Helaas.quote:
Dit is voor 360 games.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:45 schreef damian25 het volgende:
Ik heb nog een aantal spellen liggen die ik graag wil verkopen.Jade empire, beyond good and evil, fifa 2005,baldurs gate dark alliance 2, Rainbow six 3, Brothers in arms, road to hill 30, The elder scrolls morrowind. Iemand interesse?
quake 4 of kameo ?quote:Op maandag 17 juli 2006 14:23 schreef HAL9000S het volgende:
Ik moet van Condemned af... maakt me niet zoveel uit voor wat zolang het maar geen oblivion of GRAW is aangezien die ik al heb.
Intresse in een PGR3?quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:21 schreef Openthegate het volgende:
Verkoopt iemand nog games of word er alleen geruild?![]()
Tegen Perfect Dark Zero "Tin Box Edition".quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:29 schreef CJ_S het volgende:
Kameo te ruil tegen een leuk spel (behalve Oblivion en DOA4)
Kameo of Q4?quote:Op zondag 23 juli 2006 00:39 schreef Batman2k het volgende:
Iemand belang bij motogp ? heb hem maar 1 uur gespeeld
vandaag mn 360 gekocht met motogp en chromehounds. maar vindt motogp niet echt leuk.
dus doe een goed bod of noem een titel waar jem tegen wil ruilen.
Of PDZ.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:39 schreef Batman2k het volgende:
vandaag mn 360 gekocht met motogp en chromehounds. maar vindt motogp niet echt leuk.
30 euro geboden! (gp06 neem ik aan hequote:Op zondag 23 juli 2006 00:39 schreef Batman2k het volgende:
Iemand belang bij motogp
ik kan nergens ruiken of hij een uur of langer gespeeld is. 50 euro voor een 2ehands iets wat nieuw 60 kost dat gaat gewoon te ver.......quote:Op zondag 23 juli 2006 10:05 schreef Batman2k het volgende:
50 (incl verzend) (heb hem zaterdag gekocht en maar een uurtje gespeeld. dus hij is gewoon nieuw)
no probs,quote:Op zondag 23 juli 2006 13:19 schreef Batman2k het volgende:
@die4it en gijsje79. ik heb ff gekeken maar die games hoef ik niet. toch bedankt voor het aanbod.
Condemned + 10 euro?quote:Op zondag 23 juli 2006 00:39 schreef Batman2k het volgende:
Ik heb je even toegevoegd op MSN.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:43 schreef gijsje79 het volgende:
Heb Perfect Dark Zero "Tin Box Edition" in de aanbieding.
Als ik hem nog niet op de pc had gespeeld had ik het genomen..quote:
zeg het nog maar us: Q4 of kameo ?:Dquote:Op maandag 24 juli 2006 22:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik wil van Oblivion af. Liefst ruilen tegen een ander 360 spel.
Wat is er zo speciaal aan Tin Box Edition?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:47 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Tegen Perfect Dark Zero "Tin Box Edition".
Deze exclusieve versie wordt geleverd in een machtige tinnen box met een hoop aan extra's. De stoere dame wordt in deze versie begeleid door allerlei moois.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:03 schreef CJ_S het volgende:
[..]
Wat is er zo speciaal aan Tin Box Edition?
Perfect Dark Zero ziet er leuk uit!
Mail me ff op
spammaarofkieseennaam STAARTAAPJE cdevos DOT nl
Van haar tvp in dit topic?quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:15 schreef Atuniel het volgende:
[..]
* Atuniel ook weer herrinert waar hij je van kent
plus tvp
Nee van bepaalde *.zip filesquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:53 schreef twi het volgende:
[..]
Van haar tvp in dit topic?
Iemand die Kameo te koop heeft staan?
Kom je nou meequote:Op zondag 30 juli 2006 19:43 schreef odebeijer het volgende:
Heb Condemned te ruil voor een andere xbox 360 game. Voorkeur gaat uit naar Quake 4 / Over G fighters / Oblivion.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:52 schreef JoMo0 het volgende:
AGB : Table Tennis & MotoGP
Te koop of te ruil![]()
Stuur mij even een e-mail (zie profiel), dan kunnen we het afhandelen.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:12 schreef Die4iT het volgende:
Ik heb quake 4 hier liggen klaar voor de ruil
Ik heb hier th: wasteland nog liggen voor je. Hij is alleen niet van mij dus moet even overleggen met diegene. Je hoort het vanavondquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:43 schreef Atuniel het volgende:
Iemand Prey ruilen ?
TH: Wasteland lijkt me wel leuk..
Mits in goede conditie that is hequote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:18 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik heb hier th: wasteland nog liggen voor je. Hij is alleen niet van mij dus moet even overleggen met diegene. Je hoort het vanavond
Wat is je emailadres?
Hij is in zeer perfecte staatquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:25 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Mits in goede conditie that is he
bastardvanfok@hotmail.com
Ja prima natuurlijk.. spel is nog geen maand oud.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:58 schreef Snever het volgende:
[..]
Hij is in zeer perfecte staat
En prey?
voor hoeveel zou je hem willen verkopen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:13 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja prima natuurlijk.. spel is nog geen maand oud.
Wij hebben al een deal. Van mij krijgt hij Th: wasteland, want die wilde hij hebbenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:23 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
voor hoeveel zou je hem willen verkopen?
Oeps had niet goed gelezen...ik trek me terug...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:26 schreef Snever het volgende:
[..]
Wij hebben al een deal. Van mij krijgt hij Th: wasteland, want die wilde hij hebben
Alleen ruilen.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:46 schreef SpookY22 het volgende:
wat moet dat kosten? GR:AW?
Ik heb GR:AW voor jouw nog te koop voor 35 euro inclusief verzenden. Mail naar kevinkleijn@hotmail.comquote:Op maandag 31 juli 2006 13:46 schreef SpookY22 het volgende:
wat moet dat kosten? GR:AW?
BTW Forza motorsport gevonden voor 12 euri incl verzending @ Marktplaats
DOA4 still looking for
Als je het wat vindt dan mail je me maarquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:08 schreef SpookY22 het volgende:
zal ff kijken, wat ik doe ben meer een man van de beat em ups namelijk, zal vanavond ff demo van GR:AW sjekken kijken wat ik er van vind.
Nog steeds op zoek naar DOA4 btw
Wat wil je ervoor ruilen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:08 schreef SpookY22 het volgende:
zal ff kijken, wat ik doe ben meer een man van de beat em ups namelijk, zal vanavond ff demo van GR:AW sjekken kijken wat ik er van vind.
GR:AW?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:08 schreef vim-fuego het volgende:
Te Ruil Aangeboden:
Ik heb Amped 3 hier liggen, ruilen tegen whatever (geen burnout revenge)....
Demo al gechecked?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:08 schreef SpookY22 het volgende:
Heb het niet zo op final fantasy. Wil je hem niet kopen? 35 incl.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik wil Perfect Dark Zero wel, maar ik heb alleen maar Final Fantasy in de aanbieding.
jammer.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:36 schreef SpookY22 het volgende:
mjah demo gechecked jah, te trage gameplay het is gewoon niet mijn ding.
Is goed, stuur me effe een mailtje...regelen we het gelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |