doe maar niet anders kan je de waarheid niet zienquote:Op zondag 16 juli 2006 23:26 schreef mr.marcus het volgende:
is er niet een functie dat ik replies van Meki niet hoef te zien? Net zoals ik geen OUD en CUL topics zie in mijn active topics lijst
http://www.dewaarheid.nl/quote:Op zondag 16 juli 2006 23:32 schreef Meki het volgende:
[..]
doe maar niet anders kan je de waarheid niet zien
Meki, ons orakel. Net zoals Baaj. Die meent ook de waarheid te verspreiden.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:32 schreef Meki het volgende:
[..]
je weet dat er ongeveer een miljoen palestijnen in israel wonen op een totale bevolking van 6.3 miljoen, dan vind ik een demonstratie van 2000 nog redelijk kleinschalig.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:28 schreef -scorpione- het volgende:
Die 2000 betogers kijken niet verder dan hun neus lang is. De mensen die Israel zal laten gaan komt een groot deel weer van terug rotzooi te schoppen en Israëli's om te brengen. Daar staan ze even niet bij stil. Dit soort betogers kan ik dan ook niet serieus nemen.
In '56, '82 waren ze de agressor en de hele bezetting is ook soort daad van agressie, maar over het algemeen, ja, ik weet het niet, ze worden hoe dan ook niet omringd door vredelievende buren. Israël past perfect in dat gebied. Ze treden agressief op, het gaat oog om oog, maar tegelijkertijd kan Israël inderdaad erg pragmatisch zijn. Zoals de Hezbollah ook. Het is een vrij aparte, harde wereld die wel even wat anders is dan bij ons in West-Europa of het Westen.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:30 schreef Jalu het volgende:
[..]
Dat siert de Israeli's toch eigenlijk ergens ook wel: men heeft steeds geprobeerd om een pragmatische oplossing te bedenken, in het algemeen is Israel niet de agressor in dit soort conflicten.
Oh op die fiets, nou dan wachten we tot er 6 miljoen om zijn gekomen en dan zijn ze break even (en dan heb ik het nog niet eens over de Joodse slachtoffers die tijdens de diaspora om zijn gekomen of in het verleden toen ze uit hun land MOESTEN vluchten door de Arabieren)quote:Op zondag 16 juli 2006 22:52 schreef Meki het volgende:
[..]
er zijn ruim 200 doden
en ruim 10 Israeliers dood
zie je het verschil nu ( HET HOEVEELHEDEN )
quote:Op zondag 16 juli 2006 23:31 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Daar lijkt het dus bij lange na niet op.
Idd, niet echt representatief.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je weet dat er ongeveer een miljoen palestijnen in israel wonen op een totale bevolking van 6.3 miljoen, dan vind ik een demonstratie van 2000 nog redelijk kleinschalig.
quote:Op zondag 16 juli 2006 23:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Meki, lees eens iets over de oorlog. Dit is spaaklopende vergelijking 75043. De aanval op Rotterdam duurde slechts kort.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Jawel kijk als je kijkt naar de live beelden waar ik nu naartoe kijk lijkt het zeker op Rotterdam
het gehele dag explosies
Meki, jij ging toch binnenkort naar de VS? Kun je please voor mij een vergrijp plegen? Ik kan dan niet wachten tot ze het proces live op TV uitzenden:quote:Op zondag 16 juli 2006 23:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Moet hij bij het zweren dan z'n hand op de bijbel leggen?? Of op de koran??quote:Op zondag 16 juli 2006 23:35 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Meki, jij ging toch binnenkort naar de VS? Kun je please voor mij een vergrijp plegen? Ik kan dan niet wachten tot ze het proces live op TV uitzenden:
'Meki, do you swear to tell the truth, the whole truth and nothing but the truth...'
![]()
Wat zullen die Amerikanen spijt krijgen van die vraag.
In 56 wel, in 82 was de PLO de agressor, vergelijkbaar met Hezbollah nuquote:Op zondag 16 juli 2006 23:33 schreef Monidique het volgende:
[..]
In '56, '82 waren ze de agressor en de hele bezetting is ook soort daad van agressie, maar over het algemeen, ja, ik weet het niet, ze worden hoe dan ook niet omringd door vredelievende buren. Israël past perfect in dat gebied. Ze treden agressief op, het gaat oog om oog, maar tegelijkertijd kan Israël inderdaad erg pragmatisch zijn. Zoals de Hezbollah ook. Het is een vrij aparte, harde wereld die wel even wat anders is dan bij ons in West-Europa of het Westen.
moet nog zien dat ze hem de VS binnen latenquote:Op zondag 16 juli 2006 23:35 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Meki, jij ging toch binnenkort naar de VS? Kun je please voor mij een vergrijp plegen? Ik kan dan niet wachten tot ze het proces live op TV uitzenden:
'Meki, do you swear to tell the truth, the whole truth and nothing but the truth...'
![]()
Wat zullen die Amerikanen spijt krijgen van die vraag.
Op de folder van de Mekishopquote:Op zondag 16 juli 2006 23:36 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Moet hij bij het zweren dan z'n hand op de bijbel leggen?? Of op de koran??
Wat bedoel je schatje? Meki heeft het teminsten eens voor 5 posts niet over 400 gevangenen gesproken.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:36 schreef schatje het volgende:
Dit is echt te erg voor woorden.
de IDF zegt dat ze al 25% van de raketinstallaties van Hezbollah hebben vernietigd.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:18 schreef _The_General_ het volgende:
Als de raketten nog zuidelijker komen zal de shit hit the fan zoals men dat zo mooi kan noemen,
Ik zal het nog even opzoeken, maar in '82 was er volgens mij geen sprake van een uitzonderlijke aanval, zoals de Hezbollah nu heeft uitgevoerd. Natuurlijk, de PLO was al sinds de jaren zestig in oorlog met Israël, maar daarmee is een bezetting van Libanon niet uitgelokt. Er was net een nieuwe regering en zij vonden nu de tijd rijp om de PLO uit te schakelen.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:37 schreef Viajero het volgende:
[..]
In 56 wel, in 82 was de PLO de agressor, vergelijkbaar met Hezbollah nu
quote:Op zondag 16 juli 2006 23:37 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Wat bedoel je schatje? Meki heeft het teminsten eens voor 5 posts niet over 400 gevangenen gesproken.
Over het algemeen is de laatste 25% niet zo makkelijk als de eerste 25% he.......quote:Op zondag 16 juli 2006 23:39 schreef Caesu het volgende:
[..]
de IDF zegt dat ze al 25% van de raketinstallaties van Hezbollah hebben vernietigd.
en dat in 3 dagen dus. nog een klein weekje ofzo en alles is vernietigd. en dan kan die VN-resolutie worden uitgevoerd en dus het Libanese leger naar Z-Libanon gaan.
Dat is ook weer waar ja.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:37 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Wat bedoel je schatje? Meki heeft het teminsten eens voor 5 posts niet over 400 gevangenen gesproken.
ff een klein geschiedenislesje voor Mekiquote:
mwoa, er zullen heel wat mensen zijn die de steun van iran zien als vrijbrief om tegen de kwade joden te vechten.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:39 schreef Caesu het volgende:
[..]
de IDF zegt dat ze al 25% van de raketinstallaties van Hezbollah hebben vernietigd.
en dat in 3 dagen dus. nog een klein weekje ofzo en alles is vernietigd. en dan kan die VN-resolutie worden uitgevoerd en dus het Libanese leger naar Z-Libanon gaan.
misschien dat Hezbollah daarom nu zal overgaan tot de long range missiles.
maar als ze allemaal zijn vernietigd of afschoten kan Hezbollah niet veel meer doen.
tenzij er nieuwe raketten worden geleverd vanuit Syrië maar dat is lastig omdat al die wegen/bruggen zijn opgeblazen.
en Syrië zal wel niet zo dom zijn daar aan te beginnen.
oorlog is sowieso slechtquote:Op zondag 16 juli 2006 23:35 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Meki, lees eens iets over de oorlog. Dit is spaaklopende vergelijking 75043. De aanval op Rotterdam duurde slechts kort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |