeeft hoe ver het programma is (ojajoh?quote:Op maandag 23 januari 2006 23:45 schreef nein het volgende:
[..]
!Ik heb al bij 20 zender die ondertiteloptie geprobeerd, maar niets! Maar ff zappen naar reality tv dan
Dat je in de toekomst via dat ding dus evt. mail kunt gaan ontvangen.. spelletjes kunt spelen, eten kunt gaan bestellen en bepaalde websites kunt bezoekenquote:Op maandag 23 januari 2006 22:39 schreef nein het volgende:
(kon hier geen ander topic over vinden)
OK, ik heb nu dus met enig argwaan mijn 'gratis' media box geinstalleerd. Voorlopig heb ik een paar extra kanalen. Maar ik ben niet onder de indruk, want veeel kanalen (inclu het redelijk gangbare net5) bestaan gewoon uit blokjes; slechte ontvangst dus.
Al met al weet ik niet of ik hieraan die 2 euro extra per maand wil gaan uitgeven.
Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Maar iets heel anders wat ik me ook afvraag: Er zit achterop dat media box ding ook een ethernet stekkertjeEnig idee wat de mogelijkheden daarmee zijn, of wat upc daar in de toekomst mee zou kunnen doen? Ik kan me er echt niets bij voorstellen namelijk!
Ja preciesquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat je in de toekomst via dat ding dus evt. mail kunt gaan ontvangen.. spelletjes kunt spelen, eten kunt gaan bestellen en bepaalde websites kunt bezoeken![]()
Per eind 2006 en 2007.. kun je er veel meer mee.. uiteraard met een grotere abbo.. ze zijn niet achterlijk enzo
Voor dat mailen, spelletjes spelen (kan nu al), eten bestellen etc. heb je die Ethernet poort niet nodig hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat je in de toekomst via dat ding dus evt. mail kunt gaan ontvangen.. spelletjes kunt spelen, eten kunt gaan bestellen en bepaalde websites kunt bezoeken![]()
Per eind 2006 en 2007.. kun je er veel meer mee.. uiteraard met een grotere abbo.. ze zijn niet achterlijk enzo
Het zit wel hoog of niet? ik internet al sinds 1999 via UPC nooit problemen gehad.quote:
Het zit zeker hoog, ik moet namelijk volgens hun 400 euro betalen voor "een maand zorgeloos uitproberen"quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:11 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Het zit wel hoog of niet? ik internet al sinds 1999 via UPC nooit problemen gehad.
Iedere provider of tv maatschappij heeft uiteindelijk wel een aantal ontevreden klanten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |