abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 juli 2006 @ 16:56:12 #241
82136 Xennia
gekroond
pi_39944572
quote:
op dinsdag 18 juli 2006 16:45 schreef milagro het volgende:
wat een leuk kasta topiekje weer, vol met dames , waaronder steevast de ene ex
+ milagro
  dinsdag 18 juli 2006 @ 17:06:40 #242
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_39944930
quote:
op maandag 17 juli 2006 11:55 schreef alicey het volgende:
het is wel zo dat als iemand een botte lul is dat ik er vaak wel een reden achter zoek.
die fout wil ik ook nog wel eens maken, maar het vinden van een reden is niet automatisch een excuus voor zijn gedrag... dat punt ben ik al heel lang voorbij
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_39945048
quote:
op dinsdag 18 juli 2006 16:56 schreef xennia het volgende:

[..]

+ milagro
klopt, ik schaar me zelf onder de dames nog steeds, hè

maar wat is dat toch, xen, dat je echt in ieder topic van hem of van zijn fokscharrel van het moment opduikt en je profileert als de enige ex die wel spoort en die kasta zo dom was om te laten gaan?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 18 juli 2006 @ 17:16:42 #244
82136 Xennia
gekroond
pi_39945273
quote:
op dinsdag 18 juli 2006 17:09 schreef milagro het volgende:
maar wat is dat toch, xen, dat je echt in ieder topic van hem of van zijn fokscharrel van het moment opduikt en je profileert als de enige ex die wel spoort en die kasta zo dom was om te laten gaan?
hij heeft mij niet laten gaan, ik heb hem laten gaan. kasta's topics zijn gewoon meestal topics met een hoge amusementswaarde, waar bovendien veel leuke users op af komen. kasta en ik spreken elkaar nog vaak en zijn op de hoogte van elkaars leven zowel op fok als daarbuiten. profileren als de enige ex die wel spoort hoef ik me niet, de feiten spreken voor zich. en ja ik weet dat die feiten anders kunnen voelen
  dinsdag 18 juli 2006 @ 17:29:40 #245
73284 Fokker200
Is that so...
pi_39945609
quote:
op dinsdag 18 juli 2006 17:16 schreef xennia het volgende:
waar bovendien veel leuke users op af komen.
*meldt zich

zou iemand mij kunnen uitleggen waarom hier zoveel aandacht wordt gegeven aan het zelfingenomen, narcistisch en vooral ongenuanceerd geneuzel van kastanova?
Today is a gift, that's why it's called the present
pi_39945879
quote:
op dinsdag 18 juli 2006 17:29 schreef fokker200 het volgende:

[..]

*meldt zich

zou iemand mij kunnen uitleggen waarom hier zoveel aandacht wordt gegeven aan het zelfingenomen, narcistisch en vooral ongenuanceerd geneuzel van kastanova?
stel die vraag maar aan jezelf, jij klikt tenslotte ook op zijn topics
pi_39946683
quote:
op dinsdag 18 juli 2006 17:29 schreef fokker200 het volgende:

[..]

*meldt zich

alsmede narcist moet je je soortgenoten af en toe ook strelen.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 18:38:32 #248
73284 Fokker200
Is that so...
pi_39947277
quote:
op dinsdag 18 juli 2006 17:41 schreef milagro het volgende:

[..]
stel die vraag maar aan jezelf, jij klikt tenslotte ook op zijn topics
"zijn topics", als in... meervoud?
ik ken alleen dit topic, waarin hij als ts fungeert.
zijn niveau is dusdanig laag dat ik niet gemotiveerd word nog meer van "zijn topics" te gaan lezen. in tegenstelling tot topics van sommige anderen hier op fok!

wat ik enigszins interessant vind is te achterhalen of de dames die wel serieus reageren op zijn generaliserende prietpraat hem nu werkelijk serieus nemen.

en wat is jouw antwoord op mijn vraag, milagro? niet dat ik verbaasd ben je hier te zien, hoor. met meer dan 52000 postings lijkt me het logisch ook hier iets van je terug te vinden
pi_39947614
quote:
op dinsdag 18 juli 2006 18:38 schreef fokker200 het volgende:

[..]

"zijn topics", als in... meervoud?
ik ken alleen dit topic, waarin hij als ts fungeert.
zijn niveau is dusdanig laag dat ik niet gemotiveerd word nog meer van "zijn topics" te gaan lezen. in tegenstelling tot topics van sommige anderen hier op fok!

wat ik enigszins interessant vind is te achterhalen of de dames die wel serieus reageren op zijn generaliserende prietpraat hem nu werkelijk serieus nemen.

en wat is jouw antwoord op mijn vraag, milagro? niet dat ik verbaasd ben je hier te zien, hoor. met meer dan 52000 postings lijkt me het logisch ook hier iets van je terug te vinden
nu ja, je weet aan de hand van 1 topic blijkbaar al dan hoe kasta in elkaar steekt, ik vermoed, al geef je dat nu uiteraard niet meer toe, dat je er wel meer gelezen hebt

de dames schieten erg in de verdediging, ja, klopt, ms omdat hij ergens een punt heeft, een gevoelige snaar raakt? ook dat zal natuurlijk niet toegegeven worden.

verder is het zo dat vaak mannen die zich met veel vrouwen omringen, of de suggestie wekken dat te doen, veel vrouwen aantrekken.
vrouwen die zich dan afvragen waarom hij hen nooit benaderd heeft (natuurlijk concurentie die in alle vrouwen zit), want zij zijn zo niet als die dames die hij beschrijft, nee, zij zijn slim, onafhankelijk, redelijk en totaal niet onder de indruk van datgene hij beweert te weten of te zijn.

ze willen dus niet zo zijn als de dames die hij beschrijft, maar zijn ergens wel zo, diep van binnen en daarom schieten ze zo in de verdediging, en daarom worden ze zo getrokken naar dit soort topics van deze meneer

en dat is uitermate grappig om te zien, keer op keer weer, een hele zwik dames die móeten roepen "zo ben ik niet, dat jij nu alleen maar psychische wrakken aantrekt, ligt aan jou, soort zoekt soort, je generaliseert, en en en en ik ben niet zooooooooooooo"

dinsdag 18 juli 2006 @ 19:02:15 #250
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_39947752
quote:
op dinsdag 18 juli 2006 18:55 schreef milagro het volgende:

en dat is uitermate grappig om te zien, keer op keer weer, een hele zwik dames die móeten roepen "zo ben ik niet, dat jij nu alleen maar psychische wrakken aantrekt, ligt aan jou, soort zoekt soort, je generaliseert, en en en en ik ben niet zooooooooooooo"
maar, maar... zo ben ik ook niet!
pi_39948206
de beloofde reactie.
quote:
op maandag 17 juli 2006 23:43 schreef kastanova het volgende:
ja hoor, regelmatig .
waarom zijn die relaties waarin je elkaar begreep zonder te hoeven analyseren uitgegaan?
quote:
om preciezer te zijn, het eventuele analyseren laat ik aan anderen over .
je bedoelt dat je een ghost writer op fok hebt, of anders iemand met wie je je confrontaties met vrouwen bespreekt waarna die mysterieuze persoon je stof tot nadenken biedt? mochten bovenstaande niet serieus bedoelde suggesties inderdaad niet waar zijn, dan zie ik jou toch flink wat analyseerwerk verrichten.
quote:
maar ja, heb ook vriendinnen gehad die anti-aanvoelen waren...
je bedoelt dat vrijwel al je vriendinnnen anti-aanvoelen waren?
quote:
rijdt je met 160, muziek keihard en open ramen over de snelweg, sigaret aansteken is dus niet echt een optie, dus geef je haar de aansteker en sigaret met het (non-verbale) verzoek hem aan te steken.
wordt ze pissig omdat je zo onbeschoft doet.
onbeschoft .
ja! fatsoenlijke mensen vrágen dan! gebaren is zoooooo onbeleefd... .
euuuh, waarom doe je nou zo moeilijk? moet ik dan echt eerst de ramen dichtdraaien, de radio zachter zetten en het je vragen? of gewoon tegen je schreeuwen ofzo . dit begreep je toch ook wel?

en wat wordt er dan gezegd?
dat het asociaal is en ik chronische problemen heb met betrekking tot m'n communicatieve vaardigheden... oh men .
dat klinkt weer als een typisch voorvalletje waarbij iedere lezende fokker zich afvraagt hoe jij het toch voor elkaar krijgt om überhaupt met zo'n raar wijf verkering te hebben. maar is dat wijf raar of meent ze vanwege andere voorvallen terecht dat jouw communicatieve vaardigheden niet zo denderend zijn en heeft ze een niet passend voorbeeld uitgekozen om dat duidelijk te maken?
quote:
zit een behoorlijke kern van waarheid in inderdaad .
nou ja, tot zo'n 2 jaar geleden tenminste...
nu heb ik sowieso wel een fair share van jouw topics gelezen, maar gisteravond kwam ik door een link terecht in topics van 2004, dus dat kan kloppen. die hele serie met je huidige (of misschien inmiddels ex-)vriendin heb ik overigens niet gelezen.
quote:
pessimistisch zou ik mezelf niet noemen, maar toch wel een behoorlijke zwart/wit denker.
het was of kut, of top, geen gulden middenweg.
maar destijds een vriendin gehad waar ik wat dat betreft toch behoorlijk wat van geleerd heb en daarnaast ook nog een baan gekregen waarbij de heersende visie toch voornamelijk negatief is.
en aangezien ik geen meeloper ben en dus liever tegen de heersende visie inga ben ik sindsdien eigenlijk totaal omgeslagen richting de positieve denkwijze.
op een bepaalde manier gaan denken juist omdat het afwijkt van de heersende visie vind ik anders net zoveel getuigen van een eigen ruggengraat als op een bepaalde manier denken omdat alle anderen dat ook doen. maar goed, hoe je er toe gekomen bent, maakt verder ook niet zo heel veel uit: het is een positieve ontwikkeling. toch?
quote:
sindsdien ben ik ook eigenlijk voornamelijk op zoek geweest naar vrouwen die zoveel mogelijk van elkaar verschillen... van de ene kant gewoon om te kijken hoe het zou lopen aangezien de "normale" vrouwen me ook niet echt vast wisten te houden en van de andere kant om te zien hoe ik daar mee om zou gaan.
hoe verschillen die vrouwen van elkaar? wat vind jij "normaal" en wat niet?
quote:
en, ongeloofwaardig of niet, daar ben ik toch echt met een open vizier ingegaan .
op overeenkomsten let ik dan ook niet, eerder op de onderlinge verschillen .

ook grappig om te zien dat m'n hele omgeving daar in meegaat, het is telkens weer een verrassing met wat ik thuiskom... in ieder geval telkens met hun eigen vrij unieke positieve eigenschappen en uiteraard ook negatieve .
quote:
vandaar dus inderdaad ook dat ik van het positieve uitga, negatief denken is op zich ook bevredigend
hoe?
quote:
maar uiteindelijk schiet niemand er ene reet mee op. hetgeen bij een positieve benadering uiteraard ook het geval is.
bij een positieve benadering schiet niemand er ene reet mee op? dat klinkt niet bijster positief
quote:
hell, ik ben dit weekend notabene aan het wandelen ( . ) geweest en was daarbij de motivator .
en geloof me, dat had níemand 2 jaar geleden ook maar énigszins voor mogelijk gehouden .
ik onderga ook dat soort veranderingen op dit moment.. ik was vroeger ongelooflijk passief, maar ik ben bijvoorbeeld vorig jaar alleen op vakantie naar het buitenland geweest.
quote:
en empathie? nah, ik durf wel te stellen dat ik op het emotionele vlak heel wat meer te bieden heb dan de gemiddelde man.
daar zou ik moeilijk wat over kunnen zeggen. ik heb niet alleen een hekel aan generaliseren, ik ben er niet zo goed in en heb daardoor niet echt een beeld van de gemiddelde man
quote:
ik merk zelf in vrijwel elke relatie dat vrouwen behoorlijk vreemd opkijken van m'n vrijwel onbegrenste open- en eerlijkheid en juist daardoor zich zelf ook heel snel totaal blootgeven.
dat gecombineerd met m'n chronische hulpverlenerssyndroom en daaruit voortgebrachte behoorlijke empathische vermogen, zorgt er voor dat vrouwen zich al snel volkomen op hun gemak voelen bij me.
maarrr... en dat is de conclusie die ik na lang overleg heb getrokken... dat zou weleens de oorzaak kunnen zijn dat vrouwen al snel labiel worden bij me.
- ik ben verrassend open en eerlijk
- vrouw geeft zich ook bloot (geestelijk ja .)
- vrouw wordt verliefd
- ik niet en reageer vrijwel altijd vrij.. tja, neutraal en vlak...
- vrouw wordt daar onzeker, emotioneel en (kennelijk ook) licht labiel van

althans, dat is de conclusie die enkele vriendinnen en andere betrokkenen trokken .
maar als jij niet verliefd wordt, hoe kom je dan in een relatie met bovenstaande vrouwen terecht?
quote:
dat malen? nah nee, dat zal ik nooit laten...
ben sowieso een denker en er lijkt me op zich nog steeds niet mis met een beetje overdenken...
ik acht mezelf immers rationeel genoeg om er een logische conclusie uit te trekken, beschik over de nodige zelfspot en -reflectie en kan mezelf ook redelijk goed verplaatsen in anderen.
oftewel, niks mis met het opdoen van nieuwe ervaringen en het leren van nieuwe dingen .
nou ja, aan de hand van jouw conclusies twijfel ik er nogal aan in hoeverre ze niet beïnvloed zijn door jouw emoties. volgens mij sla je de plank echt mis als je denkt puur rationeel te zijn. daar zou je op het minst bij stil kunnen staan. verder heb ik er genoeg ervaring mee dat malende koppen niet zo makkelijk stil te krijgen zijn en nieuwe ervaringen en nieuwe dingen leren zijn altijd goed natuurlijk
quote:
and last but not least; het er direct opspringen... tja, breek me de bek niet los .
was inderdaad iemand die altijd de confrontatie op zocht en daarbij niet altijd even tactisch was.
maar... in diezelfde relatie waar ik het eerder al over had heb ik ook geleerd dat dat simpelweg niet de meest briljante tactiek is .
en wat toen?
toen besloot ik het toch maar eens anders te doen.
helpt het? nee .

wat er vroeger altijd gebeurde was dat ik de confrontatie opzocht, we schreeuwende ruzie kregen en het uiteindelijk altijd eindigde in passionele seks (ja, met elke vrouw)....
vraag me niet waarom, maar kennelijk was dat voor beide partijen bij zo'n confrontatie dé manier om alle frustraties er uit te werken.
en hoe gaat het nu dan?
ik ben tegenwoordig behoorlijk gematigd geworden.
ik ontwíjk juist de confrontatie, blijf altijd rustig, houd me in als ik het idee heb dat de ander zich aangevallen voelt en ga een eventuele ruzie eerder uit de weg dan dat ik hem opzoek.
en werkt dat?
nou nee, de goedmaakseks is minder geworden, maar de frustraties bij vrouwen des te groter.
waarom?
nah, heb er zelf wel zo'n m'n ideeen over (verplaatsen in een ander enzo .

heel simpel gesteld:
- vrouw is pissig en gefrustreerd
- kasta laat het allemaal over zich heen komen en blijft vlak en kalm
- vrouw snapt er geen reet van, waarom blijft hij zo rustig? waarom reageert hij in godsnaam niet op me?
en probeert me vervolgens te triggeren door te gaan beledigen en schelden
- ik blijf nog steeds de rust zelve
- vrouw raakt gefrustreerder en gefrustreerder... doet het hem dan helemaal níks?! beteken ík dan helemaal niks voor hem? en ze probeert me op dat moment steeds meer om me uit de tent te lokken.
- en keer op keer laat ik het maar over me heenkomen, vergeef haar al het gescheld en probeer alles weer met de mantel der liefde te bedekken .
- en dát is dus vaak het punt waarop de emoties voor haar omslaan in onmacht en trekt ze het simpelweg niet meer en begint te huilen waarna ik haar tracht te troosten
- waarna ze weer helemaal smelt, opnieuw verliefd wordt terwijl ze me eigenlijk gewoon een klootzak wil vinden.

tja, moet daar dus nog even de gulden middenweg in vinden... maar om m'n eigen emoties nu te gaan forceren gaat me eigenlijk ook iets te ver.
is het niet beter om het idee van een vaste aanpak gewoon los te laten en ... go with the flow? voor zover ik het kan beoordelen heb je vast wel een aardig idee wat er rondgaat in de vrouwelijke psyche, maar alles wat jij doet laat de zaak juist escaleren, terwijl je ook je inzicht en energie zou kunnen gebruiken om dat te voorkomen. en is het juist niet geforceerder om halsstarrig vast te houden aan een bepaalde vaste aanpak dan dat je gewoon doet wat je hart je ingeeft op het moment dat je vriendin wat (te) emotioneel wordt?

en sorry voor de overvloed aan retorisch lijkende vragen; ik zou het waarderen als je er wel antwoord op geeft
  dinsdag 18 juli 2006 @ 19:24:07 #252
132573 Heumeux
Ogen dicht en rammen
pi_39948226
quote:
op dinsdag 18 juli 2006 16:36 schreef aglarrr het volgende:

[..]

dit taalgebruikt suggereert anders niet veel beters...
laf niet-lid
Patrik Antonius: "how can he make the call?" Doyle Brunson: "u say how can i make that call, i say how could u make that bet!? we are playing poker, not solitaire"
pi_39948305
quote:
ze willen dus niet zo zijn als de dames die hij beschrijft, maar zijn ergens wel zo, diep van binnen
vrouwen zijn en blijven natuurlijk vrouwen en aangezien kasta globaal over bepaalde dingen wel gelijk heeft, zijn ze inderdaad wel "diep van binnen" zo, maar dat is ook precies waar het ophoudt. wat kasta doet is algemeen correcte conclusies zover overdrijven en chargeren dat het volstrekt logisch is dat vrouwen zich, terecht, beledigd voelen.

waarop kasta zegt dat het labiele kuthoeren zijn, maar hen op de kast jagen was precies het doel. dat is gewoon niet eerlijk.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 19:40:28 #254
73284 Fokker200
Is that so...
pi_39948542
quote:

[..]

nu ja, je weet aan de hand van 1 topic blijkbaar al dan hoe kasta in elkaar steekt, ik vermoed, al geef je dat nu uiteraard niet meer toe, dat je er wel meer gelezen hebt

de dames schieten erg in de verdediging, ja, klopt, ms omdat hij ergens een punt heeft, een gevoelige snaar raakt? ook dat zal natuurlijk niet toegegeven worden.
ik heb wel eens wat postings van hem gezien; vroeger had ie zo'n alf kop . maar nee, topics als deze ken ik maar eentje van, hem, dus je vermoeden zit er naast (kan gebeuren, hoor). ik heb niet het gevoel dat ik nu iets interessants gemist heb.

blijkbaar delen we wel een gemeenschappelijke interesse in de achtergrond van de dames hier, die hem serieus nemen. het zou toch niet zo zijn dat ze vallen voor zulke simplistische praat?

kastanova heeft een punt als hij zijn punt zou beperken tot een bepaalde groep vrouwen. maar dat doet hij niet, zijn verhalen vind ik ook niet erg grappig, en hij denkt ondanks alles zeer interessant en sociaal intelligent over te komen...
pi_39948585
quote:
op dinsdag 18 juli 2006 19:27 schreef black_tulip het volgende:

[..]

vrouwen zijn en blijven natuurlijk vrouwen en aangezien kasta globaal over bepaalde dingen wel gelijk heeft, zijn ze inderdaad wel "diep van binnen" zo, maar dat is ook precies waar het ophoudt. wat kasta doet is algemeen correcte conclusies zover overdrijven en chargeren dat het volstrekt logisch is dat vrouwen zich, terecht, beledigd voelen.

waarop kasta zegt dat het labiele kuthoeren zijn, maar hen op de kast jagen was precies het doel. dat is gewoon niet eerlijk.
pi_39949198
quote:

[..]

-knip-
de nieuwe viva psycholoog! .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_39949235
quote:
op dinsdag 18 juli 2006 19:27 schreef black_tulip het volgende:

[..]

misschien zijn we wel gewoon allemaal labiele kuthoeren. aard van het vrouwtje ofzo. .
Oi!
pi_39949506
quote:
op dinsdag 18 juli 2006 19:42 schreef milagro het volgende:

[..]

hoe zeikerig die zin ook mag overkomen, hij is welgemeend. kasta is achterbaks manipulatief.
pi_39949530
quote:
op dinsdag 18 juli 2006 20:10 schreef muus het volgende:

[..]

de nieuwe viva psycholoog! .
*voelt zich onterecht aangesproken*
pi_39949587
quote:
op dinsdag 18 juli 2006 20:11 schreef muus het volgende:

[..]

misschien zijn we wel gewoon allemaal labiele kuthoeren. aard van het vrouwtje ofzo. .
dat is nou precies wat ik bedoel. dat ik labiel ben, wil ik best toegeven, dat het onderdeel is van de vrouwelijke psyche is ook erg aannemelijk, maar dat alle vrouwen kuthoeren zijn en weet ik veel wat niet meer is ten eerste subjectief, dus niet over te oordelen en ten tweede gaat het veel te ver. vindt kasta het nou echt onbegrijpelijk dat alle vrouwen daarover vallen?
  dinsdag 18 juli 2006 @ 20:25:00 #261
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_39949641
quote:
op dinsdag 18 juli 2006 20:20 schreef black_tulip het volgende:

[..]

hoe zeikerig die zin ook mag overkomen, hij is welgemeend. kasta is achterbaks manipulatief.
dan vind ik hem wel een verdomd slechte manipulator.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 20:25:36 #262
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_39949655
quote:
op dinsdag 18 juli 2006 20:23 schreef black_tulip het volgende:

vindt kasta het nou echt onbegrijpelijk dat alle sommige vrouwen daarover vallen?
pi_39949768
quote:
op dinsdag 18 juli 2006 10:44 schreef alicey het volgende:
waarom daarna niet?
geen idee eigenlijk... gekrenkte trots? vermoeidheid? zelfmedelijden dat de overhand nam? of uiteraard de welbekende emotionele kortsluiting in de hersenen...
quote:
de meeste vrouwen die ik ken die denken er toch ook wel zo over hoor.
ze zullen er vast ook wel zo over denken, dat is immers de meest logische denkwijze... echter zelden wordt er ook naar gehandeld...
I was an atheist until I realized I was God
pi_39949779
quote:
op dinsdag 18 juli 2006 20:25 schreef alicey het volgende:

[..]

dan vind ik hem wel een verdomd slechte manipulator.
ik vind hem anders op fok behoorlijk succesvol overkomen.

ik begin zelfs te vermoeden dat hij bewust of onbewust ook in zijn relaties bepaald vrouwelijk gedrag zo uitlokt dat hij alleen maar wordt bevestigd in zijn overtuiging dat vrouwen labiele kuthoeren zijn.
pi_39949793
quote:
op dinsdag 18 juli 2006 20:25 schreef alicey het volgende:
ok ok
pi_39949865
quote:
op dinsdag 18 juli 2006 20:21 schreef black_tulip het volgende:

[..]

*voelt zich onterecht aangesproken*
och, in feite zit iedereen die in dit forum post een soort psycholoogje te spelen.

dus jij mag je ook aangesproken voelen, hoor. .
Oi!
  dinsdag 18 juli 2006 @ 20:32:52 #267
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_39949902
quote:
op dinsdag 18 juli 2006 20:29 schreef kastanova het volgende:

[..]

geen idee eigenlijk... gekrenkte trots? vermoeidheid? zelfmedelijden dat de overhand nam? of uiteraard de welbekende emotionele kortsluiting in de hersenen...
maar de dingen die je nu opnoemt horen dan ook allemaal bij elkaar.
quote:
ze zullen er vast ook wel zo over denken, dat is immers de meest logische denkwijze... echter zelden wordt er ook naar gehandeld...
nu leg je de lat alweer hoger..
pi_39949904
quote:
op dinsdag 18 juli 2006 20:31 schreef muus het volgende:

[..]

och, in feite zit iedereen die in dit forum post een soort psycholoogje te spelen.

dus jij mag je ook aangesproken voelen, hoor. .
mijn reactie voor de edit was: *trots op borst klopt*
pi_39950143
quote:
op dinsdag 18 juli 2006 20:20 schreef black_tulip het volgende:

[..]

nou, hè!
pi_39950478
quote:
op dinsdag 18 juli 2006 20:40 schreef milagro het volgende:

[..]

nou, hè!
wat wil je daar nou precies mee zeggen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: