Neequote:Op zondag 16 juli 2006 21:53 schreef Sanne het volgende:
Is het echt waar?
Als ze hard ontkennen Sanne... moet ik doorgaan?quote:Op zondag 16 juli 2006 21:53 schreef Sanne het volgende:
Is het echt waar?
quote:Op zondag 16 juli 2006 21:54 schreef SuperwormJim het volgende:
pics?
quote:
Dat wil je toch niet zienquote:Op zondag 16 juli 2006 21:54 schreef SuperwormJim het volgende:
pics?
Alsof yvonne zoiets zou verzinnen!quote:Op zondag 16 juli 2006 21:53 schreef Sanne het volgende:
Is het echt waar?
Ik herken het.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ze hard ontkennen Sanne... moet ik doorgaan?
Zie je wel Biogarde?quote:Op zondag 16 juli 2006 21:54 schreef paultjuhhh het volgende:
wahahah echt zo'n biogarde actiepriceless
waarom niet meistiertje![]()
Ik zei het deze keer nietquote:Op zondag 16 juli 2006 21:55 schreef Snakey het volgende:
Dan moet je wel heul erg dronken zijn geweest.![]()
Tenzij je van sex met paarden houdt![]()
Even een biertje halenquote:
Nee, dat viel meequote:
The plot thickensquote:Op zondag 16 juli 2006 21:57 schreef veldmuis het volgende:
HAHA IK ZEI NET TEGEN BIOGARDE OF NEE IK VROEG TEGEN AAN BIOGARDE OP MSN OF HET ZOEKEN WAS TUSSEN DE VELLEN EN WEETJE WAT IE ZEGT WHEHEH HIJ ZEI NEE MAN WHHEHEHE ROFL DUS EIGE
IEHL.
Plakt je toetsenbord weerquote:Op zondag 16 juli 2006 21:57 schreef veldmuis het volgende:
HAHA IK ZEI NET TEGEN BIOGARDE OF NEE IK VROEG TEGEN AAN BIOGARDE OP MSN OF HET ZOEKEN WAS TUSSEN DE VELLEN EN WEETJE WAT IE ZEGT WHEHEH HIJ ZEI NEE MAN WHHEHEHE ROFL DUS EIGE
IEHL.
Paulus! Sterf!quote:Op zondag 16 juli 2006 21:58 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik ben bio's zn mattie en hierbij zeg ik:
HET IS WAAR!!
![]()
Maar kindje toch, hoe KON je!quote:
Niet!quote:
Ach gos, was je zo dronken?quote:
quote:Le0 zegt:
Hoe is yvonne er ooit achter gekomen ?!?
PAUL zegt:
weet ik veel ?!
Gemeld.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:00 schreef Q. het volgende:
Staat het al in de Boe-lijst?
Alleen dr tandenquote:
Paulquote:
quote:Paul zegt: Hihi ik doe gewoon alsof
Le0 zegt: Mongool![]()
Paul zegt:;d;d; d:D: D::D
:
![]()
:D:D:D:D:D:D: D:D:D:
Ze gaat ervanuit dat ik weer skype dan heb je wel hoge luistercijfers jaquote:
quote:
.... man, 18+, handicap geen bezwaar?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:05 schreef SterkStaaltje het volgende:
*Ratelslangetje zoekt,.....
pompidompidom,.....
YVONNE IS BIO TOEVALLIG NIET NEGENTIEN?!quote:Op zondag 16 juli 2006 22:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jamaar kijk, jij bent nog jong, en Bio, ach, Bio
Zo'n knuffelbeer gun je toch alles?
ja maar meistiertje is de dochter van ratelslangetje daaromquote:
De grote beer met het skelet!quote:Op zondag 16 juli 2006 22:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jamaar kijk, jij bent nog jong, en Bio, ach, Bio
Zo'n knuffelbeer gun je toch alles?
Bio, oppassen danquote:Op zondag 16 juli 2006 22:06 schreef veldmuis het volgende:
[..]
YVONNE IS BIO TOEVALLIG NIET NEGENTIEN?!
ik heb niks gezegd tegen jou over die trioquote:Op zondag 16 juli 2006 22:06 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ja maar meistiertje is de dochter van ratelslangetje daarom
***breaking news ***
hoor net van sebasser dat meistiertje er ook bij betrokken is geweest![]()
*Krak*quote:
Jaja, maar vertel!!!quote:
"Ratelslangetje goes wild" ?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
HEE DIE IS VAN DIE FILM MET DIE BEESTEN
Streep wil racen?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
HEE DIE IS VAN DIE FILM MET DIE BEESTEN
Ja kind, bel d'r maar even, wij wachten wel hoorquote:
Dat vraag ik toch ook niet aan jouquote:
quote:
NEENEENEE EN OOK NIET FINDING NEMO MAAR DIE ANDERE IETS MET EEN S EN EEN GROEN GEVAL IS DE HOOFDROL!!!quote:
Euh, okay?quote:
Oooooh, The Sixth Sense!quote:Op zondag 16 juli 2006 22:10 schreef veldmuis het volgende:
[..]
[..]
NEENEENEE EN OOK NIET FINDING NEMO MAAR DIE ANDERE IETS MET EEN S EN EEN GROEN GEVAL IS DE HOOFDROL!!!
Je herinnert je eindelijk iets?quote:
yvonne is blond!quote:Op zondag 16 juli 2006 22:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik dacht dat Bio wat had met die blondine van de vorige meet?
Och, houd je shrek dichtquote:Op zondag 16 juli 2006 22:12 schreef veldmuis het volgende:
[..]
zeg MUUS je weet heeeel goed welke film ik bedoel! Ik alleen niet.
Shrek, poppedropje, maar daar zat een ezel in en geen wit paard.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:12 schreef veldmuis het volgende:
[..]
zeg MUUS je weet heeeel goed welke film ik bedoel! Ik alleen niet.
Nee ff serieus hoe heet zij nouquote:
Kutquote:Op zondag 16 juli 2006 22:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Shrek, poppedropje, maar daar zat een ezel in en geen wit paard..
Maar ik ga niet naar die partijtjes met Ratelslangetjes en Paultjuhhsquote:
Jawel MUUS, de ezel wordt uiteindelijk even een wit paard.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Een blondees?quote:
En zeker geen uitgemergeld paard.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
weetikdat! Ik heb er nooit wat van gehoord, ik spreek dat figuur nooit en ik ga niet naar meets en en en..ja ik weet het niet. Het heeft vast iets te maken met de pussydeluxe-clan?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:14 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nee ff serieus hoe heet zij nou!!?
Deel 2 zeker? Niet gezien.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jawel MUUS, de ezel wordt uiteindelijk even een wit paard.
quote:Op zondag 16 juli 2006 22:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar ik ga niet naar die partijtjes met Ratelslangetjes en Paultjuhhs
ze had iets met bitch in dr usernamequote:Op zondag 16 juli 2006 22:15 schreef veldmuis het volgende:
[..]
weetikdat! Ik heb er nooit wat van gehoord, ik spreek dat figuur nooit en ik ga niet naar meets en en en..ja ik weet het niet. Het heeft vast iets te maken met de pussydeluxe-clan?
BadAssBitchSmut.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:14 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nee ff serieus hoe heet zij nou!!?
iets met bitch in dr username
Nou ik jou toch spreek, hoe is het met je voorliefde voor kilts?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar ik ga niet naar die partijtjes met Ratelslangetjes en Paultjuhhs
Why?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:16 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nou ik jou toch spreek, hoe is het met je voorliefde voor kilts?
Bitchx3quote:Op zondag 16 juli 2006 22:16 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ze had iets met bitch in dr username1!!
Nieuwsgierig! NIET DAT IK EEN KILT AAN GA DOEN BEN JE BETOETERT maar gewoon nieuwsgierigheid!quote:
Noem jij Biogarde nou labiel?!quote:Op zondag 16 juli 2006 22:16 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En werd niet geneukt door een labiele fokker!
Nee joh! Da's nu Pescaldinges.quote:
Aaaaaah toe, doe aanquote:Op zondag 16 juli 2006 22:17 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nieuwsgierig! NIET DAT IK EEN KILT AAN GA DOEN BEN JE BETOETERT maar gewoon nieuwsgierigheid!
Is die niet op vakantie dan?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:19 schreef yvonne het volgende:
Waar is Stofje eik gebleven?
Die zit in Frankrijk.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:19 schreef yvonne het volgende:
Goed punt.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:19 schreef yvonne het volgende:
Zeg, sinds iedereen weet dat je Ratelslangetje gepaald hebt met je zatte kop vinden ze je labielquote:
Ja, met een Europalaan-hoer.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:20 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Hoi is er geneukt?
"Blont"quote:Op zondag 16 juli 2006 22:21 schreef paultjuhhh het volgende:
Kijk dit is al het liefje van bio hoor !
[afbeelding]
Eén of andere orgie met een ezel, een paard, een beer, een groen ding, een heroïnehoer en het kind van dat paard.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:20 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Hoi is er geneukt?
Das die andere ONZmod toch? Bij de GP?quote:
Christquote:Op zondag 16 juli 2006 22:21 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
Damn heb ik weer een Fok! Bagger meet gemist?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
Eén of andere orgie met een ezel, een paard, een beer, een groen ding, een heroïnehoer en het kind van dat paard.
Ofzo.
Dit klinkt alsof het een Vivi-topic is.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
Eén of andere orgie met een ezel, een paard, een beer, een groen ding, een heroïnehoer en het kind van dat paard.
Ofzo.
Wat heeft bio in polen te zoeken?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:21 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
Als er daarna iemand dood wilde, wel ja.quote:
En dat alles op de Europalaan.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ofzo.
quote:
Zozo, de plamuurmessen vliegen over de toonbank dankzij mevrouw.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:21 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
Nu het bekend is, waarschijnlijk Biogarde.quote:
Zit ie te janken op je MSN?quote:
"joa een forum, joa komen iets van 150k mensen, ja ik heb dan dus eh zegmaar 25% van de posts gemaakt daar ZIJN ER HEUL NIET ZOVEUL HOOR MAAR 140 PER DAG! Nee, ik ben best productief!"quote:Op zondag 16 juli 2006 22:24 schreef Q. het volgende:
[..]
.
.
.
Het is goed dat ik nu niet op mn werk zit, dan had ik heel wat uit te leggen aan mn collega's..
"En er zijn gratis heroinehoeren"quote:Op zondag 16 juli 2006 22:25 schreef veldmuis het volgende:
[..]
"joa een forum, joa komen iets van 150k mensen, ja ik heb dan dus eh zegmaar 25% van de posts gemaakt daar ZIJN ER HEUL NIET ZOVEUL HOOR MAAR 140 PER DAG! Nee, ik ben best productief!"
Ow ja, dan zitten ze allebei in Frankrijk. Stofje zou naar het Dour Festival gaan, in Frankrijk dusch...quote:
ik leeg mijn temp nooitquote:Op zondag 16 juli 2006 22:25 schreef veldmuis het volgende:
[..]
HAD JE DIE OP JE HARDE SCHIJF STAAN?!!
Jij zit te rijden op je stoel bij het zien van de foto van de poolse dame?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:26 schreef Renesite het volgende:
"hobbel, hobbel, hobbel.."
HAHAHHA EN DIE HEB JE DAN BINNEN ENKELE MINUTEN GEVONDEN?!quote:Op zondag 16 juli 2006 22:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik leeg mijn temp nooit
en blijkbaar stond deze in een backup die een programma soms maakt..
Maar wie is het nou
Een tijd geleden dook die foto ook weer op en toen wist ook niemand het meer.quote:
Dat is een ja dusquote:
Ik imiteer de ondertitel van Bio.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:27 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Jij zit te rijden op je stoel bij het zien van de foto van de poolse dame?
Ik ben het niet, iig.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Een tijd geleden dook die foto ook weer op en toen wist ook niemand het meer.. Geen bekende FOK!ker iig.
Paard?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:26 schreef Renesite het volgende:
"hobbel, hobbel, hobbel.."
ik heb vaste mappen voor backup'squote:Op zondag 16 juli 2006 22:27 schreef veldmuis het volgende:
[..]
HAHAHHA EN DIE HEB JE DAN BINNEN ENKELE MINUTEN GEVONDEN?!!
VUILAK!
En van gevorderde aftakeling.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:29 schreef Pracissor het volgende:
Ratel, is dat die vrouw van gevorderde leeftijd, maar van beperkt intellect?
quote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 22:29 schreef Pracissor het volgende:
duhquote:Op zondag 16 juli 2006 22:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is een ja dus
Maar iedereen weet het al, wat piept ie nou?
Z'n imago is naar de kloten, nou en?
Vuilakquote:Op zondag 16 juli 2006 22:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb vaste mappen voor backup's
Miniatuurweergaven aandoen en snel doorscrollen is ook handig
En zie hier mijne dames en heren HET bewijsquote:
Nee, dat ben ikquote:Op zondag 16 juli 2006 22:29 schreef Pracissor het volgende:
Zwart op witquote:Op zondag 16 juli 2006 22:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
En zie hier mijne dames en heren HET bewijs
Hobbel, hobbel, hobbelquote:
Nou nou, niet zo bescheiden, je bent historisch onderlegd.quote:
Behoorlijk zelfs,quote:Op zondag 16 juli 2006 22:35 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo bescheiden, je bent historisch onderlegd.
Wie ben je eigelijk ?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Behoorlijk zelfs,
maarre, m'n FOK!imago hè
Oftewel, om in stijl te blijven, ik ben historisch
Heraldquote:Op zondag 16 juli 2006 22:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ff kijken of ik er een kan lenen van Herald!
Niet alleen bio is een zuiplap? Vertled?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:40 schreef yvonne het volgende:
Ondertussen in Huize Biogarde:
Gekrijs: Heb jij het tegen iedereen vertled? Iedereen weet het nu!!
Dat is doodnormaal Yvonnes.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:42 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Niet alleen bio is een zuiplap? Vertled?
Ben je een newbie ofzo?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:42 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Niet alleen bio is een zuiplap? Vertled?
quote:Op zondag 16 juli 2006 21:52 schreef yvonne het volgende:
Zo, kom eens mooi bij de Tante op schoot, vertel maar ventje.
Hoe kun je nou vergeten dat je met je zatte kop Ratelslangetje gepaald hebt?
Zorg je er voor dat hij mij dan gaat spanken?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:47 schreef veldmuis het volgende:
[..]
ALS JE ZO DOORGAAT GA IK HET TEGEN HARELD ZEGGEN!
Leuk.quote:
Iemand die dode linkjes plaatst.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:01 schreef MUUS het volgende:
Wie is die Thomas_ trouwens?
Whahahahahaquote:
Doe ik even. 1 moment.quote:
Jij bent nu bij Yvonne thuis?quote:
Morgen post ik de filmpjes!quote:
Ik denk dat zij nog wel iets van eigenwaarde heeft.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:54 schreef paultjuhhh het volgende:
wahahah echt zo'n biogarde actiepriceless
waarom niet meistiertje![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 19:12 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik denk dat zij nog wel iets van eigenwaarde heeft.
En ik niet?quote:Op maandag 17 juli 2006 19:12 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik denk dat zij nog wel iets van eigenwaarde heeft.
Dus je sluit een toekomstige neukseks relatie niet uit?quote:Op maandag 17 juli 2006 21:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
Van dit hele verhaal is niks waar!
Ik heb niks met Bio (gehad). Ook niet voor,tijdens of na de Fok!meet.![]()
Bio is aardig,meer niet.
Hoe verzinnen jullie het.![]()
Anders ga je dr ff op inquote:Op maandag 17 juli 2006 21:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
Bio is aardig,meer niet.
VUILE SLET!quote:Op maandag 17 juli 2006 21:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
Bio is aardig,meer niet.
quote:
vrouw.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
Bio is aardig,meer niet.
Jammer voor jou, je ziet eruit of je wel een goede beurt kunt gebruikenquote:Op maandag 17 juli 2006 21:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dat mondjequote:Op maandag 17 juli 2006 21:33 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jammer voor jou, je ziet eruit of je wel een goede beurt kunt gebruiken
Jawel, maar je krijgt de intonatie niet mee via getypte tekst.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |