Helaas.quote:
Dit is voor 360 games.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:45 schreef damian25 het volgende:
Ik heb nog een aantal spellen liggen die ik graag wil verkopen.Jade empire, beyond good and evil, fifa 2005,baldurs gate dark alliance 2, Rainbow six 3, Brothers in arms, road to hill 30, The elder scrolls morrowind. Iemand interesse?
quake 4 of kameo ?quote:Op maandag 17 juli 2006 14:23 schreef HAL9000S het volgende:
Ik moet van Condemned af... maakt me niet zoveel uit voor wat zolang het maar geen oblivion of GRAW is aangezien die ik al heb.
Intresse in een PGR3?quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:21 schreef Openthegate het volgende:
Verkoopt iemand nog games of word er alleen geruild?![]()
Tegen Perfect Dark Zero "Tin Box Edition".quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:29 schreef CJ_S het volgende:
Kameo te ruil tegen een leuk spel (behalve Oblivion en DOA4)
Kameo of Q4?quote:Op zondag 23 juli 2006 00:39 schreef Batman2k het volgende:
Iemand belang bij motogp ? heb hem maar 1 uur gespeeld
vandaag mn 360 gekocht met motogp en chromehounds. maar vindt motogp niet echt leuk.
dus doe een goed bod of noem een titel waar jem tegen wil ruilen.
Of PDZ.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:39 schreef Batman2k het volgende:
vandaag mn 360 gekocht met motogp en chromehounds. maar vindt motogp niet echt leuk.
30 euro geboden! (gp06 neem ik aan hequote:Op zondag 23 juli 2006 00:39 schreef Batman2k het volgende:
Iemand belang bij motogp
ik kan nergens ruiken of hij een uur of langer gespeeld is. 50 euro voor een 2ehands iets wat nieuw 60 kost dat gaat gewoon te ver.......quote:Op zondag 23 juli 2006 10:05 schreef Batman2k het volgende:
50 (incl verzend) (heb hem zaterdag gekocht en maar een uurtje gespeeld. dus hij is gewoon nieuw)
no probs,quote:Op zondag 23 juli 2006 13:19 schreef Batman2k het volgende:
@die4it en gijsje79. ik heb ff gekeken maar die games hoef ik niet. toch bedankt voor het aanbod.
Condemned + 10 euro?quote:Op zondag 23 juli 2006 00:39 schreef Batman2k het volgende:
Ik heb je even toegevoegd op MSN.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:43 schreef gijsje79 het volgende:
Heb Perfect Dark Zero "Tin Box Edition" in de aanbieding.
Als ik hem nog niet op de pc had gespeeld had ik het genomen..quote:
zeg het nog maar us: Q4 of kameo ?:Dquote:Op maandag 24 juli 2006 22:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik wil van Oblivion af. Liefst ruilen tegen een ander 360 spel.
Wat is er zo speciaal aan Tin Box Edition?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:47 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Tegen Perfect Dark Zero "Tin Box Edition".
Deze exclusieve versie wordt geleverd in een machtige tinnen box met een hoop aan extra's. De stoere dame wordt in deze versie begeleid door allerlei moois.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:03 schreef CJ_S het volgende:
[..]
Wat is er zo speciaal aan Tin Box Edition?
Perfect Dark Zero ziet er leuk uit!
Mail me ff op
spammaarofkieseennaam STAARTAAPJE cdevos DOT nl
Van haar tvp in dit topic?quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:15 schreef Atuniel het volgende:
[..]
* Atuniel ook weer herrinert waar hij je van kent
plus tvp
Nee van bepaalde *.zip filesquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:53 schreef twi het volgende:
[..]
Van haar tvp in dit topic?
Iemand die Kameo te koop heeft staan?
Kom je nou meequote:Op zondag 30 juli 2006 19:43 schreef odebeijer het volgende:
Heb Condemned te ruil voor een andere xbox 360 game. Voorkeur gaat uit naar Quake 4 / Over G fighters / Oblivion.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:52 schreef JoMo0 het volgende:
AGB : Table Tennis & MotoGP
Te koop of te ruil![]()
Stuur mij even een e-mail (zie profiel), dan kunnen we het afhandelen.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:12 schreef Die4iT het volgende:
Ik heb quake 4 hier liggen klaar voor de ruil
Ik heb hier th: wasteland nog liggen voor je. Hij is alleen niet van mij dus moet even overleggen met diegene. Je hoort het vanavondquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:43 schreef Atuniel het volgende:
Iemand Prey ruilen ?
TH: Wasteland lijkt me wel leuk..
Mits in goede conditie that is hequote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:18 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik heb hier th: wasteland nog liggen voor je. Hij is alleen niet van mij dus moet even overleggen met diegene. Je hoort het vanavond
Wat is je emailadres?
Hij is in zeer perfecte staatquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:25 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Mits in goede conditie that is he
bastardvanfok@hotmail.com
Ja prima natuurlijk.. spel is nog geen maand oud.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:58 schreef Snever het volgende:
[..]
Hij is in zeer perfecte staat
En prey?
voor hoeveel zou je hem willen verkopen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:13 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja prima natuurlijk.. spel is nog geen maand oud.
Wij hebben al een deal. Van mij krijgt hij Th: wasteland, want die wilde hij hebbenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:23 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
voor hoeveel zou je hem willen verkopen?
Oeps had niet goed gelezen...ik trek me terug...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:26 schreef Snever het volgende:
[..]
Wij hebben al een deal. Van mij krijgt hij Th: wasteland, want die wilde hij hebben
Alleen ruilen.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:46 schreef SpookY22 het volgende:
wat moet dat kosten? GR:AW?
Ik heb GR:AW voor jouw nog te koop voor 35 euro inclusief verzenden. Mail naar kevinkleijn@hotmail.comquote:Op maandag 31 juli 2006 13:46 schreef SpookY22 het volgende:
wat moet dat kosten? GR:AW?
BTW Forza motorsport gevonden voor 12 euri incl verzending @ Marktplaats
DOA4 still looking for
Als je het wat vindt dan mail je me maarquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:08 schreef SpookY22 het volgende:
zal ff kijken, wat ik doe ben meer een man van de beat em ups namelijk, zal vanavond ff demo van GR:AW sjekken kijken wat ik er van vind.
Nog steeds op zoek naar DOA4 btw
Wat wil je ervoor ruilen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:08 schreef SpookY22 het volgende:
zal ff kijken, wat ik doe ben meer een man van de beat em ups namelijk, zal vanavond ff demo van GR:AW sjekken kijken wat ik er van vind.
GR:AW?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:08 schreef vim-fuego het volgende:
Te Ruil Aangeboden:
Ik heb Amped 3 hier liggen, ruilen tegen whatever (geen burnout revenge)....
Demo al gechecked?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:08 schreef SpookY22 het volgende:
Heb het niet zo op final fantasy. Wil je hem niet kopen? 35 incl.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik wil Perfect Dark Zero wel, maar ik heb alleen maar Final Fantasy in de aanbieding.
jammer.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:36 schreef SpookY22 het volgende:
mjah demo gechecked jah, te trage gameplay het is gewoon niet mijn ding.
Is goed, stuur me effe een mailtje...regelen we het gelijk.quote:
Die kost bij dixons geen drol meer. 30 euro ofzo.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:18 schreef FREAKY_ME het volgende:
Heeft iemand hier toevallig Fifa 2006 RTFWC in de aanbieding?
Nee sorry, wil toch echt eerst van Final Fantasy af.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:59 schreef Snever het volgende:
[..]
Heb het niet zo op final fantasy. Wil je hem niet kopen? 35 incl.
Jammer. Laat me weten als je van gedachten veranderd. Kevinkleijn@hotmail.comquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee sorry, wil toch echt eerst van Final Fantasy af.
Goedkoper dan 64,99 kom ik op de meeste sites niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:32 schreef Snever het volgende:
[..]
Die kost bij dixons geen drol meer. 30 euro ofzo.
Voor DOA4?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:28 schreef Gajes het volgende:
Ik heb tomb raider te ruil.
Ongeveer anderhalve maand oud en welgeteld 2x gespeeld.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:52 schreef JoMo0 het volgende:
AGB : Table Tennis & MotoGP
Te koop of te ruil![]()
Al gehad , helaas .quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:28 schreef Snever het volgende:
[..]
Table Tennis voor Perfect Dark Zero?
Dan moet je een winkel bezoeken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:51 schreef FREAKY_ME het volgende:
[..]
Goedkoper dan 64,99 kom ik op de meeste sites niet.
Ik heb eventueel Dead of Alive 4 te ruil.
Het gaat niet door, sorryquote:Op donderdag 3 augustus 2006 07:28 schreef vim-fuego het volgende:
[..]
Is goed, stuur me effe een mailtje...regelen we het gelijk.
Ik heb Prey te koop, hoeveel wil je ervoor geven?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:05 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
Oeps had niet goed gelezen...ik trek me terug...
Iemand nog 1 van de onderstaande te koop?
- Condemned
- Prey
- DOA4
In je sig staat:" Feyenoord Rotterdam. - Paris Saint Germain.- Heracles Almelo. - Belgische Competitie - Dirk Kuyt.- Javier Portillo.- Nicolas Frutos- Christian Wilhelmsson."quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Dead or Alive 4
Eingenlijk zijn alle spellen welkom voor de xbox 360 behalve de spellen die ik al heb zie sig en King Kong.
Bied wat leuks
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:43 schreef Snever het volgende:
Perfect Dark Zero en Ghost Recon: Advanced Warfighter zijn nog steeds te koop/te ruil
Ik zit momenteel te denken om een DS te halen, dus als je al een koper hebt dan kan je hem gewoon verkopen. Mocht ik van gedachten veranderen dan meld ik het wel in deze topic.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik heb Prey te koop, hoeveel wil je ervoor geven?
15 incl voor table tennis geboden. winkelwaarde is 30 dus redelijk lijkt mequote:Op maandag 7 augustus 2006 15:30 schreef Takemenow het volgende:
Ik heb te koop:
- Table Tennis
- Condemned
- Memory Card 64 mb.
Bied maar ofzo
Heb hem hier nog liggen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:44 schreef SpookY22 het volgende:
Nog steeds op zoek naar DOA4 om te kopen of om te ruilen
Zet daar maar TH:Wasteland bijquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:08 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heb hem hier nog liggen.
Welke games heb je?
Zoek nog:
Over G
Battlefield 2: Modern Combat
Need for Speed Most Wanted
17,50 incl.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:05 schreef Snever het volgende:
[..]
15 incl voor table tennis geboden. winkelwaarde is 30 dus redelijk lijkt me
Ik overleg even en dan hoor je het zo snel mogelijk. Mijn emailadres is: kevinkleijn@hotmail.comquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:25 schreef Takemenow het volgende:
[..]
17,50 incl.
Versturen is best duur![]()
Voor die 20 euro wil ik King Kong wel hebben. En voor 45 euro totaal wil ik er Burnout wel bij hebben. Je zal ze wel op moeten sturen dus de prijs is inclusief. Laat maar weten of we een deal hebben. Mijn mail staat in mijn profiel.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:10 schreef TKS het volgende:
Te koop aangeboden: Perfect Dark Zero, Burnout Revenge en King Kong.
Los of allemaal, ophalen of verzenden, het maakt me niet uit. Ik wil niet ruilen want heb op het moment alle spellen voor de 360 waarin ik intresse heb al.
Ze zijn allemaal al wel gespeeld, maar verder in goede staat. Zorg goed voor mijn spelletjes dusDus helemaal inclusief boekjes etc. Perfect Dark en Burnout zijn in de winkel gewoon 60 euro dus iets rond de 30 euro zou wel fijn zijn, anders vind ik het ook wel weer erg zonde. King kong is 40 euro dus rond de 20 euro lijkt me wel ok.
Ik bied 20 euro voor die memory card incl.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:30 schreef Takemenow het volgende:
Ik heb te koop:
- Table Tennis
- Condemned
- Memory Card 64 mb.
Bied maar ofzo
Ok. Mail me maar op andre_dewaal @ hotmail.com.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:08 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik overleg even en dan hoor je het zo snel mogelijk. Mijn emailadres is: kevinkleijn@hotmail.com
25 - deal.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:32 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik bied 20 euro voor die memory card incl.
Deal, je hebt mail er over.quote:
Ik heb GR:AW hier liggen, wil wel ruilen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:47 schreef Frag_adder het volgende:
Ik heb zelf Kameo in de aanbieding.
Mijn voorkeur gaat uit naar ruilen tegen GRAW maar ik wil hem ook wel verkopen.
Die 2 heb ik zelf ook al.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:59 schreef SpookY22 het volgende:
@ Freaky en @ Gijsje79, heb op het moment nog niet veel te ruil heb alleen PGR3 en Forza Motorsport en die wil ik houden, wat willen jullie qua dineros ervoor hebben evt.
Waar woon je ergens in de buurt? Persoonlijk is misschien gemakkelijker. Ik woon zelf in Nederweert en reis elke werkdag van Weert naar Den bosch met de trein.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik heb GR:AW hier liggen, wil wel ruilen.
Ik post in de Emmen #3 reeks, misschien zegt dat je genoeg?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:12 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Waar woon je ergens in de buurt? Persoonlijk is misschien gemakkelijker. Ik woon zelf in Nederweert en reis elke werkdag van Weert naar Den bosch met de trein.
Ik ben op zoek naar iemand die een leuke game te ruil heeft (het liefst fifa). Ik wil hem niet zozeer verkopen. Mocht je overigens toch Forza willen ruilen heb ik wel interesse.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:59 schreef SpookY22 het volgende:
@ Freaky en @ Gijsje79, heb op het moment nog niet veel te ruil heb alleen PGR3 en Forza Motorsport en die wil ik houden, wat willen jullie qua dineros ervoor hebben evt.
Wat heb je er voor over of te ruilquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:02 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben op zoek naar Tomb Raider voor 360
Als spel heb ik eventueel: Lord of the Rings: battle for middle earth II (360) of Call of Duty 2 (360)quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:12 schreef Zeiksnor het volgende:
[..]
Wat heb je er voor over of te ruil![]()
Wat is de status van het spel + doosje.... ? Ben zelf altijd erg zuinig op mijn spullen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:25 schreef Zeiksnor het volgende:
COD2 heb ik al en LOTR lijkt mij niets, maarre... 35 euro voor TR?
Wil jij die LOTR niet ruilen tegen mijn Hitman Blood Money ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als spel heb ik eventueel: Lord of the Rings: battle for middle earth II (360) of Call of Duty 2 (360)
En qua geld? Ehhh,.. jeetje... de helft van de nieuwprijs?
Ja heb wel interesse..... ik mail je morgen evenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wil jij die LOTR niet ruilen tegen mijn Hitman Blood Money ?![]()
..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja heb wel interesse..... ik mail je morgen even![]()
edit: ah... geen email in profile... ok komt morgen verder wel dan.
heb ik voor je! Maar de vraag is wat heb jij voor mij?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:02 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben op zoek naar Tomb Raider voor 360
Niet veel meer.... heb Tombraider gekocht van Zeiksnor,... Maar thanks iig!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:49 schreef Gajes het volgende:
[..]
heb ik voor je! Maar de vraag is wat heb jij voor mij?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:25 schreef Zeiksnor het volgende:
COD2 heb ik al en LOTR lijkt mij niets, maarre... 35 euro voor TR?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:08 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zoek nog:
Over G
Battlefield 2: Modern Combat
Need for Speed Most Wanted
TH:Wasteland
hoi ik heb je geprobeerd te mailen met mail in profile maar is niet echt gelukt dus mocht je dit hebt kunnen lezen bied ik je mijn FIFA06 RTFWC aan , mail me ff terug mits je interesse hebt zie profile voor mailquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:21 schreef FREAKY_ME het volgende:
Ik heb nog steeds DOA 4 te ruil. Ik ben op zoek naar fifa2006 rtfwc.
spellen ook te koop?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:35 schreef JoMo0 het volgende:
Gezocht : COD
Te ruil : MotoGP , Table Tennis
![]()
Je hebt mail.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:42 schreef chibii het volgende:
[..]
hoi ik heb je geprobeerd te mailen met mail in profile maar is niet echt gelukt dus mocht je dit hebt kunnen lezen bied ik je mijn FIFA06 RTFWC aan , mail me ff terug mits je interesse hebt zie profile voor mail
Ruilen tegen PDZ of Burnout revenge?quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:46 schreef Frag_adder het volgende:
Ik heb nog Kameo te koop / ruil.
Ik heb Kameo voor je tegen Burn Out Revengequote:Op zondag 13 augustus 2006 23:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Ruilen tegen PDZ of Burnout revenge?
Te ruil:
Perfect Dark Zero
Burnout Revenge
ik zoek:
Kameo
.... of iets anders dat leuk is.
Deal. Mail me maar: Uw_4u-at-Hotmail.comquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:13 schreef Kai77 het volgende:
[..]
Ik heb Kameo voor je tegen Burn Out Revenge
Ruilen voor Dead or Alive 4?quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:50 schreef Loco het volgende:
Gezocht : Van alles ( zolang het maar geen Table Tennis of PDZ is )
Aangeboden: Project Gotham Racing
quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:07 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Jordy heeft MotoGP gekocht dus alleen nog Table Tennis over ..![]()
Heb wel interesse.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:13 schreef davey579 het volgende:
Heb Battlefield 2 Modern Combat te ruil, liefst voor GRAW.
Zoek eigenlijk GRAW, DOA 4 en Prey zijn niet echt mijn games, en CoD 2 heb ik al op de pc uitgespeeld.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:23 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heb wel interesse.
Heb DOA 4, CoD2 of Prey voor je in de aanbieding.
Wil je BurnOut ruilen voor PGR of Rumble Roses?quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Ruilen tegen PDZ of Burnout revenge?
Te ruil:
Perfect Dark Zero
Burnout Revenge
ik zoek:
Kameo
.... of iets anders dat leuk is.
Sorry, burnout is weg.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:25 schreef Kai77 het volgende:
[..]
Wil je BurnOut ruilen voor PGR of Rumble Roses?
Ik heb Condemned wel te koop. Maar hoef geen oude Xbox games dus alleen te koop.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:44 schreef Retarded het volgende:
mocht iemand nog willen ruilen tegen Xbox games, dan heb ik er nog wat liggen. Je mag voor 1 xbox 360 spel uiteraard 3 tot 6 titels van mij uitzoekenafhankelijk van de 360 titel.
Batman Begins
Batman: Rise of Sin Tsu
Deathrow
Gun
Hunter: The Redeemer
Mortal Kombat: Deadly Alliance
NBA Jam 2004
Ninja Gaiden
Outrun 2
Racing Evoluzione
Sega Soccer Slam
Tony Hawk Underground 2
ik zoek:
Tomb Raider Legends
Codemned
Top Spin 2
Prey
Kameo
Call of Duty 2
Moto GP
Project Gotham Racing 3
Far Cry
Kameo is goed binnen gekomen. Ik neem aan dat je Burnout ook hebt ontvangen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:05 schreef Kai77 het volgende:
[..]
Hmmm ja...ik had hem met je geruild![]()
Ja alles is ok!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Kameo is goed binnen gekomen. Ik neem aan dat je Burnout ook hebt ontvangen?
Editquote:Op maandag 21 augustus 2006 02:00 schreef chibii het volgende:
ik heb hier FIFA RTWC teruil tegen elke andere xbox game aanbod , alles is nog mint status
Uhm... Ik wacht nog steeds op een reactie / betaling vriendquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:14 schreef Snever het volgende:
[..]
je hebt mail over table tennis
Het is een deal!
Ja sorry, heb het druk op het moment. Ik hoef hem niet meer. Wel heel attent dat je zo lang gewacht hebtquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:11 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Uhm... Ik wacht nog steeds op een reactie / betaling vriend
FIFA World Cup 2006 tegen Prey dan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:43 schreef devv05 het volgende:
Ik heb (eventueel) te koop:
- Project Gotham Racing 3
- Far Cry Instincst Predator
- FIFA World Cup 2006 (dus niet road to... maar de nieuwste)
Ruilen liever niet, misschien voor Prey eventueel.
Primaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:46 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
FIFA World Cup 2006 tegen Prey dan?
Done.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:57 schreef devv05 het volgende:
[..]
Prima![]()
Mail me maar devv05 @ hotmail.com
deal, gooi effe een mailtje met je gegeves naar m.steenbakkers *apesnikkels* gmaill.comquote:
No thanks. PDZ tin heb ik al en Rumble Roses is niet mijn ding.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:38 schreef Kai77 het volgende:
[..]
PDZ Tin Edition of Rumble Rose XX voor PGR 3?
Ik heb de normale versie wel voor je.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:05 schreef SanjeevNL86 het volgende:
Iemand PD0 te koop? Liefst Special Edition.
Heb de Tin Edition. Wat bied je ervoor?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:05 schreef SanjeevNL86 het volgende:
Iemand PD0 te koop? Liefst Special Edition.
Hangt eigenlijk ook beetje vanaf voor hoeveel Ceased2Be zijn PGR wilt verkopen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:34 schreef SanjeevNL86 het volgende:
Tin Edition is via Alternate 40 euro incl dus wat vind je van 25 inc?
http://www.budgetgaming.n(...)dition)_Xbox360.html
Voor hoeveel wil je PGR verkopen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
No thanks. PDZ tin heb ik al en Rumble Roses is niet mijn ding.
Wat vind je van 25 inc?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:05 schreef Kai77 het volgende:
[..]
Voor hoeveel wil je PGR verkopen?
DEAL!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:34 schreef SanjeevNL86 het volgende:
Tin Edition is via Alternate 40 euro incl dus wat vind je van 25 inc?
http://www.budgetgaming.n(...)dition)_Xbox360.html
hoeveel voor PGR3?quote:
hoeveel?quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:43 schreef devv05 het volgende:
Ik heb (eventueel) te koop:
- Project Gotham Racing 3
m.steenbakkers@gmail.comquote:
ygmquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:14 schreef Takemenow het volgende:
Ik heb Table Tennis te koop.
Mail me maar even op: andre_dewaal@ hotmail.com.
Verkoop je ook Oblivion? Mail me maar dan regelen we het daar verder afquote:
Mail gestuurdquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:55 schreef SanjeevNL86 het volgende:
[..]
Verkoop je ook Oblivion? Mail me maar dan regelen we het daar verder af
Sanjeev_b10(@)hotmail.com
en pgr3 verstuurd...quote:
Heb nog niks ontvangen, wat is jouw email?quote:
Ik heb wel interesse en DOA 4 te ruil. Mail me even op b.poort AT chello.nlquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:26 schreef pmponer het volgende:
ik heb tabletennis nog te ruil ben alleen opzoek naar doa 4
kayzhe at hotmail punt comquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:45 schreef SanjeevNL86 het volgende:
[..]
Heb nog niks ontvangen, wat is jouw email?
u got mailquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:26 schreef FREAKY_ME het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse en DOA 4 te ruil. Mail me even op b.poort AT chello.nl
Jij ookquote:
Jep.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:03 schreef JoostPayne het volgende:
hallo ik ben op zoek naar Need for speed most wanted voor de xbox 360 heeft iemand die ?
Ik heb battlefield 2 modern combat te liggen voor de 360. en noem anders eens een bedragquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:18 schreef Heintje het volgende:
[..]
Jep.
Laat maar weten of je iets hebt om er tegen te ruilen of anders hoeveel je er voor wil betalen.
Jow, ik wil je 20 excl verzending bieden voor DOA4 (bart smit issie 39,95)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:44 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
en pgr3 verstuurd...
heb nu nog doa4 over... ruilen voor Condemned of Tomb Raider?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:21 schreef devv05 het volgende:
Hehe das snelZelfs ik heb me er nog langer mee weten te vermaken.
25 inclusief?quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:06 schreef pmponer het volgende:
Ik heb oblivion nog liggen maar ben niet opzoek naar een bepaalde game wil hem daarom verkopen.
Iemand interesse?
ca 30 euro incl verzendkosten?
Is goed, mail me maar op Sanjeev_b10[AT]hotmail.comquote:
Alleen te ruil.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:49 schreef SpookY22 het volgende:
iemadn die nog voor weinig van DOA 4 af wil.
Ruilen voor DOA4, Rumble Roses XX of Elder Scrolls Oblivion?quote:Op maandag 28 augustus 2006 07:15 schreef vim-fuego het volgende:
[TK] Burnout Revenge 35 Euro incl.verzenden
al verstuurd?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:14 schreef Takemenow het volgende:
Ik heb Table Tennis te koop.
Mail me maar even op: andre_dewaal@ hotmail.com.
Top Spin 2 voor Elder Scrolls, DOA4 of Rumble Rose??quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:53 schreef XTracer het volgende:
Ik heb in de aanbieding :
Project Gotham 3, Top Spin 2 en Perfect Dark Zero. Ze mogen geruild worden tegen een leuke game, maar ze kunnen ook voor 25 euro per stuk weg (Top Spin 2 is 30 euro).
nee, sorryquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:40 schreef gijsje79 het volgende:
Heb wel intresse, maar weet niet of je deze games wat vind.
Fifa world cup 2006
Table Tennis
Doa 4
CoD 2
Elder Scrolls lijkt me wel leuk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:02 schreef Kai77 het volgende:
[..]
Top Spin 2 voor Elder Scrolls, DOA4 of Rumble Rose??
Tomb raider?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:48 schreef davey579 het volgende:
Heb nog steeds Battlefield 2 Modern Combat te ruil.. liefst voor GRAW
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:33 schreef Gajes het volgende:
[..]
Tomb raider? Intresse mail me op chayimbrussel AT hotmail.com
Ik heb DOA 4 te koop, mail me maar op kayzhe [at] hotmail.comquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:36 schreef JoostPayne het volgende:
gezocht
Cod 2
DOA 4
wie o wie voor een zacht prijsje
ik wel is hij er nog?quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
Niemand die zijn/haar Oblivion wil ruilen tegen mijn GR:AW of PGR3?
en antwoord.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:26 schreef Die4iT het volgende:
mail gestuurd
je hebt emailquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:52 schreef Kai77 het volgende:
[..]
Ik heb DOA 4 te koop, mail me maar op kayzhe [at] hotmail.com
CoD 2 ruilen tegen mijn PGR3?quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:03 schreef gijsje79 het volgende:
Te ruil.Fifa world cup 2006 Table Tennis Doa 4 CoD 2
ik heb hem nog steeds in de aanbieding.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:24 schreef mrc17 het volgende:
Ik heb PGR3 in de aanbieding voor de liefhebber. Geen krasjes en helemaal orgineel. Wie o wie voor een leuk prijsje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |