dat staat voor augustus op het programma.quote:op maandag 17 juli 2006 11:20 schreef descendent1 het volgende:
nee; student zijn en je halve vakantie bezig met scripties en stageverslagen; dat is leuk..![]()
![]()
er zijn ook mensen die niet het beroep vuilnisman als toekomstideaal hebben he!quote:op maandag 17 juli 2006 13:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
kan hij niet beter nuttig gaan zijn en gaan werken? iets opleveren voor de maatschappij in plaats van ervan te profiteren parasiteren?
dan hoop ik er vanaf te zijn. zo niet, dan zie je vanzelf wel iemand uit de 15e verdieping van de vu naar beneden 'fladderen'...quote:op maandag 17 juli 2006 17:13 schreef aurelianus het volgende:
[..]
dat staat voor augustus op het programma.
quote:op maandag 17 juli 2006 11:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
je fokt, er zijn genoeg werkenden zonder!
quote:op maandag 17 juli 2006 17:20 schreef descendent1 het volgende:
[..]
er zijn ook mensen die niet het beroep vuilnisman als toekomstideaal hebben he!![]()
waarom zouden we beter af zijn zonder geld als het dus toch zo belangrijk is dat je niet weet hoe je eraf zou moeten komen...?quote:op dinsdag 18 juli 2006 17:03 schreef markg het volgende:
waarschijnlijk zijn de mensen die er op dezelfde manier over denken als de topicstarter gewoon té intelligente wezens voor de huidige maatschappij. het is jammer dat er zoiets als geld bestaat mensen... we zouden beter af zijn zonder, al zou ik niet weten hoe dat zou moeten.
ze hebben me te pakken, chriz.quote:
sneu maar waar.quote:op zondag 16 juli 2006 22:41 schreef cyberstalker het volgende:
we zijn allemaal slachtoffers van het systeem, mijn beste aurelianus.
ik erken níet dat jíj de moed op ga geven ja!quote:op zaterdag 5 augustus 2006 21:17 schreef aurelianus het volgende:
[..]
ze hebben me te pakken, chriz.
mjah, consumptie slavernij... wat wil je eraan doen, he?quote:op zondag 16 juli 2006 22:37 schreef aurelianus het volgende:
verleden week heb ik van maandag tot en met vrijdag van acht tot half vijf gewerkt. en ik voel me dus net een prostituee: ik verruil simpelweg kostbare tijd voor wat geld. en het is niet eens werk dat voldoening geeft of werk waar ik vierkant achter sta. en dat terwijl ik die mooie uren zo goed had kunnen besteden aan zaken als het bestrijden van armoede in de wereld, het naar waarde schatten van kisten die rijkelijk gevuld zijn met asperges, het schrijven van een kutroman over verloren liefdes en gevonden voorwerpen, of aan het vergelijken van mijn geslacht met een verkeerslicht. en waarom allemaal? voor een paar extra cijfertjes op mijn digitale bankrekening, voor mijn onverzadigbare behoefte naar kant-en-klare producten, mijn exorbitante consumptiepatroon dat in stand wordt gehouden door een maatschappij die er op uit is om je leeg te zuigen van je kracht om je zo in toom te houden zodat je netjes binnen het systeem past. tragisch? ja. maar misschien is dat wel inherent aan het proces van volwassen worden.
een dikke duim omlaag voor mezelf dus.
luie flikker.quote:op zondag 16 juli 2006 22:37 schreef aurelianus het volgende:
verleden week heb ik van maandag tot en met vrijdag van acht tot half vijf gewerkt. en ik voel me dus net een prostituee: ik verruil simpelweg kostbare tijd voor wat geld. en het is niet eens werk dat voldoening geeft of werk waar ik vierkant achter sta. en dat terwijl ik die mooie uren zo goed had kunnen besteden aan zaken als het bestrijden van armoede in de wereld, het naar waarde schatten van kisten die rijkelijk gevuld zijn met asperges, het schrijven van een kutroman over verloren liefdes en gevonden voorwerpen, of aan het vergelijken van mijn geslacht met een verkeerslicht. en waarom allemaal? voor een paar extra cijfertjes op mijn digitale bankrekening, voor mijn onverzadigbare behoefte naar kant-en-klare producten, mijn exorbitante consumptiepatroon dat in stand wordt gehouden door een maatschappij die er op uit is om je leeg te zuigen van je kracht om je zo in toom te houden zodat je netjes binnen het systeem past. tragisch? ja. maar misschien is dat wel inherent aan het proces van volwassen worden.
een dikke duim omlaag voor mezelf dus.
... daar ben je toch druk mee bezig als je werkt?quote:en dat terwijl ik die mooie uren zo goed had kunnen besteden aan zaken als het bestrijden van armoede in de wereld
quote:op zondag 16 juli 2006 22:37 schreef aurelianus het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |