abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 20 juli 2006 @ 10:44:17 #276
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40004073
Voor degene die klagen over te weinig kastruimte:

Er staan altijd wel dingen in die je eigenlijk niet nodig hebt, maar ook niet wilt verkopen. De oplossing is heel simpel. Pelly kan 75 brieven bewaren en één brief kan één 'cadeau' bewaren. Je sleept het 'cadeau' naar de brief die je net hebt geschreven (blauw) of al had gekregen (roze) en je geeft hem aan Pelly. (ik zou blauw doen want dan kun je daarin schrijven wat het item is) ..

Voila.. 75 items kunnen opgeslagen worden
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_40004350
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 10:44 schreef Maraca het volgende:
Voor degene die klagen over te weinig kastruimte:

Er staan altijd wel dingen in die je eigenlijk niet nodig hebt, maar ook niet wilt verkopen. De oplossing is heel simpel. Pelly kan 75 brieven bewaren en één brief kan één 'cadeau' bewaren. Je sleept het 'cadeau' naar de brief die je net hebt geschreven (blauw) of al had gekregen (roze) en je geeft hem aan Pelly. (ik zou blauw doen want dan kun je daarin schrijven wat het item is) ..

Voila.. 75 items kunnen opgeslagen worden
Of al je meer items wilt vast houden ... je heb altijd wel een paar brieven in je inventory.
sleep de extra items daar naar en je heb gelijk plek voor meer spullen om mee te zeulen.
  donderdag 20 juli 2006 @ 11:14:24 #278
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_40004871
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 10:27 schreef DigiStorm het volgende:
Hallo iedereen,
Ik heb gister animal crossing gekocht en in vind het aardig leuk, maar ik had een vraagje. Het dorp is nu nog erg klein, komen er nog nieuwe dieren in wonen want op de site staan veel meer personages dan dat er daadwerkelijk bij mij wonen.

en hoe zit het met wifi? verbind de ds automatisch om dingen te downloaden of moet je zelf echt online gaan
Je moet zelf aangeven dat je online wil gaan door met de honden in de poort te praten. Als je online gaat, en je gaat bij iemand op bezoek of iemand bij jou, dan gaan sommige van jouw dieren verhuizen naar een ander dorp, en er komen ook weer nieuwe bij jou wonen.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_40004912
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 16:06 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

ik krijg er iets van 8500 uit per keer....
100, 200, 400, 800, 1000, 2000, 4000 zakjes komen er uit... dus 8500 bells
wat vaag, ik heb die gaten zo gegraven als jij zei en zo voor die steen gaan staan maar nog steeds krijg ik er maar 2500 uit...

ik sla er 5 zakjes uit en dan hoor je zo'n geluidje dat het klaar is zeg maar :S
  donderdag 20 juli 2006 @ 11:16:22 #280
153039 Devarynn
Al sla je me levend
pi_40004933
Gisteren ging Bill de eend weg. Toch wel erg jammer want hij was een tof figuur en die heb ik al vanaf het begin in mijn dorp wonen.
I'm a Schizophrenic, but we're OK now...
pi_40004974
dan krijg je nu weer iemand anders leuks misschien!
pi_40005032
En Nook gaat mijn huis verbouwen zegt ie maar ik zie nog niks...
Wanneer gaat dat gebeuren? Dit wordt de eerste verbouwing en heb net mijn hypotheek afbetaald.
pi_40005057
als je dat net hebt betaald is je huis morgen klaar!
pi_40005125
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 11:15 schreef Suuz_ het volgende:

[..]

wat vaag, ik heb die gaten zo gegraven als jij zei en zo voor die steen gaan staan maar nog steeds krijg ik er maar 2500 uit...

ik sla er 5 zakjes uit en dan hoor je zo'n geluidje dat het klaar is zeg maar :S
Vreemd. ik zou het dan zo niet weten. wat je anders doet ik krijg het wel voor elkaar... maar dat zegt niet natuurlijk probeer het een paar keer maar de bedoeling is dat je niet naar achter stap/springt als je de steen raakt. daar verlies je tijd mee. en zo snel mogelijk op A blijven drukken maar dat is logisch
pi_40005154
ik doe het gewoon met de stylus hoor...
  donderdag 20 juli 2006 @ 11:23:19 #286
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_40005155
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 09:50 schreef Devarynn het volgende:
Dat doe ik ook altijd. Daarna inderdaad verkopen of je kan ze zelfs in je huis plaatsen. Bugs komen dan in een soort tupperware bak en vissen in een aquarium. Cadfael had een keer een hamerhaai in zijn huis gezet. Was een flinke bak water.
Chesje heeft een hamerhaai en een sunfish als huisdier
pi_40005170
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 11:23 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

Chesje heeft een hamerhaai en een sunfish als huisdier
oh gezellig!!!
pi_40005253
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 11:23 schreef Suuz_ het volgende:
ik doe het gewoon met de stylus hoor...
Gebruik de A knop ben je iets sneller.
Ik speel namelijk bijna niet met de stylus eigenlijk alleen als dingen in mijn inventory moet doen vandaar.
  donderdag 20 juli 2006 @ 11:28:47 #289
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40005330
Mijn poppetje heeft nu een kleurtje door de zon
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_40005347
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 11:26 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

Gebruik de A knop ben je iets sneller.
Ik speel namelijk bijna niet met de stylus eigenlijk alleen als dingen in mijn inventory moet doen vandaar.
oh oke dan zal ik dat eens proberen!

maarre als ik die 2 gaten graaf ge je nog steeds wel een klein beetje naar achter merkte ik, of doe ik het dan niet goed
pi_40005422
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 11:28 schreef Maraca het volgende:
Mijn poppetje heeft nu een kleurtje door de zon
Hihi de mijne ook
Ik leek gewoon poepiebruin naast Tijno en Dopey
Op foto die Zwaalie heeft gepost zie je het een beetje maar in het echt (naja echt uhh als je speelt) zie je het nog beter
Ik ga vandaag weer lekker verer zonnen!

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2006 11:33:17 ]
  donderdag 20 juli 2006 @ 11:35:34 #292
153039 Devarynn
Al sla je me levend
pi_40005577
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 11:28 schreef Maraca het volgende:
Mijn poppetje heeft nu een kleurtje door de zon
Kan dat dan ook al?? Gaaf zeg. Zou je figuur dan ook kunnen verbranden in de zon? Nook zou eigenlijk zonnebrand moeten verkopen.
I'm a Schizophrenic, but we're OK now...
pi_40005623
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 11:29 schreef Suuz_ het volgende:

[..]

oh oke dan zal ik dat eens proberen!

maarre als ik die 2 gaten graaf ge je nog steeds wel een klein beetje naar achter merkte ik, of doe ik het dan niet goed
Een beetje is niet erg zolang je maar niet terug moet lopen naar de steen.
pi_40005642
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 11:31 schreef Ardenlyn het volgende:

[..]

Hihi de mijne ook
Ik leek gewoon poepiebruin naast Tijno en Dopey
Op foto die Zwaalie heeft gepost zie je het een beetje maar in het echt (naja echt uhh als je speelt) zie je het nog beter
Ik ga vandaag weer lekker verer zonnen!
gebeurt dat vanzelf?
pi_40005665
wat moet je nou precies doen met die schep en een steen dan? Ik heb gister op wat stenen geslagen maar er gebeurde niets
pi_40005724
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 11:37 schreef Sannelie het volgende:
wat moet je nou precies doen met die schep en een steen dan? Ik heb gister op wat stenen geslagen maar er gebeurde niets
Je moet eerst de steen vinden die die dag geld zakje uitspugt. het is er maar 1 en je kan het maar een keer doen per dag. dus het is welke dag alle stenen uitproberen.
  donderdag 20 juli 2006 @ 11:41:34 #297
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40005771
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 11:37 schreef Suuz_ het volgende:

[..]

gebeurt dat vanzelf?
Ja, het viel me net pas op

Het moet natuurlijk wel mooi weer zijn in je dorpje en je moet buiten staan
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_40005867
In de GC versie kon je ook bruin worden.
En jah het moet zonnig zijn en mss zelfs zonder wolken maar dat weet ik niet zeker.
pi_40005915
Er is gewoon 1 steen in het dorp per dag waar je tegenaan kunt meppen. Maar dat is dus iedere dag weer anders.


Toevallig lukte het vandaag wel om er een zakje van 2.000 uit te slaan. Je kan ook 3 gaten om je heen graven zodat je echt geen kant meer op kunt. En dan een kwestie van zo snel mogelijk achter elkaar meppen.
Je kan echter niet heel snel achter elkaar op A duwen want daar gaat hij toch niet sneller van slaan. Gewoon zo snel mogelijk nadat hij gemept heeft weer op A duwen.

Voordeel van de stylus is wel dat als je geen gaten hebt er automatisch naartoe loopt en dan slaat. maar dan haal je denk ik nooit meer dan het 1.000 zakje.

Ik heb gisteravond dus best wel pech gehad met het weer. bleef maar regenen snachts. Dus vooral veel vissen gevangen en 2 hercules beetles, en ook nog 2 oak silk moths.
dus maar iets van 55.000 kunnen verkopen vanochtend. toch niet slecht, maar in vergelijking met die vangst van eergister toch mager.

Oh. en ik heb nu een extra verdieping!!!!!
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_40006361
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 11:45 schreef Cadfael het volgende:
Er is gewoon 1 steen in het dorp per dag waar je tegenaan kunt meppen. Maar dat is dus iedere dag weer anders.


Toevallig lukte het vandaag wel om er een zakje van 2.000 uit te slaan. Je kan ook 3 gaten om je heen graven zodat je echt geen kant meer op kunt. En dan een kwestie van zo snel mogelijk achter elkaar meppen.
Je kan echter niet heel snel achter elkaar op A duwen want daar gaat hij toch niet sneller van slaan. Gewoon zo snel mogelijk nadat hij gemept heeft weer op A duwen.

Voordeel van de stylus is wel dat als je geen gaten hebt er automatisch naartoe loopt en dan slaat. maar dan haal je denk ik nooit meer dan het 1.000 zakje.

Ik heb gisteravond dus best wel pech gehad met het weer. bleef maar regenen snachts. Dus vooral veel vissen gevangen en 2 hercules beetles, en ook nog 2 oak silk moths.
dus maar iets van 55.000 kunnen verkopen vanochtend. toch niet slecht, maar in vergelijking met die vangst van eergister toch mager.

Oh. en ik heb nu een extra verdieping!!!!!
dat klopt niet helemaal want ik doe het altijd met de stylus en dan haal ik er áltijd 2500 bells uit! en dat is altijd elke dag hetzelfde en als die zakjes eruit zijn hoor je een geluidje.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')