Met het verschil dat Hezbollah een legitiem doel heeft: Palestina weer op de kaart zetten.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:43 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
En jij beweert dat de hezbollah enzovoorts eerbare doelen en methodes hebben? Doe niet niet zo hypocriet, het zijn beide verachtelijke laffe partijen en we kunnen alleen maar hopen dat ze elkaar van de kaart vegen.
Het volk wilt vrede, maar de militaire en geestelijke tak van Hezbollah, Hamas en Al Aqsa zijn verslaafd aan de status en aan de macht die ze hebben door deze crisis. Ze leven er van. Inkomsten genoeg uit het buitenland, etc Waarom denk je dat de families van zo veel leiders lekker in een luxe appartement in Parijs wonen..quote:Op zondag 16 juli 2006 22:43 schreef Viajero het volgende:
Deze groepen zullen hun domme, zelfdestructieve strijd blijven voeren tot Israel niet meer bestaat, of tot zijzelf vernietigend worden verslagen. Waarom kunnen ze hun energie niet steken in het opbouwen van hun land nadat de Israelis weg zijn? Waarom die haat?
actie reactie meki. leer dat nou eens.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:44 schreef Meki het volgende:
[..]
jah natuurlijk
als ik elke dag zie dat er kinderen voor me neus worden doodgeschoten door raketten , dat er huizen worden vernield zou je er ook wat van zeggen toch ?
Nu hebben ze een reden om Anti-semitisch te zijnquote:Op zondag 16 juli 2006 22:44 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Er zijn al genoeg anti-semitische 'incidenten' en deze worden in het westen in elk geval niet geaccepteerd.
Als Israel het tweede deed was het conflict in een halve dag voorbij.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:26 schreef Luutgaert het volgende:
ff een vraagje... die bombardementen he, zijn die zeg maar echt gericht op Hezbollahmensen/gebouwen of schieten ze maar wat op steden zoals in WOII?![]()
Jij ziet helemaal niks voor je neus, je bent daar nog nooit geweest. En je geeft geen flikker om de bussen vol joodse vrouwen en kinderen die worden opgeblazen, dus doe rationeel, of nogmaals: houd je mond.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:44 schreef Meki het volgende:
[..]
jah natuurlijk
als ik elke dag zie dat er kinderen voor me neus worden doodgeschoten door raketten , dat er huizen worden vernield zou je er ook wat van zeggen toch ?
Waar ik pas echt iets van zou zeggen is als mijn vriendin vreemd ging met twee mannen.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:44 schreef Meki het volgende:
[..]
jah natuurlijk
andersom is het ook actie - reactiequote:Op zondag 16 juli 2006 22:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
actie reactie meki. leer dat nou eens.
Hezbollah heeft niets met Palestina te maken. Het zijn shiitische Libanezen, Syriers en Iraniers die Israel willen vernietigen.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met het verschil dat Hezbollah een legitiem doel heeft: Palestina weer op de kaart zetten.²
Hoe is dat een legitiem doel? Snap je niet hoe ontzettend subjectief dat is? Wat als wij claims gaan leggen naar aanleiding van de kruistochten, wat als de britten hun mandaat weer willen opleggen?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met het verschil dat Hezbollah een legitiem doel heeft: Palestina weer op de kaart zetten.²
quote:Op zondag 16 juli 2006 22:46 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Jij ziet helemaal niks voor je neus, je bent daar nog nooit geweest. En je geeft geen flikker om de bussen vol joodse vrouwen en kinderen die worden opgeblazen, dus doe rationeel, of nogmaals: houd je bek.
quote:Op zondag 16 juli 2006 22:44 schreef Meki het volgende:
[..]
jah natuurlijk
als ik elke dag zie dat er kinderen voor me neus worden doodgeschoten door raketten
jah, maar nu ff niet. nu is het een logische reactie van israel.quote:
geld voor beide kanten.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
actie reactie meki. leer dat nou eens.
quote:Op zondag 16 juli 2006 22:46 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Waar ik pas echt iets van zou zeggen is als mijn vriendin vreemd ging met twee mannen.
Sorry, ik kan het even niet laten.![]()
Met dank aan Flying_Nomad heb ik nog een interessante bijdrage kunnen posten over 'Palestina' in nummer van 14 van de reeks. Deze heb jij toch ook gelezen of moet ik hem weer posten?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
plus de 'verlosser' abu jahjah. je weet wel die mafkees die 3 minuten aan spel was en toen een gasgranaat in zijn oog kreeg. maar hij valt natuurlijk ook nog steeds een beetje onder shiitische libanezen.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:47 schreef Viajero het volgende:
[..]
Hezbollah heeft niets met Palestina te maken. Het zijn shiitische Libanezen, Syriers en Iraniers die Israel willen vernietigen.
Als hezbollah en hamas na de israelische terugtrekking gewoon hun land zouden opbouwen ipv Israel te willen vernietigen zou er daar niks aan de hand zijn..quote:
jawel - logische aanval was het geweest als er minder slachtoffers waren gevallenquote:Op zondag 16 juli 2006 22:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jah, maar nu ff niet. nu is het een logische reactie van israel.
Dan gaat Libanon vannacht nog een paar keer trillen ben ik bang,quote:Op zondag 16 juli 2006 22:50 schreef Caesu het volgende:
raketten op Nazareth en Afula - dat is nog zuidelijker dan Haïfa.
Waarom heb je het dan alleen over Libanese burgers? Over Israelische slachtoffers hoor ik je niet moeilijk doen...quote:Op zondag 16 juli 2006 22:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee vooroordelen en nog eens vooroordelen.
Zoals ik al eerder aangaf zijn voor mij kinderen kinderen
baby´s en baby´s - en die MOGEN NIET DOOD
wel zie ik jou weinig iets zeggen over burgerslachtoffers
Heeft iemand hier een reactie op ? Want ik denk echt dat de top van die organisatie's echt geen behoefte heeft aan vrede.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:46 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Het volk wilt vrede, maar de militaire en geestelijke tak van Hezbollah, Hamas en Al Aqsa zijn verslaafd aan de status en aan de macht die ze hebben door deze crisis. Ze leven er van. Inkomsten genoeg uit het buitenland, etc Waarom denk je dat de families van zo veel leiders lekker in een luxe appartement in Parijs wonen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |